خانه / ختم های مجرب و معتبر / خواندن سوره فیل بین نماز ظهر و عصر,ختم سوره فیل برای روزی

خواندن سوره فیل بین نماز ظهر و عصر,ختم سوره فیل برای روزی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com خواندن سوره فیل بین نماز ظهر و عصر,ختم سوره فیل برای روزی را قرار دادیم . ختم سوره مبارکه فیل خواص و فوائد فراوانی دارد . از جمله خواص ختم سوره فیل می تواه به گشایش و وسعت رزق و روزی اشاره کرد .

ختم سوره فیل برای نابودی دشمن,ختم سوره فیل برای ثروت,ختم سوره فیل نی نی سایت,ختم سوره فیل مغربی,ختم سوره فیل برای نابودی دشمن نی نی سایت,ختم سوره فیل برای حاجت,ختم سوره فیل برای جدایی,ختم سوره فیل برای هلاکت دشمن,سوره واقعه افزایش روزی,چهار سوره افزایش روزی,سوره افزایش رزق روزی,سوره هایی افزایش روزی,سوره طلاق برای افزایش روزی,سوره تکاثر برای افزایش روزی,سوره قدر برای افزایش روزی,سوره لیل برای افزایش روزی,خواص سوره فیل در علوم غریبه,خواص سوره فیل نی نی سایت,خواص سوره فیل برای جدایی,خواص سوره فیل برای رزق,خواص سوره فیل مغربی,خواص سوره فیل برای دشمن,خواص سوره فیل برای حاجت,خواص سوره فیل برای محبت

خواندن سوره فیل بین نماز ظهر و عصر,ختم سوره فیل برای روزی

ختم سوره فیل برای رزق و روی,ختم سوره فیل برای گشایش روزی,طریقه ختم سوره فیل,سوره فیل بین نماز ظهر,سوره فیل بین نماز عصر,سوره برای رزق و روزی,سوره مخصوص زیاد شدن روزی,سوره گشایش روزی

خواندن سوره فیل بین نماز ظهر و عصر,ختم سوره فیل برای روزی

ختم سوره فیل برای گشایش رزق و روزی :

به تجربه رسیده است که بین نماز ظهر و عصر با خواندن بیست و یک مرتبه سوره مبارکه فیل از عالم غیب رزق و روزی که فکرش را هم نمی کند میرسد .بسیارمجرب و تجربه شده است.

به تجربه اینجانب رسیده بسیار بسیار مجرب

ختم های مجرب سوره فیل :

ختم برای غلبه بر دشمن :

در کتاب حیاة الحیوان آمده است:

هر گاه انسان بر کسی که از شرش می‌ترسد وارد شود کلمات «کهیعص حم عسق» را که ده حرف است بگوید و به ازای هر حرف که بر زبان می‌آورد یک انگشت از انگشتانش را ببندد از شست دست راست آغاز کند و به شست دست چب پایان برد. وقتی بدین جا رسید سوره فیل را در درونش بخواند و وقتی به لفظ «ترمیهم» رسید ده بار آن را تکرار کند و در هربار تکرار یکی از انگشتانش را که بسته شده را باز نماید. این دستور تجربه شده است.

هر گاه انسان بر کسی که از شرش می‌ترسد سوره فیل را بخواند و «طیراً ابابیل» را خواند وچون به «ترمیهم» رسید از انگشت کوچک دست چپ گرفته تا به انگشت کوچک دست راس برسد ۱۰ بار بگوید:

«ترمیهم»

و انگشتان را یکی یکی ببندد چون تمام ۱۰ تا را بست از انگشت کوچک دست راست را یکی یکی بگشاید و در هر بار بگوید:

«بحجاره من سجیل»

تا به انگشت کوچک دست چپ برسد و بعد بقیه سوره را بخواند تا تمام شود و بر آن ظالم بدمد به اذن خداوند غالب شود.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

یک دیدگاه

  1. با سلام خدمت شما ادمین، با انجام این کار برای شما از عالم غیب روزی آوردند، لطفا راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *