خانه / دعا / دعای رفع درد شکم و قولنج و شفای درد زیر شکم و شکم درد کودک

دعای رفع درد شکم و قولنج و شفای درد زیر شکم و شکم درد کودک

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای رفع درد شکم و قولنج و شفای درد زیر شکم و شکم درد کودک را قرار دادیم . درد شکم از جمله دردهایی است که ممکن است برای همه ما اتفاق افتاده باشد . بیشتر بچه ها و کودکان و نوزاد ها دچار درد شکم می شوند . برای برطرف شدن و شفای درد شکم و قولنج در کودک و نوزاد و سایر افراد می توان از ذکر و دعا و آیات قرآنی زیر استفاده کرد .

دعای شکم درد نوزاد,دعای شکم درد کودک,دعای درد شکم و قولنج,دعای شفای شکم درد,دعا برای شکم درد بچه,دعا برا شکم درد,دعا واسه شکم درد,دعا درمان شکم درد

دعای رفع درد شکم و قولنج و شفای درد زیر شکم و شکم درد کودک

دعای درمان شکم درد,دعای فوری قلنج,دعای درد شکم و معده و قولنج,دعای رفع شکم درد نوزاد,دعای شفای درد شکم بچه,دعای از بین رفتن درد شکم,دعای خلاص شدن از درد شکم,دعای رهایی و نجات از درد شکم

دعای رفع درد شکم و قولنج و شفای درد زیر شکم و شکم درد کودک

دعای درد شکم و قولنج

روایت شده:

شخصی از درد شکم برادرش، خدمت رسول خدا (ص) شکایت کرد

حضرت فرمود: به برادرت بگو شربتی از «عسل با آب گرم» بیاشامد.

فردای آن روز خدمت حضرت آمد و گفت: آن شربت را به او نوشاندم فایده‌ای نبرد، فرمود: خدا راست گفت و شکم برادرت دروغ گفت؛ برو و به او شربت عسل بده و آن را «هفت مرتبه» با «سوره حمد» تعویذ کن.

وقتی آن مرد رفت، حضرت به امیرمؤمنان فرمود:

به درستی که برادر این مرد منافق است، به همین دلیل آن شربت به او سود نمی‌دهد.

البته روشن است که بیان پیامبر (ص) در مورد نفاق مرد یاد شده به علم آن حضرت مربوط می‌شود و نمی‌توان همیشه به استناد عدم تأثیر این تعویذ حکم به نفاق کسی کرد.

دعاى شفای قرقر شکم :

روایت شده:

شخصی به حضرت امام موسی بن جعفر(ع ) شکایت کرد که شکم من پیوسته صدا می‌کند و من حیا می‌کنم با مردم سخن بگویم، زیرا از شکمم صدا بیرون می‌آید و مردم صدای شکم مرا می‌شنوند، برای شفای من دعا کنید.

حضرت فرمود: هرگاه از «نماز شب» فارغ شدی بگو:

اللّٰهُمَّ مَا عَمِلْتُ مِنْ خَيْرٍ فَهُوَ مِنْكَ لَاحَمْدَ لِي فِيهِ وَمَا عَمِلْتُ مِنْ سُوءٍ فَقَدْ حَذَّرْتَنِيهِ، لَاعُذْرَ لِي فِيهِ . اللّٰهُمَّ إِنِّي أَعُوذُ بِكَ أَنْ أَتَّكِلَ عَلَىٰ مَا لَاحَمْدَ لِي فِيهِ، أَوْ آمَنَ مِمَّا لَاعُذْرَ لِي فِيهِ.

ترجمه دعا :

خدایا آنچه خیر انجام دادم از سوی توست، برای من در آن ستایشی نیست و آنچه بد کردم، تو مرا از آن برحذر داشتی، مرا در آن عذری نیست، خدایا به تو پناه می‌آورم از این که بر آنچه مرا در آن ستایشی نیست تکیه کنم، یا از آنچه در آن عذری برایم نیست ایمن گردم.

و نیز از حضرت‌ صادق (ع) روایت شده است:

برای صداهای شکم سیاه‌ دانه با عسل بخورند.

دعاهای دیگر از اهل بیت (ع) برای درد شکم :

از رسول خدا(ص) روایت شده:

شربت عسل با آب گرم بیاشامد و آن را «هفت مرتبه» به سوره «فاتحه الکتاب» تعویذ نماید؛

از امیرمؤمنان روایت شده:

آب گرم بیاشامد و بگوید:

يا اَللَّهُ يا اَللَّهُ يا اَللَّهُ يا رَحْمنُ يا رَحيمُ يا رَبَّ الاَرْبابِ يا اِلهَ الْآلِهَةِ يا مَلِكَ الْمُلُوكِ يا سَيِّدَ السّادَةِ اشْفِنى بِشِفآئِكَ مِنْ كُلِّ دآءٍ وَ سُقْمٍ فَاِنّى عَبْدُكَ وَابْنُ عَبْدَيْكَ اَتَقَلَّبُ فى قَبْضَتِكَ.

ترجمه دعا :

ای خدا، ای خدا، ای خدا، ای بخشنده، ای مهربان، ای پروردگار پرورندگان، ای پرستیده پرستیدگان، ای پادشاه پادشاهان، ای سرور سروران، مرا از هر درد و بیماری، به شفایت شفا ده، من بنده توأم و فرزند دو بنده توأم، در دست قدرت تو زیر و رو می‌شوم.

و نیز برای درد شکم و غیر آن دست بر آن بگذارد و «هفت مرتبه» بگوید:

اَعُوذُ بِعِزَّةِ اللَّهِ وَ جَلالِهِ، مِنْ شَرِّ ما اَجِدُ.

معنی دعا :

به عزّت و جلال خداوند پناه می‌برم، از شرّ آنچه می‌یابم.

و دست راست را بر موضع درد بگذارد و «سه مرتبه» بگوید:

«بسم الله».

منبع : عرفان

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *