خانه / قمر در عقرب / معامله در ایام قمر در عقرب,مسافرت و سزارین در قمر در عقرب

معامله در ایام قمر در عقرب,مسافرت و سزارین در قمر در عقرب

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com معامله در ایام قمر در عقرب,مسافرت و سزارین در قمر در عقرب را قرار دادیم . هر وقت ماه در برج عقرب قرار بگیرد پدیده قمر در عقرب اتفاق خواهد افتاد . انجام دادن برخی کارها از قبیل ازدواج و عقد و معامله و بچه دار شدن و مسافرت و شروع کسب و کار در ایام قمر در عقرب کراهت دارد …

ایام قمر در عقرب سال 1400 هجری شمسی,ایام قمر در عقرب سال ۱۴۰۰,ایام قمر در عقرب سال جدید,ایام قمر در عقرب چیست,ایام قمر در عقرب همه ماه های سال 1400,ایام قمر در عقرب اسفند 1400,ایام قمر در عقرب سال 1400 در تقویم,ایام قمر در عقرب سال 1400 در تقویم نجومی

معامله در ایام قمر در عقرب,مسافرت و سزارین در قمر در عقرب

بچه دار در قمر در عقرب,افتتاح کسب و کار در قمر در عقرب,مسافرت و سفر در قمر در عقرب,انجام معامله در قمر در عقرب,خطبه عقد در ایام قمر در عقرب

معامله در ایام قمر در عقرب,مسافرت و سزارین در قمر در عقرب

کره ماه برابر صورت فلکی عقرب واقع شده به طوری که ماه در طول یک سال قمری 29 و نیم روز یک بار به طور کامل دور زمین می گردد و ریشه  قمر در عقرب در علم نجوم است و قبل از اسلام مطرح بوده و به معنای واقع شدن برای ساکنان زمین است در واقع کره ماه برابر برج  فلکی عقرب قرار می گیرد.
یک ماه قمری 29 و نیم روز است یا 30 روز هیچگاه ماه قمری 28 روز و یا 31 روز نمی شود و در واقع ماه به 12 قسمت تقسیم شده است.
این 12 ماه که حمل، ثور ،جوزا، سرطان ،اسد ،سنبله ،میزان، عقرب، قوس ،جدی، دلو ،حوت نام گرفته .
بر اساس علم نجوم قرار گرفتن ماه در برج عقرب را “قمر در عقرب”می گویند.
این واقعه خرافه نبوده و حقیقت دارد و علم نجوم به آن رسیده است.
بنا بر روایت باید به خداوند پناه برد زیرا قدرت خدا بر قدرت هستی غالب است مراجع انجام اموری را در این ایام مکروه میدانند زیرا دلیلی برای حرام بودن وجود ندارد بنابراین عدله کراهت ایجاد میشود و فقها فتوا به کراهت میدهند به این معنا که  عمل نکردن بهتر از عمل کردن است ولی اگر انجام دهیم عذابی به دنبال نخواهد داشت اما بی تاثیر هم نخواهد بود.
انجام اموری از قبیل خواندن خطبه عقد،مسافرت،نزدیکی کردن برای بچه دار شدن (انعقاد نطفه)،افتتاح کسب و کار ،تجارت و  معاملات ،حجامت،تعیین و تغییر نام و اسم ،گذاشتن سنگ بنای کارهای مهم و اساسی  بنابر روایت گفته شده حرام نیست ولی کراهت دارد و بهتر است انجام نشود.
حضرت رسول (ص) فرموده اند :
هر کس در این ” ایام نحس” بر خدا توکل کند،صدقه دهد و سوره معوذتین (سوره فلق و ناس) را بخواند از گرفتار شدن در امان می ماند.
نمیتوان گفت علم نجوم هم کامل است  اما بیش از حد انسان نباید به این امور اکتفا کند بر اساس  این روایت هر فردی موارد ذکر شده در این ایام را انجام دهد ، خیری نخواهد دید، بنابراین  با دادن صدقه از تاثیر نحسی این ایام پیشگیری کند.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *