خانه / فال و طالع بینی / فال و طالع سال 1400 متولدین خرداد,خصوصیات اخلاقی متولدین خرداد

فال و طالع سال 1400 متولدین خرداد,خصوصیات اخلاقی متولدین خرداد

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com فال و طالع سال 1400 متولدین خرداد,خصوصیات اخلاقی متولدین خرداد را قرار دادیم . کاملترین فال و طالع بینی سال 1400 برای متولدین ماه خرداد سویمن ماه سال به همراه خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین خرداد ماه را در این بخش از سایت دعاگو گردآوری کردیم . آرزوی موفقیت برای متولدین خرداد ماه در سال 1400 …

خصوصیات متولدین خرداد زن,خصوصیات متولدین خرداد مرد,خصوصیات متولدین خرداد سال سگ,خصوصیات متولدین خرداد سال میمون,فال متولدین خرداد زن,فال متولدین خرداد مرد,فال متولدین خرداد امروز,فال متولدین خرداد در سال 99,فال متولدین خرداد در سال ۹۸,فال متولدین خرداد۹۹,فال متولدین خردادی,طالع بینی متولدین خرداد,طالع بینی متولدین خرداد زن,طالع بینی متولدین خرداد مرد,طالع بینی متولدین خرداد در سال 99,طالع بینی متولدین خرداد سال سگ,طالع بینی متولدین خرداد در سال ۹۹,طالع بینی متولدین خرداد در سال ۹۸,طالع بینی متولدین ابان,طالع بینی متولدین ابان زن,زن متولد خرداد با چه ماهی ازدواج کند؟,زن متولد خرداد طالع بینی هندی,زن متولد خرداد ازدواج,زن متولد خرداد چگونه عاشق میشود,زن متولد خرداد از چه مردی خوشش میاد,زن متولد خرداد با چه مردی,زن متولد خرداد سال موش,زن متولد خرداد جاذبه فوق العاده اي دارد,مرد متولد خرداد از چه زنی خوشش می آید,مرد متولد خرداد طالع بینی هندی,مرد متولد خرداد در عشق,مرد متولد خرداد نی نی سایت,مرد متولد خرداد با زن چه ماهی ازدواج کند,مرد متولد خرداد سال گاو,مرد متولد خرداد سال میمون,مرد متولد خرداد سال سگ

فال و طالع سال 1400 متولدین خرداد,خصوصیات اخلاقی متولدین خرداد

فال سال 1400 برای متولدین خرداد,طالع بینی سال 1400 برای متولدین خرداد,فال و طالع کامل متولدین خرداد 1400,خصوصیات زن متولد خرداد,خصوصیات اخلاقی مرد متولد خرداد,طالع بینی و فال کلی و کامل متولدین خرداد

فال و طالع سال 1400 متولدین خرداد,خصوصیات اخلاقی متولدین خرداد

کاملترین طالع بینی و فال سال 1400 برای خرداد ماهی ها :

سال ۱۴۰۰ برای متولدین خرداد، بسیار شگفت انگیز بوده و می توانند با استفاده از شانس، موانع را از سر راه خود بردارند.

مسائل قدیمی پایان یافته و شروع تازه ای برای جوزا اتفاق خواهد افتاد.

عبور مشتری از برج دلو بسیار مثبت بوده و در صورت برنامه ریزی دقیق و داشتن تمرکز، رویاها به حقیقت خواهد پیوست.

بنابراین، آماده اتفاقات بسیار مهم و شادی بخش در سال ۱۴۰۰ باشید.

درآمد متولدین جوزا در سال ۱۴۰۰، روند صعودی خواهد داشت. در واقع، اگر سرمایه گذاری های اوایل سال را با دقت و هوشمندی انجام دهید، درآمد و سود خوبی بدست خواهید آورد. سرمایه گذاری های بلند مدت نیز پر منفعت خواهند بود.

با این حال، برای سرمایه گذاری های میان مدت یا پر ریسک، از یک مشاور در این زمینه کمک بگیرید. این کار، به موفقیت شما کمک بیشتری خواهد کرد.

امسال، روابط عاشقانه خوبی در انتظار متولدین خرداد است. مجردها، به راحتی با طرف مقابل خود ارتباط برقرار کرده و سیاره مشتری روی نشانه آن ها، تاثیرات دلگرم کننده ای خواهد داشت.

برج میزان( مهر)، خانه روابط عاشقانه در منطقه البروج، برای جوزا بوده و جنبه های بسیار فرخنده ای دارد.

امسال، برای متولدین جوزا که با کسی در رابطه هستند نیز مثبت بوده و سرانجام، تصمیم می گیرند که رابطه شان را رسمی کنند. این اتفاق، باعث صمیمیت بیشتر بین شان خواهد شد.

سال ۱۴۰۰ برای دانشجویان تحصیلات عالی بسیار خوب است. دانش آموزان برای یادگیری موضوعات جدید، تسلط بر موارد قبلی و برنامه ریزی برای کارهای تازه بسیار مشتاق و پرانرژی خواهند بود.

زحل در برج جدی، به یادگیری دوره های عملی اصرار کرده و مشتری بر مفاهیم نظری تاکید خواهد داشت.

بنابراین، امسال می توانید هر آنچه آموخته اید را یاد بگیرید و تمرین کنید. همچنین، سال ۱۴۰۰، برای دانشجویانی که تمایل دارند در زمینه های مورد علاقه شان دوره های عملی بگذرانند، نیز بسیار مثبت خواهد بود.

بیماری ها و مشکلاتی که در سال گذشته با آن دست و پنجه نرم کردید، در سال ۱۴۰۰ به تدریج بهبود خواهند یافت. مصرف دارو در طولانی مدت نیز به شما کمک خواهد کرد. حتما به برنامه غذایی خود توجه کنید و در ماه اردیبهشت، خرداد، شهریور و مهر که دوره بازگشتی سیاره عطارد است، مراقب سلامتی خود باشید.

درآمدتان در سال ۱۴۰۰ افزایش یافته و می توانید بیشتر پس انداز کنید. متولدین جوزا می توانند برای کسب ثروت و اعتبار بیشتر برنامه ریزی هایی داشته باشند. امسال، پایه های مالی شما محکم تر می شود، اما مراقب باشید که به اندازه نیازتان، به دنبال وام های اعتباری باشید.

سال جدید، برای متولدین خرداد که قصد ازدواج دارند، ختم به خیر می شود. اگر در گذشته تجربه جدایی داشتید، امسال می توانید به تدریج آن را فراموش کرده و منتظر آینده ای درخشان باشید.

مجردها شریک زندگی خود را پیدا کرده و رابطه عاشقانه زیبایی را تجربه خواهد کرد که سرانجام به ازدواج می رسد.

خصوصیات کلی اخلاقی و رفتاری متولدین ماه خرداد :

خرداد ماهی ها!

متولد خرداد حداقل دو نفر است و ایشان را با این جمله می‌توان تعریف کرد: متولد خرداد، خستگی ناپذیر، خوش صورت، باهوش و زرنگ، اما دو شخصیتی است.

برای روح متولد خرداد عشق و محبت قدرت اعجازی را که در گذشته داشت، از دست داده است.

البته او هنوز بیش از آنچه که مایل است بپذیرد، به عشق و محبت نیازمند می‌باشد.

اما ضمنا آموخته است که عشق می‌تواند دست و پا گیر و مزاحم باشد.

مشخصات کلی متولدین خرداد ماه

خرداد یعنی کودک طبیعت
سمبل: دوپیکر
عنصر وجود: هوا
شعار: من فکر می‌کنم
سنگ خوش یمن: زمّردکبود
سیّاره: عطارد
فلّز وجود: جیوه
شخصیّت: راوی
رنگ محبوب: زرد و سبز
– فعّال و پیشرو
متفکّر
ارتباط برقرارکننده ایده آلیست

خصوصیات اخلاقی متولدین خرداد ماه

اهل تنّوع، واقعاْ باهوش، سریع الانتقال، متلّون المزاج، غیر پایدار، عاشق کار‌های فکری، کنجکاو، پرانرژی، دارای شخصیّت دوتایی، بی ثبات، دمدمی مزاج، هرگز کار را تمام نمی‌کند، عاشق مسافرت، معاشرتی، سر به هوا، زرنگ، قابل تطبیق با هر محیط، پی به اسرار می‌برد، نا آرام، در جستجوی مطالب جدید، واقعاْ با سلیقه، ماهر، دارای قدرت فکری زیاد، آدم شناس، عاشق برنامه‌های کوتاه مدت، منطقی، عاشق حرکت، متنفّر از تقلّب، عاشق کامپیوتر، از کار طولانی خسته می‌شود، عاشق شطرنج، زود جوش، در یک جا بند نمی‌شود، نرم و غیرمستقیم حرف می‌زند، قابل انعطاف، عاشق مطالعه، عاشق جمع مردم، رنگارنگ، دارای قوّه تخیّل زیاد، خوش سر و زبان، ماجراجو و بی ثبات، شیک پوش، غیر حسود، گاهی شاد و گاهی غمگین، گاهی پر حرف و گاهی خاموش، نکته سنج، اهل هنر، خواهان وفاداری، کم حرف، آب زیر کاه، اهل معاشرت، رویائی، بی قرار، اصلاْ رویش حساب نکنید، میل ندارد کسی از کارش سر در بیارد، با انصاف، بدقول، اهل زخم زبان، گاهی لجباز، عاشق غذا‌های تند.

خصوصیات اخلاقی مرد متولد خرداد ماه

با ذوق، هنر دوست، غیر حسود و کمی بدقول، برای فرزندان پدری نرم و مهربان، در زناشوئی و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجرا، خوش صحبت است، علاقه دارد که مرموز جلوه کند، گاهی اهل زخم زبان، کنایه و آزار است.

از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه اش بیزار است.

متولدین این ماه اغلب دارای قدی متوسط بوده، خوشرو خوش زبان و صادق هستند.

اینان اغلب افرادی صبور و کاردان هستند.

عیب دیگران را می‎پوشانند و از افراد حسود و برخواه دلتنگ می‎شوند.

معمولاً به یاد خدا هستند و از پدر و مادر خیر و نفع می‎برند.

اینان اغلب در سینه، پشت یا چهره نشانی دارند که برایشان نیک است و آنان را نزد دیگران عزیز می‎کند.

خصوصیات اخلاقی متولدین خرداد ماه

عموماً از راه تجارت یا کشاورزی، پول خوبی به دست می‎آورند.

برخی سفر‌های طولانی در طالع دارند که از آن سود خواهند برد.

عموماً از مادرانی خوب متولد می‎شوند.

روزی حلال نصیبشان می‎شود.

اینان عموماً طبعی سرد و‌تر دارند.

حدود دوازده سالگی با خطری مواجه می‎شوند. اغلب در سن چهل سالگی به رفاه می‎رسند.

روز‌های یکشنبه و پنجشنبه، برای آنان خوش یمن است. در طالع اغلب اینان دو زن دیده می‎شود که از آن‌ها خیر و نفع می‎برند.

خصوصیات اخلاقی متولدین زن خرداد ماه

زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بالا، خوش سر و زبان و با سلیقه، ماجرا دوست و بی ثبات، خیلی بیش از اینکه طالب عصبانیت شما باشد به شفقت شما نیاز دارد.

عاشق تغییر و تحول است.

مادری است شاد و خندان و بچه هایش مانند خودش خود مختارند و روی پای خود می‌ایستند.

متولدین زن این ماه عموماً سفید و سرخرو و خوش قد و بالا و شوهر دوست می‎باشند. اینان مهربان چرب زبان، گاهی خودخور و زودرنج می‎باشند.

این زنان اغلب میک اندیش بوده و بهدوستان و خویشان نکی می‎کنند.

از حرافی و شوخی‎های بی‎مورد پرهیز می‎کنند و بیشتر طالب ارتباط با افراد دانا و فهیم می‎باشند.

این زنان اغلب از درد شکم رنج می‎برند که علت آن معمولاً از سردی و خشکی است.

مصرف کوبیده سنبل خطایی همراه با زیره و قرنفل، در ناشتا به اندازه یک قاشق چاپخوری، برای آنان مفید می‎باشد.

اغلب این افراد خال یا نشانی بر سینه دارند، که نشان از اقبال آنهاست.

اینان در اوایل زندگی رنج بسیار می‎بینند، اما عاقبت به خیر می‎شوند. باید غیبت را ترک کنند و از خدا غافل نشوند. زیرا اغلب از دست و زبان خودشان در رنج و عذاب هستند.

متولدین زن این ماه مسافرت زیادی با فرزندان خود خواهند داشت. لباس‎های آبی و همچنین انگشتر الوان و انگشتر زمرد برای این زنان مناسب خواهد بود.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *