خانه / دعا برای باطل کردن طلسم سحر و جادو / تهیه آب رقیه باطل السحر قوی برای باطل کردن سحر و طلسم و جادو

تهیه آب رقیه باطل السحر قوی برای باطل کردن سحر و طلسم و جادو

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com تهیه آب رقیه باطل السحر قوی برای باطل کردن سحر و طلسم و جادو را قرار دادیم . یکی دیگر از روشهای قوی و مجرب برای باطل کردن هرگونه سحر و جادو و طلسم آب رقیه می باشد . آب رقیه آبی است که آیات قرآنی بر روی آن خوانده می شود . دستورالعمل روش و طریقه درست کردن آب رقیه باطل سحر و جادو و طلسم را در ادامه این مطلب از سایت دعاگو قرار دادیم …

باطل السحر قوی,باطل السحر یهودی,باطل السحر با سوره حمد,باطل السحر آیت الله دستغیب,باطل السحر چیست,باطل السحر نی نی سایت,باطل السحر با فلفل,باطل السحر دایی ابراهیم,دعای باطل السحر قوی و فوری,دعای باطل السحر قوی و فوری صوتی,دعای باطل السحر قوی و فوری از راه دور,دعای باطل السحر یهودی,دعای باطل السحر نی نی سایت,دعای باطل السحر برای ازدواج,دعای باطل السحر صوتی,دعای باطل السحر قوی و فوری نی نی سایت,روش باطل كردن سحر و جادو,روش باطل كردن سحر با سركه,روشهاي باطل كردن سحر و جادو,نحوه باطل كردن سحر با ادرار

تهیه آب رقیه باطل السحر قوی برای باطل کردن سحر و طلسم و جادو

روش درست کردن آب رقیه,آب رقیه باطل سحر و طلسم,نحوه تهیه باطل سحر آب رقیه,خواص آب رقیه برای ابطال سحر و طلسم,آب رقیه چیست,طریقه تهیه آب رقیه باطل طلسم,باطل کردن سحر و طلسم با آب رقیه,باطل کردن جادو با آب رقیه

تهیه آب رقیه باطل السحر قوی برای باطل کردن سحر و طلسم و جادو

روش تهیه آب رقیه برای باطل کردن سحر و طلسم و تعویذ، طومار، و …

برای تهیه ی آب رقیه منظور آبی که در آن قرآن کریم دم شده باشد و باطل کردن سحر، و سحری که بر آن نفخ شده و نیز سحری که بر مسحور توسط کسی که به جادوگر یا ساحر مراجعه نموده و آن را بر مریض خورانده است، راقی، یک مقدار آبِ کافی را در یک ظرف بزرگ و یا چند ظرف کوچک تهیه و این آیات مبارکه را از قرآن کریم، بر آن قرائت کند، طوری که حین قرائت آیات مبارکه، دهنش را بر ظرف آب نزدیک سازد:

۱- آیات ۱۱۲ الی ۱۱۷ سوره ی اعراف:

وَأَوْحَیْنَا إِلَى مُوسَى أَنْ أَلْقِ عَصَاکَ فَإِذَا هِیَ تَلْقَفُ مَا یَأْفِکُونَ ﴿١١٧﴾
فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَا کَانُوا یَعْمَلُونَ ﴿١١٨﴾
فَغُلِبُوا هُنَالِکَ وَانْقَلَبُوا صَاغِرِینَ ﴿١١٩﴾
وَأُلْقِیَ السَّحَرَهُ سَاجِدِینَ ﴿١٢٠﴾
قَالُوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعَالَمِینَ ﴿١٢١﴾ رَبِّ مُوسَى وَهَارُونَ ﴿١٢٢﴾

۲- آیات ۸۱ الی ۸۲ سوره ی یونس:

فَلَمَّا أَلْقَوْا قَالَ مُوسَى مَا جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ إِنَّ اللَّهَ لا یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ ﴿٨١﴾

وَیُحِقُّ اللَّهُ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُجْرِمُونَ ﴿٨٢﴾

۳- آیه ی ۶۹ سوره ی طه:

وَأَلْقِ مَا فِی یَمِینِکَ تَلْقَفْ مَا صَنَعُوا إِنَّمَا صَنَعُوا کَیْدُ سَاحِرٍ وَلا یُفْلِحُ السَّاحِرُ حَیْثُ أَتَى ﴿۶٩﴾

راقی از این آب میتواند در چندین مورد استفاده کند:

– اگر محل سحر، و سحر معلوم شد، سحر را در این آب میتواند باطل کند.

– اگر جن حین رقیه از زبان مسحور و یا بیمار شروع به سخن زدن نمود، از وی بپرسد که سحر بر مسحور خورانده و یا نوشانیده شده است یا خیر؟

سپس جن را هشدار بدهد که به اِذن الله سبحانه و تعالی، سحر را نابود میکند، و از او بخواهد تا جسم مسحور و یا بیمار را رها کند، و اگر کلمه ی شهادت را جاری کرد، بر دینش قائم بماند و از رسانیدن شرّ به بنی بشر خود داری کند.

دانستن آنچه خیلی ضرور است، این است که:

چون جنیات شریر کذاب و دروغگو هستند و بی اندازه دروغ میگویند، برای معلوم کردن دروغ های جن، از او بپرسد که سحر بر مسحور خورانده شده، و یا در محلی دفن شده است؟

اگر در جواب، جن در خوراندن سحر بر مسحور تأئید کرد، از بیمار بپرسد که از درد دل رنج میبرد یا خیر؟

اگر حقیقتاً، مسحور یا بیمار از درد دل رنج میبرد، شاید سحر بر وی خورانده شده باشد. بسا انسانهای ملعون اند که برای برآورده ساختن آرمان های شیطانی شان، از هیچ چیزی دریغ نمیکنند.

در آن صورت، بر علاوه ی آیات فوق، آیه ی ۱۰۴ سوره ی بقره را نیز بر آبِ رقیه دم کرده، بر مسحور و یا بیمار آن را بنوشاند.

آیه ی ۱۰۲ بقره:

وَاتَّبَعُوا مَا تَتْلُو الشَّیَاطِینُ عَلَى مُلْکِ سُلَیْمَانَ وَمَا کَفَرَ سُلَیْمَانُ وَلَکِنَّ الشَّیَاطِینَ کَفَرُوا یُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ وَمَا أُنْزِلَ عَلَى الْمَلَکَیْنِ بِبَابِلَ هَارُوتَ وَمَارُوتَ وَمَا یُعَلِّمَانِ مِنْ أَحَدٍ حَتَّى یَقُولا إِنَّمَا نَحْنُ فِتْنَهٌ فَلا تَکْفُرْ فَیَتَعَلَّمُونَ مِنْهُمَا مَا یُفَرِّقُونَ بِهِ بَیْنَ الْمَرْءِ وَزَوْجِهِ وَمَا هُمْ بِضَارِّینَ بِهِ مِنْ أَحَدٍ إِلا بِإِذْنِ اللَّهِ وَیَتَعَلَّمُونَ مَا یَضُرُّهُمْ وَلا یَنْفَعُهُمْ وَلَقَدْ عَلِمُوا لَمَنِ اشْتَرَاهُ مَا لَهُ فِی الآخِرَهِ مِنْ خَلاقٍ وَلَبِئْسَ مَا شَرَوْا بِهِ أَنْفُسَهُمْ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ ﴿١٠٢﴾

راقی برای تأثیر بیشتر آیات قرآن، با گرامی داشت از طب نبوی صلی الله علیه وسلم،میتواند آیات رقیه را بر اشیای زیر قرائت کند:

۱- آب معمولی:

به اندازه ی کافی برای غسل نمودن با آن برای یک هفته، برای نوشیدن توسط مسحور و یا مریض، و برای باطل کردن سحر.

۲- آب زمزم:

-برای نوشیدن توسط مسحور و بیمار، جهتِ:

– شفأ از بیماری، مرض و سحر،

-تبرک جستن،

– ایجاد ترس در جن،

– تطهیر جهاز هاضمه ی مسحور از سحری که بر او خورانده شده.

عبد الله بن عباس رضی الله عنهما روایت می کند که رسول کریم صلی الله علیه وآله وسلم فرمود:

« آب زمزم برای آن چیزی است که نوشیده شود، پس اگر برای طلب شفا ، آن را نوشیدی، خداوند به توشفا می بخشد

و اگر برای سیر شدن نوشیدی؛ خداوند تو را سیر می گرداند

و اگر برای رفع تشنگی نوشیدی؛ خداوند تشنگی تو را برطرف می سازد، آن گودال جبریل، ونوشیدنی خداوند برای حضرت اسماعیل است.

(حاکم در مستدرک (۱/۶۴۶) ودار قطنی در سنن(۲/۲۸۹)روایت کرده اند)

آب زمزم آبی است که قلب مطهر مصطفی صلی الله علیه وآله وسلم را با آن شستشو داده اند.

انس بن مالک رضی الله عنه می گوید:

رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم (در دوران کودکی) با کودکان مشغول بازی بود، جبریل علیه السلام آمد، او را گرفت و خواباند، سپس سینه اش را شکافت….آنگاه آن را با آب زمزم؛ در تشت طلایی شستشو داد…. (رواه مسلم)

همچنین در واقعه ی اسراء و معراج؛ قلب پاک رسول کریم صلی الله علیه وآله وسلم با آب زمزم شستشو داده شده است.

در حدیث مبارکه آمده است :

«…جبریل آمد، آنگاه سینه ام را شکافت، سپس با آب زمزم شست…» (رواه بخاری)

رسول کریم صلی الله علیه وآله وسلم آب دهان مبارکشان را در آن انداخته اند، و به برکت آن افزوده شده است.

عبدالله بن عباس می گوید:

« رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم کنار چاه زمزم تشریف آوردند، پس دلو آبی را برای ایشان کشیدیم، نوشیدند، سپس در آن آب دهان انداختند، آنگاه ما آن آب را چاه زمزم ریختیم….»

(رواه احمد (۱/۳۷۲))

در روایت دیگر آمده است که:

«آنگاه نوشیدند و مضمضه کردند، سپس آب دهان خود را در دلو انداختند، آنگاه دستور دادند آن را درون چاه بریزند»

﴿به روایت معجم کبیر طبرانی (۱۰۹۷۲) ونصب الرایه(۳/۹۹) ﴾

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *