خانه / دعا / ذکر بعد از نماز صبح برای رزق و روزی و گشایش و وسعت رزق و روزی

ذکر بعد از نماز صبح برای رزق و روزی و گشایش و وسعت رزق و روزی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com ذکر بعد از نماز صبح برای رزق و روزی و گشایش و وسعت رزق و روزی را قرار دادیم . از ذکرهای سریع الاجابه و مجرب برای زیاد شدن رزق و روزی و طلب روزی ذکر عظیم الشان و پرفضیلت زیر می باشد که توصیه شده است پس از نماز صبح خوانده شود .

ذکر افزایش روزی نی نی سایت,ذکر افزایش روزی ایت الله بهجت,ذکر افزایش روزی مغازه,ذکر برای افزایش روزی حلال,ذکر مخصوص افزایش روزی,ذکر افزایش رزق و روزی حلال,ذکر استغفار برای افزایش روزی,ذکر افزایش رزق و روزی نی نی سایت,ذکر رزق و روزی نی نی سایت,ذکر رزق و روزی امام جواد,ذکر رزق و روزی حلال,ذکر رزق و روزی مغازه,ذکر رزق و روزی بعد از نماز صبح,ذکر رزق و روزی فراوان,ذکر رزق و روزی حدید صینی,ذکر رزق و روزی اهل سنت,ذکر های گشایش روزی,بهترین ذکر برای گشایش روزی,ذکر برای گشایش در روزی,ذکر بعد نماز صبح اهل سنت,ذکر قبل نماز صبح روز جمعه,ذکر قبل نماز صبح,ذکر نیت نماز صبح,ذکر تعقیبات نماز صبح,ذکر برای نماز صبح,ذکر بعد از نماز صبح برای رزق

ذکر بعد از نماز صبح برای رزق و روزی و گشایش و وسعت رزق و روزی

ذکر گشایش روزی در نماز صبح,ذکر افزایش روزی در نماز صبح,ذکر زیاد شدن روزی در نماز صبح,ذکر وسعت رزق و روزی در نماز صبح,ذکرهای افزایش رزق و روزی در نماز صبح,ذکر طلب رزق و روزی در نماز صبح,ذکر مخصوص رونق رزق و روزی در نماز صبح,بهترین ذکر برای افزایش رزق و روزی

ذکر بعد از نماز صبح برای رزق و روزی و گشایش و وسعت رزق و روزی

ذکرهای سریع الاجابه برای گشایش رزق و روزی :

اگر برای وسعت رزق و روزی، سوره ی «قدر» هر روز ۱۰ مرتبه بعد از نماز صبح خوانده شود، قدرت خداوند در گشایش درهای روزی حتماً مشاهده خواهد شد.

نقل شده که عالم فاضل شیخ محمد رشتی به این ختم عمل کرده و قبل از اینکه چهل روز تمام شود از برکت این ختم مال فراوانی به او رسیده است.

و آن ختم به این صورت است که مدت چهل روز آیه شریفه:

إنَّ اللهَ هُوَ الرَّزَّاقُ ذُو القُوَّةِ المَتِینُ

را روزی بیست و هفت مرتبه بلافاصله بعد از نماز صبح بخواند. و از این ختم اثرات عجیبی در زیادی رزق نقل شده است.

حاج شیخ محمد تقی انصاری همدانی فرمودند:

ابتدا سه مرتبه سوره ی مبارکه ی «توحید» را بخوان، بعد سه مرتبه به ساحت مقدس چهارده معصوم صلوات بفرست، آن گاه سه بار دو آیه ی شریفه ی ۲ و ۳ سوره ی «طلاق»؛ «و مَن یَّتَّقِ اللهَ … لِکُلِّ شیءٍ قَدراً» قرائت کن و باز سه صلوات بفرست و بدان که سریعاً روزی می‌رسد و مجرب است.

شیخ بهایی فرموه است:

اگر به نیت وسعت رزق و روزی هر روز سه مرتبه سوره ی «یس» را تلاوت کند، روزیش وسعت یابد.

این عمل می‌تواند در یک مجلس باشد یا بعد از هر یک از سه نوبت نماز روزانه (صبح، ظهر و عصر، و مغرب و عشا) باشد.

فیض کاشانی نقل کرده است :

هر کس سوره ی «عادیات» را به عدد اسم مبارک حضرت امیرالمومنین (ع)، (۱۱۰ بار) بخواند و این سوره در شان آن حضرت نازل شده است روزی او از جایی می‌رسد که گمان نداشته باشد و هر کس این سوره را بسیار بخواند، قرضش ادا شود و از همه مخلوقات محفوظ خواهد بود. ان شاءالله تعالی.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

یک دیدگاه

  1. ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *