خانه / دعا / دعای ازدواج در مفاتیح الجنان برای ازدواج دختران و پسران مجرد

دعای ازدواج در مفاتیح الجنان برای ازدواج دختران و پسران مجرد

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای ازدواج در مفاتیح الجنان برای ازدواج دختران و پسران مجرد را قرار دادیم . ازدواج از سنت های پیامبر اکرم (ص) می باشد . هر دختر و پسری که به سن ازدواج می رسد باید به فکر ازدواج باشد و از زندگی مجردی خارج شود . در این بخش از سایت دعاگو دعای سریع الاجابه و مجرب برای ازدواج که در کتاب مفاتیح الجنان نقل شده است را قرار دادیم …

دعای ازدواج با معشوق,دعای ازدواج سریع,دعای ازدواج نی نی سایت,دعای ازدواج با معشوق نی نی سایت,دعای ازدواج با پسر مورد علاقه,دعای ازدواج دختر,دعای ازدواج بهجت,دعای ازدواج در مفاتیح, دعا ازدواج مجرب سریع,دعا ازدواج مجرب,دعای مجرب ازدواج نی نی سایت,دعای مجرب ازدواج سریع,دعای مجرب ازدواج با معشوق,دعای مجرب ازدواج با شخص دلخواه,دعای مجرب ازدواج دختر,دعای مجرب ازدواج با معشوق نی نی سایت

دعای ازدواج در مفاتیح الجنان برای ازدواج دختران و پسران مجرد

دعای سریع الاجابه ازدواج,دعای مجرب برای ازدواج,دعای قرآنی برای ازدواج,دعای مفاتیح الجنان برای ازدواج,دعای تضمینی مخصوص ازدواج,بهترین دعای ازدواج دختران,دعای ازدواج پسران در مفاتیح,ادعیه قوی و مجرب ازدواج در مفاتیح

دعای ازدواج در مفاتیح الجنان برای ازدواج دختران و پسران مجرد

دعاى زیر  از امیرالمومنین(ع) نقل گردیده است :

هر که قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد و این دعا را بخواند:

« اللهم ارزقنى زوجه صالحه ولودا ودودا غیورا قنوعا ان احسنت شکرت و ان اسئت غفرت و ان ذکرت الله تعالى اعانت و ان نسیت ذکرت و ان خرجت من عندها حفظت و ان دخلت علیها سرت و ان امرتها اطاعتنى و ان اقسمت علیها ابرت قسمى و ان غضبت علیها ارضتنى یا ذالجلال والاکرام هب لى ذلک فانما اسالک ولا اجد الا ما قسمت لى» .

دعا براى فراهم شدن زمینه ازدواج با همسری شایسته

از امیرالمؤمنین نقل شده :

هر کس قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد.

افزون بر این، دو دعا را نیز زیاد بخوانید در قنوت نماز و بعد از هر نماز، در سجده و یا هر وقت دیگر:

« اللهم اغننی بحلالک عن حرامک و بطاعتک عن معصیتک

خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداریت از نافرمانیت»

برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا 114 مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.

رب انی لما انزلت الی من خیر فقیر

خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم».

(قصص، آیه 24)

امام صادق(ع) به ابوبصیر می فرمایند:

هرگاه خواستی ازدواج کنی ابتدا دو رکعت نماز بجا بیاور سپس حمد و سپاس خداوند نما و بعد:

«اللهم انی ارید ان اتزوج، اللهم فاقدر لی من النساء اعفهن فرجا، و احفظهن لی فی نفسها و فی مالی، و اوسعهن رزقا و اعظمهن برکه، و اقدر لی منها ولدا طیبا تجعله خلفا صالحا فی حیوتی و بعد موتی»

ترجمه :

خداوندا! من می خواهم ازدواج کنم، خداوندا! برای من پاکدامن ترین زنان را مقرر فرما و کسی که خویشتن دار از همه نسبت به خود و نگهداری کننده ترین فرد در مالم باشد، که به واسطه آن نفسم (حالم) و مالم محفوظ بماند، کسی که فراخ ترین روزی و بیشترین برکت را در زندگی داشته باشد، و از وی برای من فرزندی طیب در نظر بگیر که جانشینی شایسته در حیات و ممات من باشد.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *