خانه / دعا / دعا برای راضی شدن شاکی و نرم شدن دل شاکی و جلب رضایت شاکی

دعا برای راضی شدن شاکی و نرم شدن دل شاکی و جلب رضایت شاکی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعا برای راضی شدن شاکی و نرم شدن دل شاکی و جلب رضایت شاکی را قرار دادیم . دعای سریع الاجابه و مجرب برای جلب رضایت شاکی پرونده و راضی شدن شخص شاکی برای گذشت و بخشش و زبان بند کردن شاکی . اگر شخصی از شما شاکی باشد و قصد شکایت داشته باشد برای جلب رضایت و راضی کردن او می توانید از دعای مجرب زیر استفاده کنید …

دعا برای راضی شدن شاکی و نرم شدن دل شاکی و جلب رضایت شاکی

دعای جلب رضایت شاکی,دعای زبان بند برای شاکی,دعای تسخیر و مطیع کردن شاکی,دعای نرم کردن دل شاکی,دعای منصرف کردن شاکی از شکایت,طلسم رضایت و راضی شدن شاکی پرونده

دعا برای راضی شدن شاکی و نرم شدن دل شاکی و جلب رضایت شاکی

جهت رضایت گرفتن از شاکی به همین نیت بر خواندن ذکر زیر مداومت نمایند.

ان شاء الله به زودی فرج حاصل گردد

این ذکر بارها تجربه شده و بسیار مجرب و موثر است :

یا صَبُورُ یا حَلیمُ لا صَبْرَ لی فی صَبْرِکَ اِکْفِنی شَرَّ عَبْدِکَ بِرَحْمَتِکَ یا أَرْحَمَ الرّاحِمیَنَ

دعاي برآورده شدن حاجت و اجابت سريع در كارها :

برای گرفتن حاجت و اجابت سریع در امور زندگی، می توانید دعای سریع الاجابه امیر المؤمنین حضرت علی (ع) را بخوانید که در مفاتیح موجود است.

مردی خدمت حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) شکایت کرد از دیر شدن جواب دعایش … حضرت فرمود چرا این دعا را نمی‌خوانی که سریع الاستجابة است .

دعا این است :

اللهم انی اسئلک باسمک العظیم الاعظم الاجل الاکرم المحزون المکنون النور الحق البرهان المبین الذی هو نور مع نور و نور من نور و نور فی نور و نور علی کل نور و نور تضیئی به کل ظلمة و یکسر به کل شدة و کل شیطان مرید و کل جبار عنید لا تقر به ارض و لا یقوم به سماء و یأمن به کل خائف و یبطل به سحر کل ساحر و بغی کل باغ و حسد کل حاسد و یتصدع لعظمته البر و البحر و یستقل به الفلک حین یتکلم به الملک فلا یکون للموج علیه سبیل و هو اسمک الاعظم الاعظم الاجل و الاجل النور الاکبر الذی سمیت به نفسک و استویت به علی عرشک و اتوجه الیک بمحمد و اهل بیته و اسئلک بک و بهم ان تصلی علی محمد و ان تفعل بی کذا و کذا. که در آخر به جای عبارت کذا و کذا حاجت خود را بخواهد.

همچنین خواندن نماز جعفر طیار بسیار نافع می باشد

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *