خانه / جن (اجنه) / طلسم برای فراری دادن جن و دفع شر جن و محفوظ ماندن از شر جن

طلسم برای فراری دادن جن و دفع شر جن و محفوظ ماندن از شر جن

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طلسم برای فراری دادن جن و دفع شر جن و محفوظ ماندن از شر جن را قرار دادیم . طلسم و دعای قوی و مجرب برای دور کردن جن ها از خانه و فراری دادن و راندن جن ها از محل زندگی و محفوظ ماندن و در امان ماندن از شر جن و انس و رهایی و خلاص شدن از شر اجنه و شیطان …

طلسم دفع جن عاشق,طلسم دفع جن از خانه,طلسم دفع جن و همزاد,طلسم دفع جن از بدن,طلسم دفع جن و پری,طلسم دفع جن زرقاط ابلیس,طلسم دفع همزاد جنی,طلسم برای دفع جن
طلسم برای فراری دادن جن و دفع شر جن و محفوظ ماندن از شر جن

طلسم برای دفع جن از خانه,طلسم راندن جن ها از خانه,طلسم قوی برای راندن جن ها,طلسم برای دفع شر جن,طلسم مجرب خلاص شدن از شر جن,طلسم برای نجات از جن ها,ذکر و دعای دفع شر جن,طلسم برای دور کردن و راندن جن ها,اذکار و ادعیه فرار دادن جن ها

طلسم برای فراری دادن جن و دفع شر جن و محفوظ ماندن از شر جن

از امام صادق (ع) روایت شده :

برای دفع دیو و پری سوره جن را هفت بار بخوانید»

آیه برای دفع شر جن :

اگر آیه 144 از سوره آل عمران را هفت مرتبه بر آب بخوانند و سپس به کسی که گرفتار جن زدگی شده است بخورانند دیگر جن نمی بیند و او را اذیت نمی کنند

آیه مبارکه این است:

« وَ مَا محُمَّدٌ إِلَّا رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِن قَبْلِهِ الرُّسُلُ أَ فَإِیْن مَّاتَ أَوْ قُتِلَ انقَلَبْتُمْ عَلىَ أَعْقَابِکُمْ …».

دعای دفع آزار و اذیت اجنه :

همچنین اگر اجنه خانه ای را مورد هجوم سنگ قرار دهند برای دفع سنگ انداختن جنیان این دعا نافع است:

«حَسبی الله کفی سَمع الله لمَن دُعا لَیس وَراء الله منتهی»

دعای دفع ترس از جن ها :

اگر در خانه جنی وارد شود و اهل خانه را بترساند این دعا را اهل خانه نوشته و هنگام خواب در زیر سر بگذارد:

بَسم الله الرَحمنِ الرَحیم

هَذَا كِتَابٌ مِنْ مُحَمَّدٍ رَسُولِ رَبِّ الْعَالَمِينَ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، إِلَى مَنْ طَرَقَ الدَّارَ مِنَ الْعُمَّارِ وَالزُّوَّارِ وَالصَّالِحِينَ، إِلا طَارِقًا يَطْرُقُ بِخَيْرٍ يَا رَحْمَنُ، أَمَّا بَعْدُ: فَإِنَّ لَنَا وَلَكُمْ فِي الْحَقِّ سَعَةً، فَإِنْ تَكُ عَاشِقًا مُولَعًا، أَوْ فَاجِرًا مُقْتَحِمًا أَوْ رَاغِبًا حَقًّا أَوْ مُبْطِلا، هَذَا كِتَابُ اللَّهِ تَبَارَكَ وَتَعَالَى يَنْطِقُ عَلَيْنَا وَعَلَيْكُمْ بِالْحَقِّ، إِنَّا كُنَّا نَسْتَنْسِخُ مَا كُنْتُمْ تَعْمَلُونَ، وَرُسُلُنَا يَكْتُبُونَ مَا تَمْكُرُونَ، اتْرُكُوا صَاحِبَ كِتَابِي هَذَا، وَانْطَلِقُوا إِلَى عَبَدَةِ الأَصْنَامِ، وَإِلَى مَنْ يَزْعُمُ أَنَّ مَعَ اللَّهِ إِلَهًا آخَرَ لا إِلَهَ إِلا هُوَ كُلُّ شَيْءٍ هَالِكٌ إِلا وَجْهَهُ لَهُ الْحُكْمُ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ حم لایبصرون، حمعسق تُفَرِّقَ أَعْدَاءَ اللَّهِ، وَبَلَغَتْ حُجَّةُ اللَّهِ، وَلا حَوْلَ وَلا قُوَّةَ إِلا بِاللَّهِ فَسَيَكْفِيكَهُمُ اللَّهُ وَهُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ».

آثار حرز ابودجانه برای دفع جن ها :

همچنین آمده است که ابودجانه از آزار اجنه به پیامبر اکرم (ص) شکایت کرد حضرت نیز دعای فوق را به ایشان دادند.

ابودجانه می گوید نوشته پیامبر (ص) را گرفتم و با خود به منزل بردم. شب، هنگام خواب آن را زیر سرم گذاشتم، ناگاه متوجه شدم صدای داد و فریادی می آید که می گوید: ای ابودجاجه! این نوشته را از زیر سرت بردار و از خانه ات بیرون کن، ما هم قول می دهیم از خانه ی تو برویم و دیگر در پیش چشمان تو دیده نشویم.

من نیز به آنها گفتم: این مکتوب را بدون اجازه پیامبر (ص) بر نمی دارم. تا صبح آنها در خانه گریه و شیون می کردند و صدای فریادشان بلند بود.

صبح هنگام به محضر پیامبر (ص) رسیدم و اتفاق دیشب را نقل کردم

پیامبر (ص) فرمودند: «ای ابودجانه! آن مکتوب را از خانه ات بردار و آنان را آزاد کن، قسم به آن خدایی که مرا به پیامبری برگزید، اگر آن مکتوب را برنداری آنان تا روز قیامت در آتش معذب خواهند بود».

امام باقر (ع) فرمودند:

«کسی که جن زده شده، برایش هر یک از سوره های حمد و معوذتین را ده مرتبه بخوانند و سپس در ظرفی با مشک و زعفران این سوره ها را نوشته و بعد آن را با آب بشویند و به شخص جن زده بخورانند و مقداری را هم در آب وضو و غسلش بریزند، در آن موقع از شر جن خلاص شود»

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *