خانه / دعا / غسل با گلاب برای گشایش بخت,نحوه غسل گلاب بخت گشایی

غسل با گلاب برای گشایش بخت,نحوه غسل گلاب بخت گشایی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com غسل با گلاب برای گشایش بخت,نحوه غسل گلاب بخت گشایی را قرار دادیم . از دستورات و روشهای مجرب و سریع الاجابه برای بخت گشایی دختران و پسران انجام غسل بخت گشایی با گلاب می باشد . غسل بخت گشایی با گلاب برای گشایش بخت و ازدواج فوق العاده مجرب است …

غسل بخت گشایی نی نی سایت,غسل بخت گشایی روز جمعه,غسل بخت گشایی با گلاب,غسل بخت گشایی دایی ابراهیم,غسل گلاب بخت گشایی,غسل برای بخت گشایی,دعای غسل بخت گشایی,غسل جمعه برای بخت گشایی
غسل با گلاب برای گشایش بخت,نحوه غسل گلاب بخت گشایی

غسل گشایش بخت با گلاب,غسل سریع الاجابه بخت گشایی,غسل تضمینی بخت گشایی با گلاب,روش بخت گشایی با غسل گلاب

غسل با گلاب برای گشایش بخت,نحوه غسل گلاب بخت گشایی

غسل گلاب بخت گشا چیست؟

گلاب در طب سنتی ایرانیان از محبوب ترین و موثرترین عرقیات است که استفاده از آن بسیار توصیه شده است.

از طرفی عطر خوش گلاب اصل به حدی است که گفته می شود حضرت محمد (ص) از عطر گل سرخ (گلاب) استفاده می نمودند و به همین دلیل گل سرخ را با نام گل محمدی نیز می شناسند.

گلاب آرام بخش، ضد استرس، برطرف کننده ی بی خوابی، پاک کننده فوق العاده برای پوست (به خصوص پوست های حساس و خشک) و تقویت کننده ی سیستم عصبی است و مصرف یا بوئیدن گلاب در درمان بسیاری از سردردها کاربرد دارد.

طبع گلاب گرم است و به همین دلیل مصرف گلاب در روزهای سخت و پرتنش د طب سنتی توصیه شده است.

گلاب تا حدودی تحریک کننده جریان خون بوده و بافت پوست را به تولید سلول های جدید تحریک می کند و باعث شادابی و جوانی پوست می شود.

اما با توجه به خواص فوق العاده گلاب، گلاب از نظر اعتقادی در میان ایرانیان خواص دیگری نیز دارد.

یکی از باورهایی که از دیرباز در میان عامه مردم وجود داشته است، اثر گلاب در بخت گشایی است.

ایرانیان بر این باور بودند که چون گلاب آرامش بخش و خوش عطر است، برای تمرکز و یافتن شریک زندگی نقش مثبتی ایفا می کند و در نتیجه مصرف کننده گلاب انتخاب بهتری برای آینده خواهد داشت.

در همین راستا یکی از کارهای عامیانه غسل گلاب بخت گشا است که اتفاقا برای انجام غسل گلاب، دستوراتی که با برخی ادعیه و سوره های قرآنی ترکیب شده اند نیز وجود دارد

روش انجام غسل گلاب بخت گشا

نصف استکان گلاب که بهتر است گلاب اصل با همان عطر و طعم فوق العاده باشد بردارید.

سپس نیت غسل گلاب بخت گشا کرده و از خداوند برای آینده ای بهتر یاری جسته و در این راستا یک بار سوره حمد و ۱۱۰ بار سوره توحید (قل هوالله) و ۷ مرتبه آیه الکرسی بخوانید.

سپس گلاب را با خود برداشته و به همراه یک طرفی که در کل گنجایش حدود یک لیتر آب را داشته باشد (مانند یک بطری آب معدنی) به حمام بروید.

ابتدا به صورت کامل شستشوی بدن را انجام داده و پاکیزه شوید و بعد با نیت انجام غسل گلاب بخت گشا از خداوند یاری خواسته و غسل ترتیبی انجام داده و در حین انجام غسل سوره حمد و قل هو الله را بخوانید.

پس از پایان مراحل انجام غسل، ظرف یک لیتری که ما بطری آب معدنی فرض می کنیم را برداشته و گلاب را داخل آن ریخته و روی آن آب تمیز بریزید تا ظرف پر شود.

بعد به نیت همان غسل گلاب بخت گشا مانند غسل کردن و مقداری از گلاب را روی سر و گردن، مقداری را روی سمت راست و مابقی را هم روی سمت چپ ریخته و غسل کنید.

بعد از این کار دیگر نباید روی بدن خود آب بگیرید و باید از حمام بیرون بیایید.(زیر دوش نروید). در حین خشک کردن بدن و پوشیدن لباس سوره کافرون را بخوانید و از ته دل از خداوند برای گشایش در امور زندگیتان یاری بطلبید.

در برخی نقل قول ها بهترین زمان برای انجام غسل گلاب بخت گشا یک شنبه اول ماه قمری ذکر شده است و در برخی باروهای دیگر روزهای جمعه.

از غسل گلاب بخت گشا برای بخت گشایی دختران و پسرانی که ازدواج آنها میسر نشده است و گشایش در امور، رونق کار و ازدیاد در رزق و روزی یاد شده است.

هر چند که در برخی منابع طب سنتی غسل کردن با گلاب برای شادابی پوست و سلامتی هر چند وقت یکبار توصیه شده است.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *