خانه / دعا / دعای دفع موکل شیطانی و وسوسه شیطانی و نیروهای شیطانی و اهریمنی

دعای دفع موکل شیطانی و وسوسه شیطانی و نیروهای شیطانی و اهریمنی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای دفع موکل شیطانی و وسوسه شیطانی و نیروهای شیطانی و اهریمنی را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب برای دفع ضرر و زیان شیطان و اجنه و در امان ماندن از شر نیروهای شیطانی و اهریمنی و و دفع وسوسه های شیطانی می باشد .

موکل شیطانی نی نی سایت,چگونه موکل شیطانی بگیریم,موکل های شیطانی,قدرت موکل شیطانی,انگشتر موکل شیطانی,شرایط موکل شیطانی,موکل رحمانی و شیطانی
دعای دفع موکل شیطانی و وسوسه شیطانی و نیروهای شیطانی و اهریمنی

دعای نجات از شر موکل شیطانی,دعای دفع وسوسه شیطانی,دعای خلاصی از نیروهای شیطانی,دعای غلبه بر وسوسه و موکل شیطانی,دعای دفع ضرر و زیان شیطانی

دعای دفع موکل شیطانی و وسوسه شیطانی و نیروهای شیطانی و اهریمنی

مداومت کند سوره جن را بخواند که امام صادق (ع) فرموده هر که این سوره را بسیار بخواند تا در دنیا باشد از شر جنیان و سِحر(جادو، طلسم) و کید خلق ایمن باشد و کسی نتواند با او ضرر بزند و در آخرت با پیامبر (ص) و اهل بیت او باشد و…{همیشه بخوانند تا محفوظ باشند} همزاد هم نوعی جن هست .

دستور مجرب برای دفع شر همزاد و موکل :

حرز ابو دجانه را بنویسند و به سر در خانه یا دیوار رو به قبله جایی که بی احترامی نشود آویزان کنند و بهتر که در وسط خانه یا مثلا به دیوار ایوان آویزان شود

اگر نمیشود در جایی از خانه نگه داری کند و اگر افراد را هم اذیت میکنند این حزر را نوشته البته با شرایط نوشتن که زمان مناسب جوهر روحانی، اهدا صلوات و… وهمراه خود کنند بسیار مجرب است.

حرز بزرگ امام جواد برای هر خطری خوبه از همه چیز محافظت میکنه مانع سحر و جادو و آزار جن میشه(باید بر پوست آهو و در غلاف نقره باشه که روی آن طلسم نقش شده در میان حرز هم طلسمی هست.بعضی ها میفروشند تو وب. با استخاره بخرید وبا این شروطی که گفتم ).

در بعضی کتب امده :

برای حفاظت از جن زده آیه ۹ از سوره الرحمن (یا معشر الجن …) را تا آخر سوره بنویسد و آیه الکرسی را تا آخرفیها خالدون را دور آن بنویسید و بر جن زده بیاویزند به او اذیت نمی رساند.

اسپند دود کردن که طبق حدیث، باعث میشه بلافاصله جنیان و شیاطین تا ۷۰ خانه از خانه شما دورشوند. در کنار شخص جن زده اسپند دود کنید البته افرادی که در نزدیکی فرد جن زده هستند یا فردی که میخواهد اسپند دود بدهند باید حتماخودشون را در حفظ و حراست خدا قرار بدهند گاه پیش اومده که جن از بدن جن زده خارج میشه و به بدن فردی که نزدیک به جن زده بود وارد میشه و به افراد را آزار داده البته بعداز خواند آیات خاص برای خارج کردن یا سوزاندن جن.

طبق حدیث نوشتن آیت الکرسی در داخل اتاقهایی که ارتفاع آنها بیش ازهفت زراع باشد(۳متر و۵۵ سانتیمتر و بعضی میگویند ۳/۵ متر) مانع از ورود جنیان و آزار اهل خانه توسط جن خواهد شد.

رهبر فرقه گمراه عرفان حلقه به مریدان خودش تاکید میکرد تو خونه تون ایت الکرسی و ان یکاد… را نگه ندارید!!!

نگه داشتن ایت الکرسی و ۴ قل مانع آزار و اذیت از طرف جنیان میشه همراه فرد باشه و در خانه هم نصب کنیدجایی که بی احترامی نشه و پاهاتون جلوش دراز نکنید.

همراه داشتن قران باعث امان از چشم زخم و سحر و جادو خواهد بود.

دستور آزموده شده هم اینه که در خانه ای که جنیان افراد را کتک میزنند یا سنگ پرتاب میکنند یا اشیاء را میشکنند. یه فردی خودش را در حفظ خدا قرار بده (مثلا   ۵تا آیت الکرسی بخواند و بخود فوت کند ) و بعد داخل بشه و با صدای بلند بگه اگر از این خانه بیرون نروید یا باز هم آزاری بدید یا ضرری بزنید به ما و اموال ما شکایت شما را به امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیه السلام میکنم .

جنیان عُمرهای طولانی دارند و تا ۵ هزار سال هم عمر میکنند .

خیلی از جنیان که الان زنده هستند جنگهای امیرالمومنین با کفار طایفه جنیان (ونه اجنه،چوناجنه به معنی جنین است و اشتباهی است که زیاد استفاده میشه) را دیده اند و شجاعت و سلحشوریهای امیرالمومنین را در جنگ با جنیان بخوبی بیاد دارند و واقعه غدیر خم و جانشینی بلافصل حضرت را بخاطر دارند لذا بین جنیان اهل سنت وجود ندارد یا شیعه(که همان اسلام واقعی است) هستند یا کافرند.

آنها میدانند حضرت یار مظلومان است. ازاین جهت از آن مکان دور میشوند برای همیشه اگر در بدن فرد وارد نشده باشند .

بعضی فکر میکنند جنیان قدرت فوق العاده ای دارند ویا اگر کسی طلسم شد حتما باید پیش رمال و جادوگر و صُبی ها بروند و یه پول هنگفت خرج بکنند و کارهایی را یه فرد خبره انجام بده تا از شر جن و همزاد و سحر و جادو راحت بشوند اینقدر تلقین به افراد شده که پناه بر خدا فکر میکنند مثل خدا ، اینها قدرت دارند. نه با همین دستورات بالا به راحتی دفع خواهد شد شر جنیان. درباره سحر وجادو و خارج کردن و کشتن جن هم جزوه درمان سریع و کافی هست

خاصیت انگشتر حدید هفت جلال هم دفع شر جن و دشمن است ومانع از آزار انها به شما خواهدشد. اگر یه فرد مومن با شرایطش نوشته باشه نه یه بی نماز.خیلی نگین های ۷ جلال بی اثر هست ،موقع خرید استخاره کنید.همراه داشتن انگشتریکه نگین ان جَزع یَمانی باشد هم شیاطین (جنها ) را دور میکنه.

حتما موقعی که میخواهید چیز داغی مثل چایی آب برنج،ذغال،خاکستر داغ و … را روی زمین بریزید یا وقتی از بلندی میخواهید پائین بپریدیا سنگ یا اشیاء تیز یا سنگین را پرتاب کنید بلند بسم الله الرحمن الرحیم بگوئید تا جنیان دور شوند.

و کلاً هر کاری میخواهید بکنید این ذکر را بگوئید خصوص قبل از وارد شدن به حمام و توالت یا لخت شدن بگوئید

(اگر میخواهید لخت بشید باید در ان روز یا شب قبلا ایت الکرسی خوانده باشید اگر نخوانده اید بخونید حتما).

هرگز عریان نخوابید یا با لباس شفاف که بدن یا عورتین پیدا باشه.

خود را تحصین کنید :

خیلی از دعاها در مفاتیح است برای حفاظت از جن و انس بخونید قطعا درحفاظت خدا قرار خواهید گرفت مثل حرز امام جواد صلوات الله علیه و دعای امان از سوختن و هر بدی که در حاشیه مفاتیح است و خیلی از دعاهای قسمت صباح ومَسا، بهتره به محض بیدار شدن از خواب درصبح یک دعا کوچک برای حفاظت بخونید از این قسمت:

خواندن ۵ بار ایت الکرسی هم از هر بلا و هر حادثه خطرناک شما را حفاظت میکنه حتما هر صبح و شب بخونید تا از بلاهای مختلف (تصادفات ،زورگیرها ،اراذل و اوباش،زلزله و…) در امان باشید و هیچ جن و آدم و حیوانی نتونند اذیت کنند(این یه تحصین عالی و قوی هست با این کار خود خدا شخصا محافظت میکنه نه ملائکه !!) برای حفاظت از چشم زخم هم عالی هست .

سوره های فلق و ناس هم بسیار مفید هستند برای دور کردن جنیان و محفوظ ماند از شر آنها باید چندین بار صبح و غروب بخونید مثلا ۱۴ یا۷ بار اگر جنیان اذیتتون میکنند . همچنین یه تحصین خوب اینه که ۱۰ ایه از سوره بقره را به این ترتیب بخونید صبح ها بخونید تا شب محفوظید و بهتر است غروب بخونید(به نیت حفاظت شدن تا صبح از شر شیطان ومکروهات) چهار آیه اول سوره بقره بعد ایت الکرسی(ایت الکرسی یک ایه است بر خلاف تصور اکثر مردم، نظربعضی مراجع پرسیده شد تائید کردند) و دو ایه بعد از ان که تا فیها خالدون میشه و بعد سه ایه آخرسوره بقره را بخونید بعداز نماز صبح اثرش اینه : قران را فراموش نمیکند ،شیاطین و جنیان نزدیک تون نمیشوند و چیز بدی در ان روز به مال و جان تان نخواهد رسید .

نگه داری خروس سفید یا کبوتر (یک جفت کبوتر خیلی بهتره خصوص اگردو رنگ باشه در بدن هر کبوتر) در خانه جنیان را فراری میدهد

اگر واقعا همزاد دارید(البته همه دونوع همزاد جنی و مَلکی دارند منظور اینه اگر همزاد اذیت میکنه شما را). بهترین راه دوری از گناه و انجام واجبات است . هرچی تقوا زیاد بشه همزاد اثرش کمتر میشه. اما اکثرا دعانویسان که سرکتاب باز میکنند همزاد را با دیگر جنیان اشتباه میگیرند و به طرف میگن همزاد مانع ومشکل است.

اگر جن زده یا سحر شدید مواظب باشید پیش چه فردی میرید برای درمان ،خیلی از این دعا نویسان در اصل شیطان پرست و ساحر هستند و مراجعه به اونها باعث میشه یه جنی را به شما انتقال بدهند که مشکلات تون بیشتربشه وبعضی هم فاسد هستند و خیلی ازدختران راکه برای بخت گشائی به اونها مراجعه میکنند را با فریب یا با زور و تهدید باهاشون زنا میکنند .

مواردی بوده که برای بخت گشایی رفتن دعا بهشون دادن وقتی استفاده کردند سحر شدند و مورد ازار جن قرار گرفتن!!! توصیه میکنم قران درمانی و دعا وتوسل داشته باشید و برای سرکتاب هم پیش اینها نرید که حرام است در ضمن خیلی ها دعانویس هستند و اصلا دعاهایی که مینویسند اثری نداره و فقط پول حروم کردن است مراجعه بااونها.حالا اگر پیش یه دعا نویس قابل اعتماد میخواهید برید قبلا با مواردی که گفته شد خود را در حفاظت و حراست خدا قرار بدید و خانم ها حتما با یک مرد بروند یا برادر یا پدرشون را بفرستند و قبلش استخاره کنیدچون خیلی ها دعاو طلسم مینویسند ولی بی اثراست!!!

اگر کسی همزاد مزاحم (کافر) دارد تا ۲۱ روز روزی ۱۱۰ مرتبه ایه زیر را بخواند

و أَنْ اعْبُدُونِی هَذَا صِرَاطٌ مُّسْتَقِیمٌ

اجنه و شیاطین به راحتی میتونند وسوسه کنند انسان را تا گناه کنه ولی با ذکر و یاد خدا میشه جلوی وسوسه را گرفت .بعد از نماز صبح سوره توحید و قدر را بخونید دیگه شیطان نمیتونه شما را به گناه وادار کنه قبل از طلوع افتاب اگر یادت رفت هر موقع یادت اومد ۱۱بار سوره توحید را بخونی هم انشائ الله همین خاصیت را داره.البته هوای نفس همیشه میتونه وسوسه کنه و قویتر از شیطان هست به مراتب.

هر موقع دیدید فکر گناه به مغزتون میاد ۷ مرتبه بگید:

{ لاحول و لاقوه الا باالله العلی العظیم .اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین}

خدا ۷ ملک میفرسته که جلوی وسوسه شیاطین را بگیره.

اما وسوسه های هوای نفس را باید از ریشه نابود کرد با زهد.

دائم الوضو بودن هم سلاحی است در برابر شیطان

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *