خانه / خواص و ثواب خواندن سوره های قرآن / خواص سوره اعراف برای بیماری,خواندن سوره اعراف برای شفای بیماری

خواص سوره اعراف برای بیماری,خواندن سوره اعراف برای شفای بیماری

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com خواص سوره اعراف برای بیماری,خواندن سوره اعراف برای شفای بیماری را قرار دادیم . سوره مبارکه اعراف خواص و فواید فراوانی دارد . یکی از خواص مهم خواندن سوره مبارکه اعراف برای برطرف شدن مریضی و شفای بیماری ها و امراض مختلف می باشد …

سوره اعراف صوتی,سوره اعراف با ترجمه,سوره اعراف آیه 54,سوره اعراف صوتی و تصویری,سوره اعراف چند آیه دارد,سوره اعراف صوتی کامل,سوره اعراف جز چند است,سوره اعراف آیه 179,خواص سوره اعراف آیه 10,خواص سوره اعراف نی نی سایت,خواص سوره اعراف برای ازدواج,خواص سوره اعراف برای بیماری,خواص سوره اعراف تبیان,خواص سوره اعراف در دفع بلا,خواص ایه۱۰ سوره اعراف,خواص آیه 54 سوره اعراف

خواص سوره اعراف برای بیماری,خواندن سوره اعراف برای شفای بیماری

خواص و فواید خواندن سوره اعراف,سوره اعراف برای بیماری,سوره اعراف شفای بیماری,فواید خواندنن سوره اعراف,آثار و برکات سوره اعراف,سوره اعراف برای درمان بیماری,سوره اعراف برای رفع مریضی و بیماری

خواص و فضیلت آیه 10 سوره اعراف,آیه ده سوره اعراف برای خانه دار شدن

از رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم روایت است که فرمود:

کسی که سوره اعراف را بخواند خداوند در روز قیامت بین و او شیطان مانعی قرار می دهد و همچنین رفیق حضرت آدم علیه السلام قرار می گیرد.

امام صادق علیه السلام فرمود:

هر کس سوره مبارکه اعراف را در هر ماه بخواند در روز قیامت از کسانی خواهد بود که برای آنها خوفی نیست و غمگین نمی شوند و چنانچه در هر جمعه قرائت کند از کسانی خواهد بود که در روز قیامت در مقام حساب حاضر نمی شود . آگاه باشید در آن سوره آیات محکمی وجود دارد. پس قرائت آن را ترک نکنید زیرا آن در روز قیامت به نفع قرائت کننده آن شهادت می دهد.

متن و ترجمه البرهان فی التفسیر القران ج5 ص154

از امام صادق علیه السلام روایت است که فرمود:

هر کس این سوره را در هر ماه بخواند در قیامت از کسانی باشد که ترس و اندوهی برایشان نیست و هر کس آن را در هر جمعه بخواند در قیامت از کسانی باشد که مورد محاسبه واقع نمی شوند.

سپس امام صادق علیه السلام فرمود:

در این سوره آیه ای محکم وجود دارد . تلاوت این سوره را رها نکنید که این آیه نزد خداوند در روز قیامت برای کسی که آن را قرائت کند گواهی می دهد.

متن و ترجمه البرهان فی التفسیر القران ج5 ص154

همان گونه که برکات این سوره شامل انسان ها می گردد، شامل حیوانات هم می شود.

انسان ها با قرائت و ارتباط با این سوره، اندیشه و بدنشان از بیماری های روحی و جسمی سالم می شود، و آن هنگام که انسان ها برنامه های الهی را ترک کنند و از نعمت های خداوند استفاده ننمایند، گرفتار بیماری می شوند.

دقت و توجه در سوره های قرآن، بهترین برنامه ها را فراروی انسان قرار می دهد و تشنگان معرفت، به سرچشمه های زلال مکتب اهلبیت – در تمام ابعاد آن – دست می یابند، و هر کس به ریسمان اهل بیت (علیه السلام) چنگ زند، نجات پیدا می کند.

بی تردید از این سوره، برای درمان عموم بیماری ها می توان استفاده کرد و در مراحل خطاب، برهان و دلایل خداوند برای بندگانش بسیار روشن است.

به اعتقاد من هر فرد مومنی باید امور را بارها تجربه و تکرار کند، زیرا از سویی این به نفع اوست، و از سوی دیگر چون وارد میدان علوم الهی می شود، برکات و خیرات – از نظر مادی، معنوی و دفع شرَ اشرار – به سوی او روی می آورد.

آری این سوره برای درمان بیماری ها و حتی معالجه سرطان آثار شگفتی دارد.

تمام آن چه در این جا گفته شد، به تجربه برای نویسنده و دیگران ثابت گردیده است.

چه بسا بیمارانی که با این سوره شفا گرفته اند، و حاجت هایی که برآورده شده اند و افکار و اندیشه های نادرستی که تغییر کرده اند.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *