خانه / دعا / حرز و دعای رفع سر درد و شفای سردرد شدید از پیامبر اکرم (ص)

حرز و دعای رفع سر درد و شفای سردرد شدید از پیامبر اکرم (ص)

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com حرز و دعای رفع سر درد و شفای سردرد شدید از پیامبر اکرم (ص) را قرار دادیم . حرز و دعای سریع الاجابه و مجرب برای برطرف شدن فوری سردرد و درمان و شفای فوری سردرد خیلی شدید و رهایی و نجات از سردرد و از بین رفتن بیماری سردرد توصیه شده از پیامبر خدا (ص) . اگر دچار سردرد شده اید برای درمان و شفای سریع سردرد می توانید از دعای قوی و مجرب زیر استفاده کنید . سایت دعاگو ….

دعا برای رفع سر درد و میگرن,دعا برای رفع سر درد شدید سریع,دعای مجرب برای رفع سر درد,دعای سردرد تبریزیان,دعای سردرد اهل سنت,دعای سردرد در مفاتیح الجنان,دعای سردرد مجرب,دعای سردرد صوتی,دعای سردرد از راه دور,دعای سردرد مفاتیح,دعای سردرد امام باقر

حرز و دعای رفع سر درد و شفای سردرد شدید از پیامبر اکرم (ص)

دعای درمان سردرد قوی,دعای قوی شفای سردرد خیلی شدید,دعای رهایی از سردرد,دعای شقای سریع سردرد,دعای از بین رفتن سردرد,دعای نجات از سردرد,دعای پیامبر برای سردرد,حرز درمان و شفای سردرد,حرز برای قطع کامل سردرد

حرز و دعای رفع سر درد و شفای سردرد شدید از پیامبر اکرم (ص)

دعای رفع سردرد قوی و مجرب از پیامبر خدا (ص) :

نجاشى پادشاه حبشه سردرد داشت.

از پیغمبر (ص) مدد خواست حضرت این حرز را براى او نوشت که شب در کلاه خود بگذارد:

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ. لاَ إِلَهَ إِلّاَ الْمَلِكُ الْحَقُّ الْمُبِينُ شَهِدَ اللهُ الاْيَةَ لِلَّهِ نُورٌ وَحِكْمَةٌ وَعِزٌّ وَقُوَّةٌ وَبُرْهَانٌ وَقُدْرَةٌ وَسُلْطَانٌ وَرَحْمَةٌ. يَا مَنْ لاَ يَنَامُ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ إِبْرَاهِيمُ خَلِيلُ اللهِ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ مُوسَى كَلِيمُ اللهِ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ عِيسَى رُوحُ اللهِ وَكَلِمَتُهُ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللهِ وَصَفِيُّهُ وَصَفْوَتُهُ (صلی الله علیه وآله). اسْكُنْ سَكَّنْتُکَ بِمَنْ يَسْكُنُ لَهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَالاَْرْضِ وَبِمَنْ سَكَنَ لَهُ مَا فِي اللَّيْلِ وَالنَّهارِ وَهُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ فَسَخَّرْنا لَهُ الرِّيحَ تَجْرِي بِأَمْرِهِ رُخاءً حَيْثُ أَصابَ وَالشَّياطِينَ كُلَّ بَنَّاءٍ وَغَوَّاصٍ أَلا إِلَى اللهِ تَصِيرُ الاُْمُور».

ترجمه :

«به نام خداوند بخشنده و مهربان. خدایى جز خداوند فرمانرواى حق آشکار نیست براى خداست نور و حکمت و عزت و نیرو و برهان و قدرت و سلطان و رحمت. اى آن که نمى‌خوابد، خدایى جز خداى یگانه نیست. ابراهیم(ع) دوست خداست، خدایى جز خداى یگانه نیست. موسى(ع) کلام خداست خدایى جز خداى یگانه نیست. عیسى (ع) از روح خداست و اراده ى اوست، خدایى جز خداى یگانه نیست. محمّد  (ص) فرستاده و برگزیده‌ى خداست. اى درد آرام شو، تو را آرام کردم به یارى آن کس که هر چه در آسمان‌ها و زمین است. براى او آرام و قرارى گیرند و به یارى کسى که آن چه در شب و روز است و براى او آرامند و او شنواى دانا است. پس باد را رام سلیمان کردیم که به نرمى هر جا که قصد مى‌کرد به فرمان او مى‌رفت و نیز شیاطین را که بنّا و غواص بودند. آگاه باش که بازگشت امور به سوى خداست».

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *