خانه / دعا / خواندن دعای محبت روی انگشتر,طلسم مهر و محبت روی انگشتر

خواندن دعای محبت روی انگشتر,طلسم مهر و محبت روی انگشتر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com خواندن دعای محبت روی انگشتر,طلسم مهر و محبت روی انگشتر را قرار دادیم . برای جلب مهر و محبت جمیع خلایق و تسخیر قلوب می توان طلسم و دعای مهر و محبت را بر روی انگشتر خواند . یکی از انگشترهای قوی و مجرب در زمینه جلب مهر و محبت دیگران و تسخیر قلب و مطیع کردن انگشتر طلسم طرطبه می باشد . برای افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر می توان از انگشتر طلسم طرطبه استفاده کرد . سایت دعاگو …

انگشتر محبت قوی,انگشتر طلسم محبت,نگین انگشتر محبت,انگشتر سلیمانی محبت,قیمت انگشتر محبت,سنگ انگشتر محبت,انگشتر رزق و محبت,انگشتر عشق و محبت,انگشتر طرطبه چیست,خرید انگشتر طرطبه و مقلاص,انگشتر طلسم طرطبه,خرید انگشتر طرطبه,دعای محبت فوری,دعای محبت قوی,دعای محبت از راه دور,دعای محبت فوری خواندنی,دعای محبت با قند,دعای محبت با اسفند,دعای محبت فوری نوشتنی,دعای محبت با پیاز

خواندن دعای محبت روی انگشتر,طلسم مهر و محبت روی انگشتر

طلسم محبت انگشتر طرطبه,انگشتر طرطبه برای مهر و محبت,خواندن طلسم محبت برای انگشتر,طلسم جلب مهر و محبت روی انگشتر,طلسم زیاد شدن محبت روی انگشتر,روش و نحوه خواندن دعای محبت روی انگشتر,خرید انگشتر مخصوص مهر و محبت,خرید انگشتر جلب محبت دیگران,انگشتر برای جلب محبت افراد جامعه

خواندن دعای محبت روی انگشتر,طلسم مهر و محبت روی انگشتر

انگشتر طلسم طرطبه برای مهر و محبت :

طلسمات مربوط به تسخیر و جلب و جذب و محبت بیشمارند و یکی از این طلسمات مشهور همان طلسم طرطبه است که در اصل برای مستحکم نمودن روابط زن و شوهر است.

طلسم طرطبه  (طلسم آتشین بیقراری) باید بر روی فلز و با توجه به طبع و طالع جفری فرد انجام شود و این طلسم را به سنّی های اهل حجاز منتسب میکنند.

معروف است که این نوع طلسم در اصل برای استحکام روابط زناشویی است (این طلسم ذهن زن را در اختیار میگیرد و باعث زیاد شدن جذابیت در مرد میشود

و دیگر اینکه گرایش مرد را به زن مورد نظر بسیار زیاد میکند) ولی غالبا استفاده های دیگری برای جلب القلوب و جلب و جذب پسر و دخترهای نامحرم هم شامل آن است.

به عبارت دیگر ، طلسم طرطبه یک طلسم دوسویه است.

یعنی این طلسم باعث زیاد شدن جذابیت و افزایش محبت و تمایل زن به مرد میشود.

ولی در عین حال موجبات علاقه بیشتر مرد به زن را نیز سبب میگردد.

این علاقه به گونه ای است که یک لحظه طاقت دوری از زن مورد نظر را نخواهد داشت.

معروف است که اگر طلسم طرطبه به شکل انگشتر یا دستبند (طلا یا نقره) بنام زن باشد و انگشترش گوشه ای از لباس مرد مورد نظر را لمس کند، مرد بی تاب شده و دیوانه وار مسحور و مطیع گفته و دستور زن میگردد

حتی پس از نزدیکی هم تمایل به بودن با او ادامه دارد. در اصل برای درمان مسائل زناشویی بین زن و شوهر از طلسم طرطبه استفاده میکنند .

وجه دیگر قضیه این است که اگر طلسم طرطبه به شکل انگشتری در دست مرد باشد و به گوشه ی لباس زن بخورد هر امر و دستوری که به زن دهد اجرا می کند.

طلسم جلب محبت و عشق و علاقه فوری :

اگر تمام راه ها را برای عاشق کردن معشوقتان انجام داده اید اما موفق نشدید با استفاده از طلسم زیر می توانید به قلب معشوق خود نفوذ کرده و با جلب محبتش قلبش را تسخیر و او را عاشق و شیفته ی خود کنید.

این طلسم را که در زیر آمده را روی کاغذی نوشته و همیشه همراه خود داشته باشید.

با همراه داشتن همیشگی آن می توانید قلب هر کسی که در حضور شما هست را مسخور خود کنید.

دعا به شرح زیر است:

« بسم الله الرحمن الرحیم. (یا ودود سخر لی و لین قلب فلان بن فلان و اسم مطلوب را ذکر کند.) الحمدلله رب العالمین. (یا ودود سخر لی و لین قلب فلان بن فلان) الرحمن الرحیم. (یا ودود سخر و لین لی قلب فلان بن فلان) مالک یوم الدین. ( یا رقیب سخر و لین لی قلب فلان بن فلان) إیاک نعبد و إیاک نستعین. (یا ودود سخر و لین قلب فلان بن فلان) إهدنا الصراط المستقیم. (یا رقیب سخر و لین قلب فلان بن فلان) صراط الذین أنعمت علیهم. (یا ودود سخر و لین لی قللب فلان بن فلان) غیر المغضوب علیهم ولا الضالین. ( یا رقیب سخر و لین لی فلان بن فلان) ».

طلسم مهر و محبت قوی و شدید بدون بازگشت

این دعا را ورد زبان سازد و بر آن مداومت نماید به زودی به مراد خود خواهد رسید:

بعد از نماز صبح ۹۹ بار بگوید:

یا حنان یا منان

سپس بگوید:

اللهم یا حنان یا منان صلی على محمد وآل محمد وتحنن علی ومن علی بإمرأه مؤمنه (رجل مؤمن) تحفظنی وأحفظها إنک إذا تحننت ومننت على أحد رحمته یا رؤف یا رحیم.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *