خانه / طلسمات مجرب / سحر و طلسم با شانه سر و روش باطل کردن طلسم شانه سر

سحر و طلسم با شانه سر و روش باطل کردن طلسم شانه سر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com سحر و طلسم با شانه سر و روش باطل کردن طلسم شانه سر را قرار دادیم . طلسمات و سحر و جادو انواع و روشهای مختلفی دارد . سحر و طلسم بر روی وسایل شخصی فرد از جمله شانه سر و موی سر و ناخن و چیزهای دیگر انجام می شود و در واقع این سحر و طلسم یکی از خطرناک ترین طلسمات می باشد . شخص ساحر و جادو با استفاده از شانه سر شخص او را طلسم می کند برای باطل کردن طلسم و سحر شانه سر می توان از دعاهای قرآنی باطل سحر و طلسم استفاده کرد . سایت دعاگو …

,طلسم قوی برای خانه دار شدن,طلسم قوی برای خانه دار شدن نی نی سایت,طلسم قوی خانه دار شدن,طلسم قوی بازگشت معشوق,طلسم قوی برگشت معشوق,طلسم قوی برگشتن معشوق,طلسم قوی برای بازگشت معشوق از راه دور,طلسم قوی برای بازگشت معشوق نی نی سایت,طلسم قوي براي بازگشت معشوق,طلسم قوی برای برگشت معشوق,طلسم سوزاندنی قوی برگشت معشوق,طلسم بسیار قوی برای بازگشت معشوق,طلسم قوی و فوری برای بازگشت معشوق,طلسم قوی برای مطیع شدن فرزند,طلسم قوی برای مطیع شدن فرزند نی نی سایت,طلسم قوی جذب مشتری,طلسم قوی جذب مشتری نی نی سایت,طلسم بسیار قوی برای جذب مشتری,طلسم قوی جلب مشتری,طلسم قوی برای گشایش کار,طلسم قوی گشایش کار,طلسم کارگشایی قوی دعا برای گشایش کار,طلسم خیلی قوی برای گشایش کار,کارگشایی طلسم قوی برای گشایش کار,طلسم قوی برای فروش ملک,طلسم قوی برای فروش خانه,طلسم قوی برای فروش منزل,طلسم بسیار قوی برای فروش ملک,طلسم قوی فروش ملک,طلسم قوی برای فروش فوری خانه,طلسم قوی برای فروش رفتن خانه,طلسم خیلی قوی برای فروش خانه,طلسم قوی برای ازدواج سریع با معشوق,طلسم قوی برای ازدواج سریع,طلسم قوی ازدواج سریع,طلسم قوی برای نابودی دشمن,طلسم قوی برای دفع دشمن,طلسم بسیار قوی برای نابودی دشمن,طلسم قوی نابودی دشمن,طلسم قوی برای ازدواج,طلسم قوی برای ازدواج با فرد مورد نظر,طلسم قوی برای ازدواج با شخص مورد نظر,طلسم قوی برای ازدواج با پسر مورد علاقه,طلسم قوی برای ازدواج فوری,طلسم بسیار قوی برای ازدواج,طلسم قوی ازدواج با شخص دلخواه,طلسم قوی ازدواج,طلسم قوی برای شجاعت

سحر و طلسم با شانه سر و روش باطل کردن طلسم شانه سر

سحر قوی با شانه موی سر,طلسم با شانه موی سر,نوشتن طلسم با شانه سر,خواندن طلسم روی شانه سر,طلسم محبت با شانه سر,طلسم بستن بخت با شانه سر,روش و طریقه باطل کردن طلسم شانه سر,سحر و جادو دختر و پسر با شانه سر

سحر و طلسم با شانه سر و روش باطل کردن طلسم شانه سر

چند نکته برای پیشگیری از طلسم شدن توسط دشمنان

۱ – برای نوشتن طلسم چه خوب چه بد ، نام پدر و مادر و یا حداقل نام مادر شخص لازم است بنابراین سعی کنید نام پدر و مادر بخصوص مادرتان را به کسانی که خوب نمیشناسید نگوئید .

۲ – یکی دیگر از مواردی که برای طلسم و جادو نیاز است تاریخ دقیق تولد میباشد پس سعی کنید تا حد ممکن تاریخ تولد خود را به هرکسی نگویید یا حداقل یک روز جابجا بگویید .

چون اگر دعا نویس و طلسم کننده حتی یک روز جبرِ تاریخ تولد شما را اشتباه حساب کند طلسمش هیچ اثری نخواهد داشت .

۳ – خطرناکترین طلسمها با استفاده از تار موی شخص مورد نظر انجام میشود پس مواظب باشید که موهای شما که بر اثر شانه کردن خوابیدن و یا هر دلیل دیگری از سرتان جدا شده اند دست کسی نیفتد .

بسیاری از متخصصین علوم غریبه ، میتوانند با استفاده از فقط یک تار موی شخص کاری کنند که او خود را آتش بزند یا خود را در اختیار هر کسی که طلسم کننده بخواهد قرار بدهد حال چه زن متاهل باشد چه مرد زن دار و یا اینکه پوست صورتش طوری خشک شود که مانند پیرزن یا پیرمرد صدساله شود.(اینها شوخی نیست)

۴ – وسائل شخصی خود را که دیگر استفاده نمیکنید دور بریزید و یا به مستحقینی که شما را نمیشناسند بدهید ولی به هیچ وجه به کسانی که شما را میشناسند این وسائل را ندهید بخصوص کفش و لباسهای زیر .

۵ – بسیاری از طلسمها باید در خانه یا محل کار شخص مورد نظر پنهان شود تا اثر کند پس همیشه جاهایی مانند زیر موکت و فرش و بالای کابینت و … را نگاه کنید حتی چند روز یکبار .

۶ – اگر در جایی که انتظارش را ندارید مانند روی صندلی ماشین روی کمد و کابینت و … یعنی جاهایی که جلوی دید است کاغذی دیدید که چندین تا خورده و مشکوک به نظر میرسد به هیچ وجه آن را باز نکنید چون اگر کمی نمکِ دعای نحس خوانده شده در آن باشد و در خانه و فضای کار شما بریزد نکبت آن به سرعت شما را نابود خواهد کرد . این طلسم خطرناک بر نمک خوانده میشود و تنها راه تاثیرش این است

که توسط خود قربانی در خانه اش پاشیده شود واین بهترین راه آن است یعنی نمک نحس را در کاغذی میریزند و تا میزنند و قربانی از همه جا بیخبر و از روی کنجکاوی آن را باز میکند و ناگهان نمک به بیرون میریزد و همه چیز از این لحظه به بعد برای او و خانواده اش جهنم میشود . در این مواقع با تکرار بسم الله الرحمن الرحیم کاغذ را به آرامی بیرون برده و در اولین جوی آب روان رها کنید .

توجه :

دوستان عزیز این مسائل را جدی بگیرید .

علوم غریبه فقط مربوط به قران و اسلام نیست و علم متافیزیک این مسائل را اثبات کرده .

انرژی های سرگردان که میتوان آنها را گرفت و به صورت بد یا خوب به سمت شخص مورد نظر فرستاد

پس سعی کنید به آن وارد نشوید.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *