خانه / دعا / سحر و طلسم مریضی و بیماری,روش باطل و شکستن طلسم مریضی

سحر و طلسم مریضی و بیماری,روش باطل و شکستن طلسم مریضی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com سحر و طلسم مریضی و بیماری,روش باطل و شکستن طلسم مریضی را قرار دادیم . یکی دیگر از  سحر و طلسماتی که توسط دشمنان برای شخص مورد نظر انجام می شود طلسم مریضی و بیماری می باشد . این سحر و طلسم باعث می شود شخص به انواع مریضی ها و بیماری های صعب العلاج از جمله سرطان دچار شود همچنین بیماری هایی که پزشکان نیز از تشخیص آنها عاجزند . برای آشنایی با علائم و نشانه های سحر و طلسم مریضی و روش باطل کردن و درمان سحر و طلسم مریضی می توانید از دستورالعمل و دعای مجرب زیر استفاده کنید . سایت دعاگو …

,طلسم مریضی نی نی سایت,طلسم بیماری نی نی سایت,علائم طلسم بیماری نی نی سایت,طلسم و بیماری نی نی سایت,طلسم مریضی,طلسم مریضی دشمن,شکستن طلسم مریضی,دعای طلسم مریضی,طلسم رفع مریضی,درمان طلسم مریضی,شکستن طلسم بیماری,طلسم رفع بیماری,سحر بیماری زا,سحر بیماری زا چیست

سحر و طلسم مریضی و بیماری,روش باطل و شکستن طلسم مریضی

طلسم مریضی چیست,سحر مریضی چیست,طلسم بیماری و مریضی,علائم و نشانه طلسم مریضی,نشانه سحر مریضی,طلسم مرض چیست,دعای باطل کردن طلسم مریضی,دعای باطل سحر بیماری و مریضی,راهکار قرآنی باطل کردن طلسم مریضی,بهترین روش دفع سحر و طلسم مریضی

سحر و طلسم مریضی و بیماری,روش باطل و شکستن طلسم مریضی

علائم و نشانه های سحر و طلسم مرض و بیماری :

(در این نوع طلسم و سحر، جن خبیث در مرکز سمع و بصر و دست و پای فرد مورد نظر رخنه میکند. در این حالت میتواند موجب کوری و یا از دست دادن شنوایی فرد شود یا او را فلج کند.

از نشانه های این طلسم و سحر احساس درد متوالی در یکی از اعضاء و یا حالات صرع و تشنجات و یا فلج و از کار افتادن جزیی و کلی اعضاء و یا از بین رفتن برخی از حواس فرد میباشد.

این حالات دقیقا شبیه به حالات مرض طبیعی اعضای انسان است.

تنها طریق تشخیص این امراض سحر و طلسم از امراض طبیعی جسم این است که رقیه و آیات باطل کننده طلسم بر آن فرد قرائت شود.

اگر فرد مریض در زمان قرائت احساس سرگیجه یا سردرد یا اضطراب و لرز کند یا اینکه جسمش دچار تغیر شدید شود باید مطمئن شد که مشکل پیش آمده در نتیجه طلسم یا حسد و یا چشم زخم است .

اگر این تغییرات مشاهده نشد پس باید توسط اطباء و پزشکان معالجه گردد.)

همانگونه که ذکر شد مهمترین نشانه های طلسم و سحر مرض و بیماری ، درد مشخص در عضوی از اعضای بدن است که برای آن علاج یا درمانی وجود ندارد.

درد و فلج و عجز کلی عضوی از اعضای بدن با یک علت ناشناخته. عجز و تعطل یکی از حواس انسان.

دستورالعمل باطل کردن سحر و طلسم مریضی :

رقیه ابطال سحر و طلسم مذکور را سه مرتبه انجام دهد. در صورتی که درمان کامل نشد (در وضعیت حاد) اعمال زیر را نیز انجام دهد:

سوره فاتحه الکتاب را هفت مرتبه ، آیه الکرسی را هفت مرتبه ، معوذات را سه مرتبه بخواند.

در مرحله آخر نیز ، رقیه ذیل را بر روغن سیاه دانه بخواند و بر روی پیشانی و نیز بر مکان درد بمالد

(صبحها و عصرها این عمل را انجام دهد و این عمل را تا چهل روز یا بیشتر پی در پی ادامه دهد تا کاملا به اذن خداوند تبارک و تعالی بهبودی حاصل شود) .

و آن رقیه این است:

۱- الفاتحه.
۲- المعوذات.
۳- (وننزل من القرآن ما هو شفاء ورحمه للمؤمنین ) هفت مرتبه.
۴- (بسم الله أرقیک والله یشفیک من کل داء یؤذیک ومن کل نفس او عین حاسد یشفیک ) هفت مرتبه .
۵- (اللهم رب الناس إذهب البأس واشف أنت الشافى لا شفاء إلا شفاؤک شفاء الا یغادر سقما ) هفت مرتبه.

منبع : چشم هفتم

,باطل طلسم,باطل طلسم قوی,باطل طلسم دفن شده,باطل طلسم جدایی,باطل طلسم با ادرار,باطل طلسم نی نی سایت,باطل طلسم با سرکه,باطل طلسم با قلیاب,باطل طلسم با نمک,باطل طلسم ازدواج,باطل طلسم قوی نی نی سایت,دعای باطل طلسم قوی,باطل کننده طلسم قوی و مجرب,طلسم باطل سحر قوی,طلسم باطل کن قوی,طلسم باطل سحر بسیار قوی,قویترین باطل طلسم,چگونه طلسم دفن شده را باطل کنیم,باطل كردن طلسم دفن شده نی نی سایت,باطل كردن طلسم جدایی,دعای باطل طلسم جدایی,باطل شدن طلسم جدایی,باطل جادو با ادرار,باطل كردن طلسم با ادرار نی نی سایت,باطل كردن طلسم با ادرار بچه,باطل كردن جادو با ادرار,باطل شدن جادو با ادرار,باطل كردن طلسم و جادو با ادرار,نحوه باطل كردن دعا و طلسم با ادرار,باطل شدن طلسم با ادرار,آیا طلسم با ادرار باطل میشود,باطل كردن طلسم ني ني سايت,طلسم باطل سحر دائمی نی نی سایت,علائم باطل شدن طلسم نی نی سایت,باطل كردن طلسم ازدواج نی نی سایت,باطل كردن طلسم بخت دختر نی نی سایت,کی طلسم باطل کرده نی نی سایت,باطل كردن سحر و جادو و طلسم نی نی سایت,چگونه طلسم را باطل کنیم نی نی سایت,باطل كردن طلسم بخت نی نی سایت,باطل كردن طلسم با سرکه,باطل كردن طلسم با سرکه نی نی سایت,باطل کردم طلسم با سرکه,باطل شدن طلسم با سرکه,باطل كردن طلسم با سركه,باطل كردن دعا و طلسم با سرکه,باطل كردن طلسم با سرکه و قلیاب,باطل كردن طلسم با قلياب,باطل جادو با قلیاب,باطل كردن طلسم با نمك,باطل كردن طلسم ازدواج,باطل كردن دعا و طلسم ازدواج

برگرفته از دعا سایت

 

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *