خانه / دعا / دعای قرآنی رفع بختک در خواب و دعای دور کردن بختک و ضد بختک

دعای قرآنی رفع بختک در خواب و دعای دور کردن بختک و ضد بختک

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای قرآنی رفع بختک در خواب و دعای دور کردن بختک و ضد بختک را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای سریع الاجابه و مجرب برای دور کردن بختک در خواب و جلوگیزی از بختک و ضد بختک در خواب می باشد . بختک نوعی حالت است که در آن شخص احساس می کند شخصی دارد او را خفه می کند . برای رفع بختک می توانید از دعای زیر استفاده کنید . سایت دعاگو …

,دعای بختک,دعای رفع بختک,دعای رفع بختک در خواب,دعای ضد بختک,دعای دورکردن بختک,دعای برای رفع بختک,دعا برای رفع بختک,دعا رفع بختک,بختک,بختک چیست,بختک در خواب,بختک در قرآن,بختک به انگلیسی,بختک چیست در قران,بختک افتادن در خواب,بختک چیست وچرااتفاق می افتد,بختک چیست نی نی سایت,بختک چیست و راه درمان,بختک چیست در خواب,بختک چیست و چرا رخ میدهد,بختک چیست و علت آن,بختک چیست و چگونه رخ میدهد,بختک چیست علمی,بختک در خواب از نظر اسلام,بختک در خواب نی نی سایت,بختک در خواب از نظر علمی,بختک در خواب نشانه چیست,بختک در خواب چگونه است,بختک در خواب یعنی چه,بختک در خواب چیه,بختك در خواب چيست,بختک در خواب دیدن,بختک در قرآن چیست,معنی بختک به انگلیسی,بختک به زبان انگلیسی,دلیل بختک افتادن در خواب,علت بختک افتادن در خواب چیست,دلایل افتادن بختک در خواب,علت افتادن بختك در خواب,افتادن بختک روی ادم در خواب,افتادن بختک روی انسان در خواب

دعای قرآنی رفع بختک در خواب و دعای دور کردن بختک و ضد بختک

دعای ضد بختک,دعای جلوگیری زا بختک,دعای قوی و مجرب رفع بختک,دعای قرآنی پیشگیری از بختک,دعای حفظ از شر بختک,ذکر و دعای رفع بختک

دعای قرآنی رفع بختک در خواب و دعای دور کردن بختک و ضد بختک

بختک ( فلج خواب ) چیست ؟ :

چیزیکه بین مردم جا افتاده است بختک است اما در اصل اسم این عارضه فلج خواب که به انگلیسی ( sleep paralysis ) میشود .

این حالت از چند ثانیه تا چند دقیقه امکان دارد رخ دهد .

پس از بیدار شدن یا به خواب رفتن فرد توانایی حرکت نداشته و احساس میکند فلج شده است که همیشه با ترس همراه است .

دیگر علائم فلج خواب :

توهم های شنیدنی ( صداهایی که وجود ندارند را میشنوید ) ، احساس خفه شدن ، احساس سنگینی ، توهم های دیداری و بی حسی .

علت ایجاد فلج خواب ؟ :

این عارضه در مرحله حرکات سریع چشم یا REM رخ میدهد . یا همان خواب عمیق رخ میدهد . در این قسمت از خواب مغز دیگر به عضلات سیگنال نمیفرستد تا در هنگام خواب دیدن عضلات خود را نتوانید تکان دهید . مثلا در موقع دویدن در خواب ، در واقعیت ندوید ، این رویه تا بیدار شدن شما از خواب ادامه دارد . فلج خواب موقعی رخ میدهد که قبل از اینکه مغز شما بتواند کنترل عضلات را به عهده بگیرد شما بیدار میشوید ، در این حالت فرد ترسیده و فلج بودن بدن را تجربه میکند .

درست کردن اتاق خواب . در صورت امکان از اتاق خواب فقط به منظور خوابیدن استفاده نمایید . در اتاق خواب تلویزیون نبینید و کتاب نخوانید . چند قطره از روغن اسطوخودوس در کنار رخت خواب خود قرار دهید . ابنکار باعث آرام شدن و ریلکس شدن شما خواهد شد .

اتاق خود را به اندازه کافی تاریک کنید .

درجه حرارت اتاق را در حد معمولی نگه دارید ( نه زیاد سرد و نه زیاد گرم باشد ) . ۱۸ درجه ایده آل ترین درجه حرارت میباشد .

استفاده از وسایل الکترونیکی مانند : تلویزیون ، مانیتور ، موبایل و غیره را در ساعات پایانی شب محدود کنید . این وسایل چیزی به اسم نورآبی تولید میکنند که باعث بد به خواب رفتن شما خواهد شد .

جلوگیری از بختک :

از استفاده محرک ها و بالا بردن استرس قبل از خواب خودداری کنید . از خوردن غذا در ساعات پایانی شب ، ۲ ساعت قبل از خواب خودداری کنید . مواد حاوی کافئین مثل : شکلات ، چای و قهوه را بعد از ظهر به بعد نخورید . از ورزش کردن در شب خودداری کنید . در صورتی که استرس دارید نخوابید ، بعد از آرام شدن اقدام به خوابیدن کنید .

خواب بیشتر ضد بختک

افزایش زمان خواب . خوابیدن بیشتر امکان دارد که فلج خواب را متوقف کند . یک فرد بالغ به ۶ تا ۸ ساعت خواب نیاز دارد ( البته در شرایطی این مقدار بیشتر نیز میشود ) . مثلا اگر ۶ ساعت میخوابید و دچار فلج خواب میشوید مقدار خواب خود را ۷ ساعت کنید و در صورت بهتر نشدن تا ۹ ساعت افزایش دهید .

بیدار شدن در شب . یک روش سخت هم وجود دارد که شما میتوانید انجام دهید . ساعت خود را برای ساعت بین ۴ تا ۶ صبح تنظیم کنید تا از خواب بیدار شوید و ۱۵ دقیقه بعد دوباره بخوابید . در ساعت ۴ تا ۶ صبح شما در همان مرحله ای از خواب هستید که فلج خواب رخ میدهد بنابراین با بیدار شدن و خوابیدن احتمال بوجود آمدن آن را کاهش میدهید .

منبع : سایت کوروک

ذکر و دعای مجرب برای رفع بختک در خواب :

کسانی هم که دچار بختک شدن و میگن جن را میبینیم که درحال خفه کردن ما هست یا روی سینه ما نشسته یا احساس سنگینی روی سینه میکنند موقع دراز کشیدن در رختخواب بهمین دستورات فوق عمل کنند و با وضو باشند همچنین رو به قبله به پهلوی راست بخوابند و بهتره ۵ مرتبه ایت الکرسی بخوانند موقع خواب برای حفاظت .

همچنین خواندن ۵۰ ایه از قران با صدای بلند در اتاقی که میخوابید خیلی خوبه (بهتره سوره فلق و ناس را بخونید ۷بار که بیشتر از ۵۰ ایه هم میشه) و بهتره بعد از خواند ایات قران به اب فوت کنید و اب قرانی به ۴ گوش اتاق و سقف و دیوارهای اتاق بپاشید قبل غروب یا قبل خواب. همراه داشتن قران هم مانع این حملات میشه.هر موقع احساس ترس کردید اذان بگید خصوص قبل خواب .

همچین ذکر شریف بسم الله الحمن الرحیم را بگید حتی اگر احساس کردید زبان تون لال شده در ذهن بگید این ذکر را بطور مکرر و البته بعضی معتقدند ۱۹ مرتبه گفتن این ذکر برای حفاظت خوبه .

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

5 دیدگاه

  1. من ميخىام عضو اين وب سايت شوم

  2. سلام من ظهر ها وقتي ميخوابم يه هوايه سنگين ، دقيقا عينه هواست ، نه جسمه نه چيزي، حمله ميكنه به من وتمامه بدنم از زبان چشم و دستو پام قفل ميشه ، انقدر بايد در ذهنم تقلا بزنم تا بره ، ترو خدا يكي به من بگه اين چيه ؟ جنه؟ روحه؟ بختكه؟ اصن چيه آخه ،٥ ساله اينجوري ميشم

  3. سلام با من تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *