خانه / دعا / دعای بعد از نماز امام صادق با معنی برای محفوظ ماندن در پناه الهی

دعای بعد از نماز امام صادق با معنی برای محفوظ ماندن در پناه الهی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای بعد از نماز امام صادق با معنی برای محفوظ ماندن در پناه الهی را قرار دادیم . دعای عظیم الشان و پرفضیلت از حضرت امام صادق (ع) که توصیه شده اس بعد از نماز خوانده شود . از خواص این دعای عظیم می توان به محفوظ ماندن در پناه خداوند متعال اشاره کرد . سایت دعاگو …

دعای بعد از نماز امام صادق با معنی برای محفوظ ماندن در پناه الهی

دعای امام صادق بعد نماز,دعای امام صادق پس از نماز,دعای حفظ در پناه خداوند بعد نماز,خواص و فضیلت دعای بعد نماز امام صادق

دعای بعد از نماز امام صادق با معنی برای محفوظ ماندن در پناه الهی

کلینی به سند معتبر از حضرت صادق(علیه‌السلام) روایت کرده: این دعا را پس از هر نماز ترک نکن:

أُعِيذُ نَفْسِي وَما رَزَقَنِي رَبِّي بِاللّٰهِ الْواحِدِ الصَّمَدِ الَّذِي لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ وَلَمْ يَكُنْ لَهُ كُفُواً أَحَدٌ، وَأُعِيذُ نَفْسِي وَمَا رَزَقَنِي رَبِّي بِرَبِّ الْفَلَقِ مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ وَمِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثاتِ فِي الْعُقَدِ وَمِنْ شَرِّ حاسِدٍ إِذا حَسَدَ، وَأُعِيذُ نَفْسِي وَمَا رَزَقَنِي رَبِّي بِرَبِّ النَّاسِ مَلِكِ النَّاسِ إِلٰهِ النَّاسِ مِنْ شَرِّ الْوَسْوَاسِ الْخَنَّاسِ الَّذِي يُوَسْوِسُ فِي صُدُورِ النَّاسِ مِنَ الْجِنَّةِ وَالنَّاسِ .

خودم را و آنچه پروردگارم روزی‌ام نموده پناه می‌دهم به خدای یگانه بی‌نیاز که نزاده و زاده نشده است و احدی همتای او نبوده و خودم را و آنچه پروردگارم روزی‌ام نموده پناه می‌دهم به پروردگار سپیده‌ از گزند هرچه آفرید و از گزند شب تیره زمانی که تاریکی‌اش درآید و از شرّ دمندگان در گره‌ها و از شر حسود هنگامی که حسد ورزد، خود را و آنچه پروردگارم روزی‌ام نموده پناه می‌دهم به پروردگار آدمیان، فرمانده آدمیان، معبود آدمیان، از گزند وسوسه‌گر پنهان‌کار که وسوسه می‌کند در سینه‌های مردم از جنّ و آدمی.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *