خانه / دعا / تعویذ مجرب رفع بیماری قارچ پوستی,نوشتن تعویذ شفای قارچ پوستی

تعویذ مجرب رفع بیماری قارچ پوستی,نوشتن تعویذ شفای قارچ پوستی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com تعویذ مجرب رفع بیماری قارچ پوستی,نوشتن تعویذ شفای قارچ پوستی را قرار دادیم . تعویذ بسیار مجرب و سریع الاجابه برای درمان و شفای بیماری قارچ پوستی و رفع و از بین رفتن بیماری پوستی از جمله بیماری قارچ پوستی در سایت دعاگو …

,بیماری قارچ پوستی,بیماری قارچ پوستی به انگلیسی,بیماری قارچ پوستی چیست,بیماری قارچ پوستی واگیردار است,بیماری قارچ پوستی در سگها,بیماری قارچ پوستی در مردان,بیماری قارچ پوستی در کودکان,بیماری قارچ پوستی کشاله ران,بیماری قارچ پوستی گربه,بیماری قارچ پوستی در زنان,بیماری قارچی پوستی چیست,بیماری قارچی پوست چیست,علت بیماری قارچی پوست چیست,آیا بیماری قارچ پوستی واگیردار است,بیماری قارچی پوست واگیردار است,بیماری پوستی قارچی کودکان,بیماری قارچی پوستی در کودکان,علائم قارچ پوستی کشاله ران,درمان بیماری قارچ پوستی کشاله ران,علائم قارچ پوستی گربه,علائم قارچ پوستی در گربه,بیماری قارچ پوستی در گربه

تعویذ مجرب رفع بیماری قارچ پوستی,نوشتن تعویذ شفای قارچ پوستی

تعویذ درمان قارچ پوستی,تعویذ برای شفای بیماری پوستی,تعویذ از بین رفتن قارچ پوستی,تعویذ سریع الاجابه رفع قارچ,بهترین تعویذ مخصوص رفع سریع قارچ پوستی

تعویذ مجرب رفع بیماری قارچ پوستی,نوشتن تعویذ شفای قارچ پوستی

حضرت علی(ع)فرمود:

به تو دعایی می‏ آموزم، که جبرئیل وقتی حسن و حسین بیمار بودند به پیامبر صلّی اللّه علیه و آله آموخت، و آن دعا این است:

اِلهی کُلَّما اَنْعَمْتَ عَلَیَّ نِعْمَةً قَلَّ لَکَ عِنْدَها شُکْری وَ کُلَّمَا ابْتَلَیْتَنی بِبَلِیَّةٍ قَلَّ لَکَ عِنْدَها صَبْری

ای معبود من، هر زمان به من نعمت دادی سپاسگذاری ام برای تو در کنار آن نعمت اندک بود و هر زمان مبتلای به بلایم کردی، صبرم برای تو نزد آن اندک بود.

فیا مَنْ قَلَّ شُکْری عِنْدَ نِعَمِهِ فَلَمْ یَحْرِمْنی وَ یا مَنْ قَلَّ صَبْری عِنْدَ بَلاَّئِهِ فَلَمْ یَخْذُلنی

ای که شکرم کنار نعمت هایش کم بود، اما از نعمت محرومم نکرد، و ای که صبرم نزد بلایش اندک بود، اما مرا وا نگذاشت،

وَ یا مَنْ رَانی عَلَی الْمَعاصی فَلَمْ یَفْضَحْنی وَ یا مَنْ رَانی عَلَی الْخَطایا فَلَمْ یُعاقِبْنی عَلَیْها

و ای که مرا بر گناهان دید، اما رسوایم نکرد و ای که مرا بر خطاها دید، اما بر آنها عذابم نکرد.

صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَاغْفِرْ لی ذَنْبی وَ اشْفِنی مِنْ مَرَضی اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیْئٍ قَدیرٌ

بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست، و گناهم را بیامرز، و از بیماری ‏ام شفا بده، به درستی که تو بر هرچیز توانایی.

(مهج الدعوات و منهج العبادات، ص8)

دعای تسكين درد

خداوند متعال در حديث قدسی فرمود:

ای محمّد (صلی الله علیه وآله)! هر كس دچار بيماری و بلا می‌شود به پيشگاهم آيد و بگويد:

«يَا مُصِحَّ أَبْدَانِ مَلاَئِكَتِهِ وَيَا مُفَرِّغَ تِلْکَ الاَْبْدَانِ لِطَاعَتِهِ وَيَا خَالِقَ الاْدَمِيِّينَ صَحِيحاً وَمُبْتَلًى وَيَا مُعَرِّضَ أَهْلِ السُّقْمِ وَأَهْلِ الصِّحَّةِ لِلاَْجْرِ وَالْبَلِيَّةِ وَيَا مُدَاوِيَ الْمَرْضَى وَشَافِيَهُمْ وَيَا مُصِحَّ أَهْلِ السُّقْمِ بِإِلْبَاسِهِمْ عَافِيَتَهُ بِطِبِّهِ وَيَا مُفَرِّجُ ]مُفَرِّجاً[ عَنْ أَهْلِ الْبَلاَءِ بَلاَيَاهُمْ بِجَلِيلِ رَحْمَتِهِ قَدْ نَزَلَ بِي مِنَ الاَْمْرِ مَا رَفَضَنِي فِيهِ أَقَارِبِي وَأَهْلِي وَالصَّدِيقُ وَالْبَعِيدُ وَمَا شَمِتَ بِي فِيهِ أَعْدَائِي حَتَّى صِرْتُ مَذْكُوراً بِبَلاَئِي فِي أَفْوَاهِ الْمَخْلُوقِينَ وَأَعْيَتْنِي أَقَاوِيلُ أَهْلِ الاَْرْضِ لِقِلَّةِ عِلْمِهِمْ بِدَوَاءِ دَائِي وَطِبُّ دَوَائِي فِي عِلْمِکَ عِنْدَکَ مُثْبَتٌ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَانْفَعْنِي بِطِبِّکَ فَلاَ طَبِيبَ أَرْجَى عِنْدِي مِنْکَ وَلاَ حَمِيمَ أَشَدُّ تَعَطُّفاً مِنْکَ عَلَيَّ قَدْ غَيَّرَتْ بَلِيَّتُکَ نِعَمَکَ عَلَيَّ فَحَوِّلْ ذَلِکَ عَنِّي إِلَى الْفَرَجِ وَالرَّخَاءِ فَإِنَّکَ إِنْ لَمْ تَفْعَلْ لَمْ أَرْجُهُ مِنْ غَيْرِکَ فَانْفَعْنِي بِطِبِّکَ وَدَاوِنِي بِدَوَائِکَ يَا رَحِيمُ»

«ای خدايی كه فرشتگان را به سلامت داشتى و آن‌ها را براى اطاعتت آسوده خاطر نگه داشتى، اى خدايى كه آدميان را سالم يا بيمار آفريدى، اى خدايى كه بيماران يا تندرستان را پاداش مى‌دهى و آزمايش مى‌كنى، اى شفا دهنده و درمانگر بيماران اى كه لباس عافيت و تندرستى را با ]دوا و درمان خود[ به تن بيماران مى‌پوشانى، اى خدايى كه با رحمت گسترده ات، بلا و گرفتارى را از مبتلايان برطرف مى‌كنى، چنان گرفتار شده‌ام كه نزديكان و خانواده و دوست وافراد دور و نزديك از من بريده‌اند و دشمنانم مرا سرزنش مى‌كنند و ]دشمن شاد شده‌ام [همگان از بلا و گرفتارى من سخن مى‌گويند و زبانزد همه گشته‌ام سخنان اينان مرا درمانده و خسته كرده اما نمى‌دانند دواى دردم چيست دوا و راه درمانم را تو مى‌دانى.
خدايا! بر محمّد (صلی الله علیه وآله) و خاندان محمّد(صلی الله علیه وآله) درود بفرست مرا خود درمان كن بيش از هر طبيبى به تو اميدوارم بيشتر از همه تو به من لطف و عنايت دارى. گرفتارى و آزمايشت نعمتت را تغيير داده است پس آن را به گشايش و راحتى تبديل كن. اگر تو چنين نكنى به هيچ كس اميد ندارم. با درمانت مرا نفع برسان و با دارويت درمانم كن اى مهربان».

درمان های گیاهی و طبیعی قارچ پوستی

1. زردچوبه

زردچوبه دارای خواص ضد التهابی است و به دلیل مقادیر بالای کورکومین دارای خواص ضد میکروبی و ضد قارچی می باشد به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین گیاهان دارویی برای رفع قارچ پوستیمحسوب می شود. دو قاشق غذا خوری پودر زردچوبه را با نصف فنجان روغن نارگیل مخلوط کنید تا خمیری به دست آید، این خمیر را بر روی قارچ پوستی بمالید و بگذارید 30 دقیقه بماند سپس با آب ولرم بشویید.
توجه : استفاده از زردچوبه می تواند پوست شما را زرد کند، اما نگران نباشید چون بعد از چند روز از بین می رود.

2. سرکه سیب

سرکه سیب دارای خواص ضد قارچی قوی بوده که رشد قارچ را متوقف کرده و می تواند به درمان خارش قارچ های پوستی کمک کند. روزی سه بار مقداری سرکه سیب سیب را با یک پد پنبه ای بر روی قارچ های پوستی بمالید، بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس با آب بشویید.

3. روغن نارگیل

روغن نارگیل حاوی مقادیر قابل توجه اسید های چرب است که غشای سلولی قارچ را احاطه کرده و آن را از بین می برد اما فراموش نکنید که روغن نارگیل تنها برای درمان عفونت های قارچی ملایم مفید می باشد. روزی سه بار مقداری روغن نارگیل را با یک پد پنبه ای بر روی قارچ پوستی بمالید تا با رطوبت رسانی به پوست، بعد از چند هفته بیماری را درمان کند.

4. روغن مرزنگوش

روغن مرزنگوش به دلیل مقادیر بالای تیمول و کارواکرول دارای خواص ضد قارچی قوی بوده که می تواند رشد قارچ را متوقف کرده و به درمان قارچ پوستی شدید کمک کند. مقداری روغن مرزنگوش را در روغن نارگیل یا روغن زیتون به عنوان حامل بریزید و روزی سه بار آن را به یک پد پنبه ای بر روی قارچ های پوستی بمالید.

5. سیر

سیر به دلیل خواص ضد قارچی قوی که دارد یکی از بهترین روش طبیعی درمان برای قارچ پوستی محسوب می شود. دو تا 3 حبه سیر را رنده کنید و با مقداری روغن زیتون یا روغن نارگیل مخلوط کنید، این خمیر را با استفاده از یک پد پنبه ای بر روی قارچ پوستی بمالید و بگذارید 2 ساعت بماند سپس با آب گرم خوب بشویید. این روش را روزی 2 بار به کار ببرید تا زودتر نتیجه بگیرید.

6. روغن درخت چای

استرالیایی های بومی روغن درخت چای را به دلیل خواص ضد باکتری و ضد قارچ که دارد برای درمان سریع عفونت قارچی استفاده می کنند. 5 تا 10 قطره روغن درخت چای را در نصف فنجان روغن نارگیل رقیقی کنید و روزی سه بار به یک پد پنبه ای بر روی قارچ پوستی بمالید. توجه : اگر پوست حساس ندارد، می توانید روغن درخت چای را بدون رقیقی کردن بر روی قارچ پوستی بمالید.

7. آلوئه ورا

آلوئه ورا به عنوان یک درمان طبیعی برای عفونت های باکتریایی و قارچی شناخته می شود، آلوئه ورا همچنین به دلیل خواص ضد التهابی خارش پوست را کاهش می دهد. روزی سه بار ژل آلوئه ورا را مستقیما بر روی قارچ پوستی بمالید و بگذارید بماند تا خشک شود.

8. شیرین بیان

شیرین بیان به دلیل خواص ضد میکروبی که دارد یکی از بهترین گیاهان دارویی برای درمان قارچ های پوستی شناخته می شود. هشت قاشق چای خوری پودر شیرین بیان را با یک فنجان آب مخلوط کنید و به جوش آید، وقتی که جوشید از روی حرارت بردارید و بگذارید 10 دقیقه بماند تا دم بکشد. بگذارید تا سرد شود و روزی دو بار این محلول را بر روی قارچ پوستی بمالید، بگذارید 10 دقیقه بماند و سپس با آب خوب بشویید.

9. چای سیاه

تانن های موجود در چای سیاه دارای خواص ضد قارچی هستند که می توانند به درمان قرمزی و خارش پوست ناشی از قارچ پوستی کمک کنند. چای سیاه دم کشیده را به مدت 30 دقیقه در یخچال بگذارید تا سرد شود سپس روزی سه بار آن را بر روی قارچ پوستی بمالید و بگذارید بماند تا خشک شود.

10. برگ زیتون

برگ زیتون دارای خواص ضد قارچی و ضد میکروبی قوی که با تقویت سیستم ایمنی بدن به درمان قارچ پوستی کمک می کند. چند برگ تازه زیتون را خرد کنید و عصاره آن را به طور مستقیم بر روی قارچ پوستی بمالید، بگذارید 30 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید و پوست را خشک کنید. علاوه بر این شما می توانید روزی دو تا سه فنجان چای برگ زیتون را بنوشید تا قارچ پوستی زودتر درمان شود. یک یا دو قاشق چای خوری برگ های خشک زیتون را در نصف فنجان آب جوش بریزید و بگذارید 15 دقیقه بماند تا دم بکشد. 

,دعای بیماری پوستی,دعا بیماری پوستی,دعای رفع بیماری پوستی,دعای شفای بیماری پوستی,دعای برای بیماری پوستی,دعا برای بیماری پوستی,دعا برای بیماری پوستی لاعلاج,دعای مجرب درمان بیماری پوستی,دعای برای شفای بیماری پوستی,دعای مجرب برای رفع بیماری پوستی,دعای حساسیت پوستی,دعای قارچ پوستی,دعا برای قارچ پوستی,دعا برای رفع بیماری پوستی,دعا برای رفع بیماریهای پوستی,دعا برای درمان بیماری پوستی,دعا رفع بیماری پوستی,دعا برای درمان بیماری پوستی نی نی سایت,دعا جهت درمان بیماری پوستی,دعا برای شفای بیماری پوستی,دعا برای شفای بیمار پوستی,دعا جهت شفای بیماری پوستی,دعا برای شفای مریض پوستی,دعا برای بیماری های پوستی,دعای برای ناراحتی پوستی,دعا برای ناراحتی پوستی,دعای مجرب برای بیماری پوستی,دعای درمان بیماری پوستی,دعا برای درمان بیماریهای پوستی,دعا جهت رفع بیماری پوستی

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *