خانه / دعا / شرف زهره چه روزی است,زمان دقیق نوشتن شرف زهره

شرف زهره چه روزی است,زمان دقیق نوشتن شرف زهره

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com شرف زهره چه روزی است,زمان دقیق نوشتن شرف زهره را قرار دادیم . یکی از اسرار علوم غریبه و متافیزیک هفت شرف می باشد . هفت شرف شامل شرف شمش و زهره و ونوس و زحل و عطارد و قمر و مریخ و مشتری می باشد . یکی  از این هفت شرف شرف زهره می باشد که برج حوت می باشد . در ادامه با زمان و ساعت دقیق شرف زهره آشنا خواهید شد … سایت دعاگو …

,شرف زهره چیست,دعای شرف زهره چیست,منظور از شرف زهره چیست,شرف زهره,شرف زهره چه روزی است,شرف زهره سال ۹۹,شرف زهره سال ۱۴۰۰,شرف زهره چه زمانی است,شرف زهره در سال ۹۹,اعمال شرف زهره,خواص شرف زهره,طلسم شرف زهره,شرف زهره در سال 99,شرف زهره در سال ۱۴۰۰,خواص طلسم شرف زهره,خواص سنگ شرف زهره,طلسم محبت و شرف زهره

 

شرف زهره چه روزی است,زمان دقیق نوشتن شرف زهره

ساعت دقیق شرف زهره,نوشتن شرف زهره,خواص و فواید شرف زهره,روز دقیق شرف زهره,طلسم و دعای سیاره زهره,آشنایی با شرف زهره,هفت شرف زهره

شرف زهره چه روزی است,زمان دقیق نوشتن شرف زهره

هر كوكبى را در برجى و درجه در نوعى قوت و تأثير يافته‌اند و آن را شرف آن كوكب گفته‌اند و يا ضعفى و آن را هبوط آن كوكب گفته‌اند پس بر اساس تجربه و يا توهم و يا كهانت و غير اين گونه اعتبارات كرده‌اند و گفته‌اند شرف آفتاب هنگامى است كه در درجه 19 حمل بود و شرف قمر آن گاه است كه در درجه سيم برج ثور بود و شرف زحل آن وقت است كه در درجه 21 ميزان و شرف مشترى در درجه 11 ميزان و شرف مريخ در درجه 28 جدى و شرف زهره در درجه 27 حوت و شرف عطار در درجه 15 سنبله است و در عقدتين قمر نيز اعتبار كرده‌اند و گفته‌اند شرف رأس در آن‌گاه است كه در درجه سوم جوزا بود و شرف ذنب آن وقت كه در درجه سيم قوس بود و گويند سرطان طالع عالم است.

و شرف مشترى كه كوكب حيات و بقاء است سرطان بود كه وتد عالم است و شرف آفتاب كه پادشاه كواكب است حمل است كه بيت عاشر است و شرف زحل كه كوكب فلاحت است ميزان بود كه بيت رابع است زيرا رابع خانه ضياع و عقار است و شرف مريخ جدى است كه بيت سابع است. شرف قمر كه خليفه آفتاب است ثور است. و شرف زهره برج حوت است، شرف عطارد برج سنبله است و شرف هر يك از اين كواكب ناظر است به طالع و عقدتين قمر رجوع شود به هبوط.

هر كوكبى را شرفى بود بر حسب سير او در بروج مثلا شمس را شرف آن گاه بود كه در برج حمل بود و ماه را شرف آن گاه بود كه در برج ثور بود.

شَرَفِ اوَّل شَرَفِ ثانى‌

– (از اصطلاحات احكام نجوم) رجوع به كواكب ثابته شود.

شَرَفِ قَمَر

– (اصطلاح نجومى) شرف قمر ثور و شرف عطارد سنبله و شرف زهره حوت. و شرف شمس حمل و شرف مريخ جدى و شرف مشترى سرطان و شرف زحل ميزان.

(از شمس معارف الكبرى ص 30)

شِرك‌

– (اصطلاح كلامى و عرفانى) انباز شدن و اعتقاد انباز به خداى بى‌انباز و آن شركت در عبادات است مانند ثنويان و نصارى و حرامست و كفر است‌ «إِنَّ اللَّهَ لا يَغْفِرُ أَنْ يُشْرَكَ بِهِ وَ يَغْفِرُ ما دُونَ ذلِكَ» (از كشاف ص 848) نزد عارفان ريا داشتن است.

انصارى گويد: شرك بر دو قسم است، شرك جلى و شرك خفى، شرك جلى عبادت اصنام است و شرك خفى ملاحظه خلق، بچشم اعظام آن يكى از بهشت و درجات محروم گرداند و اين يكى از روح مناجات.

(از عده ج 5 ص 532).

در جاى ديگر گويد: شرك بر دو قسم است، شرك عام شرك خاص، شرك عام، شرك اكبر است و شرك خاص، شرك اصغر، شرك اكبر آنست كه كردگار عظيم و صانع قديم را شريك و انباز گويند و يا او را نظير و همتا دانند و اما شرك اصغر، رياء در عمل است و ترك اخلاص است در آن مؤمنان را، و عارفان را التفات است.

(از عده ج 2 ص 541).

هفت شرف :

هفت شرف یکی از اسرار علم متافیزیک می باشد. که مجموعه ای از 7 اسم اعظم خداوند می باشد.

هفت شرف شمس نقش مربوط به شرف کوکب شمس است که در مربع هفت در هفت در زمان مخصوص (در هر سال یک بار و حدود یک ساعت زمان برای انجام این کار بیشتر نیست) و با رعایت آداب خاص ساخته میشود و همراه داشتن آن خواص و اثرات ویژه ای دارد .

هفت شرف عبارت است از:

شرف شمس

شرف قمر

شرف مریخ

شرف عطارد

شرف مشتری

شرف ونوس

شرف زحل

همراه داشتن هر کدام از این شرف ها به تنهایی هم خواص و اثرات زیادی دارد

در زیر برخی از خواص هفت شرف بصورت کلی بیان شده چون خواص این دعا خیلی زیاد است و قابل ذکر نبوده

خواص :

– محافظت از تمام ابعاد فیزیکی ، جسمانی، مادی ، مالی و امکانات

– محافظت از تمامی ابعاد متافیزیکی، معنوی، روحی

– افزایش و فراوانی رزق و روزی مادی و معنوی

– حفاظت در مقابل چشم زخم و سحر و جادو

– گشایش در کلیه امور زندگی و…

شرف زهره چه موقعی می باشد ……

شرف زهره یا شرف ونوس مصادف با ٩ اسفند ساعت شروع ٢٣:١١ شب تا١٠ اسفند ساعت٢٢:١۵ میباشد.

مشخصات و خواص شرف زهره

زهره سیاره ای سعد و مثبت است نام دیگرش ونوس خوانده میشودشرف اش ١۵ درجه حوت است تمام عیش وطرب زاده جاذبه این ستاره برزمین است براى جذب جلب عشاق وتحکیم وپایدارى دوعاشق نسبت به هم و وفادارى دایم میان عشاق ,جذب جلب جمیعت وجلب قلوب خلایق واثراحترام قرارگرفتن درنزد همگان وموردپذیرش خاص وعام بودن اموختن هنرکه ایجادلذت دنیاى داشته باشدازخیاطى وارایشگرى واشپزى وموسیقى ونقاشى وصدهاهنرى که بشودبیان کردتحت تاثیرزهره میباشد هرچیزى که درنزددیگران ومقام محبوب بودن درنزدجمیعت راپدیدارکندمربوط به توانمندى هاى زهره است.اما روزاش به جمعه است ؛ رنگ اش سفید؛ جنس اش ماده ؛ فلک سوم؛ اقلیم؛پنجم ؛بخور؛ مستکى وعودوصندل سفیدمساوى٢١٧ قیراط موردمصرف اش است؛ فلزش مس؛ورق اش پوست آهو؛جهت اش غرب؛، عنصراش بادومدت زمان حرکت اش هربرج رادر٢٨ روز طى میکند.

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

یک دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر میخوام شرف زهره حکاکی کنم نوشته شرف زهره رو میتونید برام ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *