خانه / دعا / شرف مشتری چه روزی است,فرشتگان شرف مشتری,دعای شرف مشتری

شرف مشتری چه روزی است,فرشتگان شرف مشتری,دعای شرف مشتری

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com شرف مشتری چه روزی است,فرشتگان شرف مشتری,دعای شرف مشتری را قرار دادیم . یکی از اسرار علوم غریبه و متافیزیک هفت شرف می باشد . هفت شرف شامل شرف شمش و زهره و ونوس و زحل و عطارد و قمر و مریخ و مشتری می باشد . یکی از این هفت شرف شرف مشتری می باشد که برج سرطان است . در ادامه از سایت دعاگو با زمان و ساعت دقیق شرف مشتری درخدمت شما عزیزان هستیم …

,شرف مشتری,شرف مشتری یعنی چه,دعای شرف مشتری,هفت شرف مشتری,لوح شرف مشتری,زمان شرف مشتری,فرشتگان شرف مشتری,لوح هفت شرف مشتری,شرف المشتري,فرشته شرف مشتری,دعای هفت شرف مشتری,فرشتگان هفت شرف و شرف مشتری,بيت شرف المشتري,شرف كوكب المشتري,طلسم شرف المشتري

شرف مشتری چه روزی است,فرشتگان شرف مشتری,دعای شرف مشتری

شرف مشتری چیست,انگشتر شرف مشتری,لوح و نگین شرف مشتری,زمان و ساعت شرف مشتری,شرف مشتری برج سرطان,ذکر و دعای مخصوص شرف مشتری

شرف مشتری چه روزی است,فرشتگان شرف مشتری,دعای شرف مشتری

دومین فلک از افلاک سبعه بوده و به سعد اکبر معروف است.فلکی که تاثیری پر برکت داشته و در اعمال خیر مثل ایجاد الفت،محبت و کارگشایی و…کاربرد دارد.شرف مشتری روز ۱۵ دی ماه هر سال و هبوطش روز ۱۵ تیرماه می‌باشد.بروج قوس (آذر) و حوت (اسفند) خانه مشتری بوده و بروج جوزا (خرداد) و سنبله (شهریور) وِبال آن هستند.از روزهای هفته روز پنج شنبه و از شبها،شب دوشنبه به مشتری تعلق دارد.

هر كوكبى را در برجى و درجه در نوعى قوت و تأثير يافته‌اند و آن را شرف آن كوكب گفته‌اند و يا ضعفى و آن را هبوط آن كوكب گفته‌اند پس بر اساس تجربه و يا توهم و يا كهانت و غير اين گونه اعتبارات كرده‌اند و گفته‌اند شرف آفتاب هنگامى است كه در درجه 19 حمل بود و شرف قمر آن گاه است كه در درجه سيم برج ثور بود و شرف زحل آن وقت است كه در درجه 21 ميزان و شرف مشترى در درجه 11 ميزان و شرف مريخ در درجه 28 جدى و شرف زهره در درجه 27 حوت و شرف عطار در درجه 15 سنبله است و در عقدتين قمر نيز اعتبار كرده‌اند و گفته‌اند شرف رأس در آن‌گاه است كه در درجه سوم جوزا بود و شرف ذنب آن وقت كه در درجه سيم قوس بود و گويند سرطان طالع عالم است.

و شرف مشترى كه كوكب حيات و بقاء است سرطان بود كه وتد عالم است و شرف آفتاب كه پادشاه كواكب است حمل است كه بيت عاشر است و شرف زحل كه كوكب فلاحت است ميزان بود كه بيت رابع است زيرا رابع خانه ضياع و عقار است و شرف مريخ جدى است كه بيت سابع است. شرف قمر كه خليفه آفتاب است ثور است. و شرف زهره برج حوت است، شرف عطارد برج سنبله است و شرف هر يك از اين كواكب ناظر است به طالع و عقدتين قمر رجوع شود به هبوط.

هر كوكبى را شرفى بود بر حسب سير او در بروج مثلا شمس را شرف آن گاه بود كه در برج حمل بود و ماه را شرف آن گاه بود كه در برج ثور بود.

شَرَفِ اوَّل شَرَفِ ثانى‌

– (از اصطلاحات احكام نجوم) رجوع به كواكب ثابته شود.

شَرَفِ قَمَر

– (اصطلاح نجومى) شرف قمر ثور و شرف عطارد سنبله و شرف زهره حوت. و شرف شمس حمل و شرف مريخ جدى و شرف مشترى سرطان و شرف زحل ميزان.

(از شمس معارف الكبرى ص 30)

شِرك‌

– (اصطلاح كلامى و عرفانى) انباز شدن و اعتقاد انباز به خداى بى‌انباز و آن شركت در عبادات است مانند ثنويان و نصارى و حرامست و كفر است‌ «إِنَّ اللَّهَ لا يَغْفِرُ أَنْ يُشْرَكَ بِهِ وَ يَغْفِرُ ما دُونَ ذلِكَ» (از كشاف ص 848) نزد عارفان ريا داشتن است.

انصارى گويد: شرك بر دو قسم است، شرك جلى و شرك خفى، شرك جلى عبادت اصنام است و شرك خفى ملاحظه خلق، بچشم اعظام آن يكى از بهشت و درجات محروم گرداند و اين يكى از روح مناجات.

(از عده ج 5 ص 532).

در جاى ديگر گويد: شرك بر دو قسم است، شرك عام شرك خاص، شرك عام، شرك اكبر است و شرك خاص، شرك اصغر، شرك اكبر آنست كه كردگار عظيم و صانع قديم را شريك و انباز گويند و يا او را نظير و همتا دانند و اما شرك اصغر، رياء در عمل است و ترك اخلاص است در آن مؤمنان را، و عارفان را التفات است.

(از عده ج 2 ص 541).

هفت شرف :

هفت شرف یکی از اسرار علم متافیزیک می باشد. که مجموعه ای از 7 اسم اعظم خداوند می باشد.

هفت شرف شمس نقش مربوط به شرف کوکب شمس است که در مربع هفت در هفت در زمان مخصوص (در هر سال یک بار و حدود یک ساعت زمان برای انجام این کار بیشتر نیست) و با رعایت آداب خاص ساخته میشود و همراه داشتن آن خواص و اثرات ویژه ای دارد .

هفت شرف عبارت است از:

شرف شمس

شرف قمر

شرف مریخ

شرف عطارد

شرف مشتری

شرف ونوس

شرف زحل

همراه داشتن هر کدام از این شرف ها به تنهایی هم خواص و اثرات زیادی دارد

در زیر برخی از خواص هفت شرف بصورت کلی بیان شده چون خواص این دعا خیلی زیاد است و قابل ذکر نبوده

خواص :

– محافظت از تمام ابعاد فیزیکی ، جسمانی، مادی ، مالی و امکانات

– محافظت از تمامی ابعاد متافیزیکی، معنوی، روحی

– افزایش و فراوانی رزق و روزی مادی و معنوی

– حفاظت در مقابل چشم زخم و سحر و جادو

– گشایش در کلیه امور زندگی و…

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *