خانه / دسته‌بندی نشده / دعای برای افزایش محبت زن و شوهر بسیار قوی و مجرب

دعای برای افزایش محبت زن و شوهر بسیار قوی و مجرب

دعای برای افزایش محبت زن و شوهر بسیار قوی و مجرب

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهایی برای افزایش محبت زن و شوهر قرار داده است استفاده نمایید ان شاءالله محبت ها بیشتر می شود.

دعای افزایش محبت بین زن و شوهر,دعای افزایش محبت بین زن و شوهر ,دعای افزایش محبت بین دو نفر,دعای افزایش محبت زن به شوهرش,دعای افزایش محبت شوهر به زنش,دعای افزایش محبت معشوق,دعای افزایش محبت در دل دیگران,دعای افزایش محبت بین زوجین

 

دعا برای افزایش محبت زن و شوهر

دعای (یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل) را 444 مرتبه بر تکه ای نبات خوانده و به همسرتان دهید تا میل کند.

 اگر زن و شوهری با یکدیگر بحث و جدل کردند به طوری که دوست نداشتند حتی یکدیگر را بنگرند و بر سر مواضع خود پافشاری نمودند باید یک نفر واسطه گردد و دعای زیر را برای آنان بخواند.
الف )ذکر یا وَدود را بر دو تکه شیرینی یا قند یا نبات یا لیوانی شربت و یا زولبیا بامیه بخواند و به آن ها دهد تا بخورند.
ب) یک بار سوره واقعه را بر دو عدد شیرینی یا آب نبات یا زولبیا بامیه بخواند و بعد از آندعای زیر را قرائت کند و شیرینی را به آنها بدهد تا بخورند.
تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَةِ الشَّریفَة بِالمَحبَّة الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانة و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَةِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم

 

دعای بسیار مجرب برای افزایش مهر و محبت تضمینی 

جهت ازدیاد محبت و محبوبیت در بین مردم همراه ما باشید در ادامه مطلب . امیدوارم این دعا کارگشای مشکلات شما عزیزان واقع شود .

هر کس که در نظر دارد محبت دیگران به او جلب شود شب جمعه دو رکعت نماز با حضور قلب کامل بخواند. در هر رکعت پس از حمد، آیه الکرسی را یکبار بخواند و سپس سوره اخلاص(قل هو الله احد) را یازده مرتبه بخواند. و به شیوه معمول نماز را ادامه دهد. بعد از سلام دادن نماز هفت مرتبه بگوید :

( یا مقلب القلوب والأبصار إقلب قلب فلان بمحبتى انک على کل شی قدیر ). بجای کلمه فلان، اسم مطلوب را بگوید.مجرب و صحیح است.

همچنین برای افزایش مهر و محبت آیات شریفه ذیل برای زیاد شدن و افزایش مهر و محبت میان زن و شوهر و خصوصا زن و شوهرهای جوان و کسانی که احساس سردی نسبت به همسر خود دارند بسیار موثر است. پس از نماز صبح، ده مرتبه هر آیه را قرائت نماید و سپس از خداوند جل جلاله درخواست مهر و محبت بیشتر و بهبود روابط میان خود و همسرش را نماید.

 

دعای مهر و محبت خوراندنی بسیار قوی 

برای ایجاد محبت قوی و بیقرار نمودن فرد مورد نظر از عشق و محبت ، آیه شریف ذیل را بر مقداری شکر بخواند و آنرا در شربت به فرد مطلوبش بنوشاند. بسیار موثر و مجرب است.

فقط در امر حلال استفاده شود.

إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ

 

دعای محبت زن وشوهر

برای زیاد شدن محبت همسر و یا فرد مطلوب ، دعای ذیل را در کاغذ بدون خط بنویسد و آنرا در آب یا شربت حل کند و قدری را خودش بنوشد و مقداری را به فرد مطلوب بنوشاند . همچنین صورت خود را هم با آن آب بشوید .

بسم الله الرحمن الرحیم

رضی الله عنهم و خیرا ولد خیر البریه حواء و هم عند ربهم جنات عدن تجری من تحتها الانهار خالدین فیها ابدا رضی الله عنهم و رضوا عنه و له حسبی ربه

 

 

دعای محبت زن و شوهر نی نی سایت,دعای محبت زن و شوهر به هم,دعای محبت زن و شوهر در بالش,دعای محبت زن و شوهر با فلفل سیاه

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *