خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای قوی و سریع الاثر برای گشایش رزق و روزی

دعاهای قوی و سریع الاثر برای گشایش رزق و روزی

دعاهای قوی و سریع الاثر برای گشایش رزق و روزی 

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهای قوی و مجرب برای گشایش رزق و روزی قرار داده استفاده نمایید ان شاءالله روزیتان زیاد شود.

 

دعای گشایش روزی امام علی,دعای گشایش روزی امام علی,دعای گشایش روزی امام علی بر روی پوست آهو,دعای گشایش روزی ,دعای گشایش روزی از امام جواد,دعای گشایش روزی فوری,دعای گشایش روزی مغازه

 

دعای گشایش روزی از امام صادق (ع)

امام صادق (ع) فرمودند : کسی که صد بار «لا اله الا الله الملک الحق المبین» را بگوید، خدای عزیز غائب او را از فقر پناه داده و وحشت قبرش (یا ترس از برون فکنی) را از بین می‌برد، بی نیازی را به دست آورده و در بهشت را کوبیده است .

ابو بصیر نقل می‌کند: به حضرت صادق (ع) از حاجت خودم شکایت کردم و از آن حضرت خواستم که به من دعایی جهت رزق بیاموزد. حضرت فرمود : در نماز شب، وقت سجده (در روایت دیگر : در سجده آخرِ رکعتِ هشتمِ نافله شب) این دعای گشایش روزی را بخوان :

«یا خَیْرَ مَدْعُوٍّ وَ یا خَیْرَ مَسْئُولٍ وَ یا اَوْسَعَ مَنْ اَعْطی وَ یا خَیْرَ مُرْتَجیً اُرْزُقْنی وَ اَوْسِعْ عَلَیَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ سَبِّبْ لی رِزْقاً مِنْ قَبْلِکَ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیْءٍ قَدیرٌ.»

 

دعای خاک مورچه برای زیاد شدن مشتری 

هر کس سوره‌ی صافات را در هر روز جمعه بخواند خداوند در دنیا به او رزق و روزی زیاد و مخصوصی خواهد رسانید که نه شیطان و نه هیچ ظالمی در او تصرف نتوانند کرد .

 

اعمال مجرب برای وسعت رزق و روزی 

برنامه ریزی درست 
امام علی(ع) در روایتی می فرمایند :

برنامه ریزی درست ، مال کم را رشد می دهد ، یعنی رزق انسان را زیاد می کند و بی برنامگی و اسراف هم مال را -هر قدر هم زیاد باشد- از بین می برد.

(غرر الحکم و درر الکلم ، ص345)

آسان گرفتن کارها 
حضرت علی(ع) فرمودند :

آسان گرفتن نسبت به دیگران ، باعث جلب روزی می شود.

(غرر الحکم و درر الکلم ، ص405)

اطعام دیگران  
پیامبراکرم صلی الله علیه وآله فرمودند :

سرعت تأثیر اطعام دیگران برای جلب روزی ، از چاقویی که گوشت را می بُرَد بیشتر است و امام صادق(علیه السلام) نیز فرمودند : وقتی مهمان بر شما وارد می شود با

خودش از سوی خدا رزق فراوان و برکت می آورد و وقتی هم که از خانه بیرون می رود ، خارج می شود در حالی که گناهان شما پاک می گردد.

(الکافی ، ج2، ص202)

دائم الوضو بودن 
پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله به شخصی فرمودند : اگر دائم الوضو باشی ، رزقت توسعه پیدا می کند.

از امام صادق (ع) روایت شده که فرمودند :

کسی که دوست دارد بر خیر و برکت منزلش بیفزاید ، هنگام غذا خوردن وضو بگیرد.

(فروع کافی ، ج 6، ص 290)

 

 

طلسم برای جذب مشتری 

ابو بصیر نقل می‌کند : به حضرت صادق (علیه‌السلام) از حاجت خودم شکایت کردم و از آن حضرت خواستم که به من دعایی جهت رزق بیاموزد حضرت صادق (علیه‌السلام) فرمود: در نماز شب ، وقت سجده (در روایت دیگر: در سجده آخرِ رکعتِ هشتمِ نافله شب) این دعا را بخوان :

یا خَیْرَ مَدْعُوٍّ وَ یا خَیْرَ مَسْئُولٍ وَ یا اَوْسَعَ مَنْ اَعْطی وَ یا خَیْرَ مُرْتَجیً اُرْزُقْنی وَ اَوْسِعْ عَلَیَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ سَبِّبْ لی رِزْقاً مِنْ قَبْلِکَ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیْءٍ قَدیرٌ.

حضرت این دعا را به من تعلیم فرمود ، از وقتی که من آن را خواندم، دیگر محتاج نشدم.

 

 

دعای گشایش رزق و روزی,دعای گشایش رزق و روزی امام صادق,دعای گشایش رزق امام علی,دعای گشایش رزق روزی,دعای گشایش رزق ,دعای گشایش رزق ارمیتال,دعای گشایش رزق و روزی ,دعای گشایش رزق امام صادق

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

یک دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر من خیلی بدهکارم وضاع مالی خوبم ندارم و خیلی قرض مند هستم میشه یه دعایی برای رزق وروزی بدید لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *