خانه / دسته‌بندی نشده / دعا برای رفع خیانت مرد و بستن مرد روی زنان دیگر

دعا برای رفع خیانت مرد و بستن مرد روی زنان دیگر

دعا برای رفع خیانت مرد و بستن مرد روی زنان دیگر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهایی برای رفع خیانت مرد و بستن مرد روی زنهای دیگر فرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله رفع می شود .

دعای خیانت مردان چیست,دعای خیانت مردان متاهل,دعای مرد خیانت کار,دعا برای رفع خیانت مرد,دعای سریع الاثر برای خیانت نکردن مرد,دعای رفع خیانت مرد,دعای بستن مرد روی زنهای دیگر,دعای قوی و سریع رفع خیانت مرد,دعای بستن مرد روی زنهای دیگر 

 

دعای آشکار شدن خیانت مرد به زن

اگر زنی در شک و تردید است که شوهرش به او خیانت می کند یا نه بهتر است دعای آشکار شدن خیانت مرد به زن را که در زیر آمده است بخواند و به سمت همسرش فوت کند. با آشکار شدن خیانت مرد به زن تکلیف خانم روشن خواهد شد و دیگر در شک و تردید نخواهد بود.

« يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءكُم بُرْهَانٌ مِّن رَّبِّكُمْ وَأَنزَلْنَا إِلَيْكُمْ نُورًا مُّبِينًا »

 

دعای جلوگیری از خیانت شوهر 

خواندن اذکار ذیل از سوی مرحوم شیخ رجبعلی خیاط برای جلوگیری از شهوت رانی و تنوع طلبی توصیه شده است که می توان به عنوان دعای جلوگیری از خیانت شوهر مورد استفاده قرار گیرد:
لا حول و لا قوه الا با الله العلی العظیم یا دائمُ، یا قائم!
اللهم لَکَ الحَمدُ وَ إلَیکَ المُشتکا وَ أنتَ المُستعنُ یا زکیُّ الطّاهِرُ مِن کُلِّ آفَهٍ بِقُدسهِ یا خیرَ حبیبٍ وَ محبوبٍ! صلِّ علی محمد و آل محمد .

 

دعا برای قفل مرد

دعا برای قفل مرد مخصوص زنانی است که به اندازه کافی به همسرشان اعتماد ندارند و به دنبال دعا برای جلوگیری از خیانت مرد به زن هستند. دعا برای قفل مرد که در زیر آمده است را بخوانید تا بتوانید با رام کردن شوهر خود او را برای همیشه به خودتان قفل کنید و از خیانت وی جلوگیری کنید. 
« لَقَدْ جَأَکُم‌ْ رَسُول‌ٌ مِن‌ْ أَنْفُسِکُم‌ْ عَزِیزٌ عَلَیْه‌ِ مَاعَنِتُّم‌ْ حَرِیص‌ٌ عَلَیْکُم بِالْمُؤْمِنِین‌َ رَؤُوف‌ٌ رَحِیم‌ٌ إِن تَوَلَّوْا فَقُل‌ْ حَسْبِیَ اللّه‌ُ لاَإِلَه‌َ إِلآ هُوَ عَلَیْه‌ِ تَوَکَّلْت‌ُ وَهُوَ رَب‌ُّ الْعَرْش‌ِ الْعَظِیم‌ِ. »

 

دعا برای دوری مرد از زنان

برای منع کردن مردی از همبستر شدن با زنی غیر از همسرش،شروع به قرائت سوره شریف یاسین کن،در یاسین هفت بار کلمه مبین آمده است به هر مبین که رسیدی بیست و سه بار بار آیه زیر را قرائت کن.طنابی آماده کرده و گره بزن.به خواندن ادامه بده و به هر مبین که رسیدی هفت گره بزن در نتیجه به هفتمین مبین که رسیدی چهل و دو گره زده باشی و به گره زدن ادامه بده تا به چهارصد بیست سه گره برسی و آنرا در ظرف آبی بیانداز و در آن گلاب ریخته و فرد مورد نظر از آن نوشیده و باقی آن را در اتاق خواب نگه داری.به اثر آن شک نداشته باشی که اثر خواهد کرد.بسیار مجرب است.

إِنَّا عَرَضْنَا الْأَمَانَةَ عَلَى السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَالْجِبَالِ فَأَبَيْنَ أَنْ يَحْمِلْنَهَا وَأَشْفَقْنَ مِنْهَا وَحَمَلَهَا الْإِنْسَانُ إِنَّهُ كَانَ ظَلُومًا جَهُولًا فَمَن يُرِدِ اللَّهُ أَن يَهدِيَهُ يَشرَح صَدرَهُ لِلإِسلامِ ۖ وَمَن يُرِد أَن يُضِلَّهُ يَجعَل صَدرَهُ ضَيِّقًا حَرَجًا كَأَنَّما يَصَّعَّدُ فِي السَّماءِ ۚ كَذٰلِكَ يَجعَلُ اللَّهُ الرِّجسَ عَلَى الَّذينَ لا يُؤمِنونَ لَّئِن لَّمْ يَنتَهِ الْمُنَافِقُونَ وَالَّذِينَ فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ وَالْمُرْجِفُونَ فِي الْمَدِينَةِ لَنُغْرِيَنَّكَ بِهِمْ ثُمَّ لَا يُجَاوِرُونَكَ فِيهَا إِلَّا قَلِيلًا وَلُوطًا إِذْ قَالَ لِقَوْمِهِ أَتَأْتُونَ الْفَاحِشَةَ مَا سَبَقَكُم بِهَا مِنْ أَحَدٍ مِّنَ الْعَالَمِينَ وَلَا تَقْرَبُوا الزِّنَا إِنَّهُ كَانَ فَاحِشَةً وَسَاءَ سَبِيلًا كُلُّ ذَلِكَ كَانَ سَيٍّئُهُ عِنْدَ رَبِّكَ مَكْرُوهًا وَإِمَّا يَنْزَغَنَّكَ مِن َ

 

 

دعا برای خیانت مردان,دعای مجرب برای جلوگیری از خیانت شوهر به همسر,دعای خیانت شوهر,دعای بازداشتن شوهر از خیانت,دعای مانع شدن از خیانت شوهر,دعای دفع خیانت شوهر به زن,سوره قرانی برای خیانت شوهر

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *