خانه / دسته‌بندی نشده / دعای مجرب و قوی برای درمان کننده ریزش مو

دعای مجرب و قوی برای درمان کننده ریزش مو

دعای مجرب و قوی برای درمان ریزش مو  

 

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهایی برای درمان ریزش مو و رفع تاسی سر قرار داده ایم ان شاءالله رفع می شود.

دعای رفع ریزش مو,دعای رفع ریزش ابرو.دعای رفع ریزش مژه,دعای سریع الاثر برای رفع ریزش مو,دعای رفع کچلی,دعای سریع رشد مو,دعای قوی رشد مو,دعای قوی برای رشد موهای ریخته شده,دعای مجرب رشد مو,دعای قوی برای درمان ریزش مو 

 

 

دعای درمان کننده ریزش مو

این دعا دستوری دارد که باید طبق آن عمل کنید تا به لطف پروردگار متعال به چیزی که می خواهید برسید. با ایمان این آیه را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسید و به روغن زیتون بشویید و در روز جمعه به حمام بروید و آن را بر سر و لحیه (لحیه ریش و محاسن است) بمالید، موهایی که ریخته باشد از نو در آید و انشالله که هر چه زود تر از این دعا نتیجه می گیرد.

آیه ۲۵۹ سوره بقره :

أَوْ کَالَّذِی مَرَّ عَلَى قَرْیَهٍ وَهِیَ خَاوِیَهٌ عَلَى عُرُوشِهَا قَالَ أَنَّىَ یُحْیِی هََذِهِ اللّهُ بَعْدَ مَوْتِهَا فَأَمَاتَهُ اللّهُ مِئَهَ عَامٍ ثُمَّ بَعَثَهُ قَالَ کَمْ لَبِثْتَ قَالَ لَبِثْتُ یَوْمًا أَوْ بَعْضَ یَوْمٍ قَالَ بَل لَّبِثْتَ مِئَهَ عَامٍ فَانظُرْ إِلَى طَعَامِکَ وَشَرَابِکَ لَمْ یَتَسَنَّهْ وَانظُرْ إِلَى حِمَارِکَ وَلِنَجْعَلَکَ آیَهً لِّلنَّاسِ وَانظُرْ إِلَى العِظَامِ کَیْفَ نُنشِزُهَا ثُمَّ نَکْسُوهَا لَحْمًا فَلَمَّا تَبَیَّنَ لَهُ قَالَ أَعْلَمُ أَنَّ اللّهَ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ

 

 

دعا از امامان برای رشد مو

نظافت در اسلام از اهمیت ویژه برخوردار است و به آن بسیار تاکیده شده و وجوه مختلفی از زندگی شخصی و اجتماعی انسان را در بر می گیرد ؛ از جمله نظافت هایی که در اسلام مورد توصیه قرار گرفته رعایت بهداشت دهان و دندان از طریق مسواک زدن است.پیامبر خدا (ص) می فرمایند : « دهان هاى خود را با مسواک زدن خوشبو کنید، زیرا دهان هاى شما گذرگاه هاى قرآن است.»

ایشان در توصیه به امیرمومنان علی (ع) می فرمایند : « بر تو باد مسواک زدن ؛ اگر توانستى که از این کار کم نکنى چنین کن، زیرا هر نمازى که با مسواک زدن بخوانى از چهل روز نمازى که بى مسواک زدن بگزارى برتر است. »

رسول خدا (ص) می فرمایند : « جبرئیل همواره مرا به مسواک زدن توصیه مى کرد، چندان که گمان کردم بزودى این کار را واجب خواهد کرد. »

روایات علاوه بر تاکید و تصریح بر ضرورت مسواک زدن و رعایت بهداشت دهان و دندان، چرایی این تاکید و اثرات آن را نیز بازگو می کنند.

 

 

دستوری از امامان برای تقویت و پرپشت شدن مو 

پیامبر (ص) می‌فرمایند : 

موهایتان را حنا ببندید چرا که این کار دیده را جلا می‌بخشد، مو را می‌رویاند، تن را خوش بو می‌سازد و همسر مرد را آرامش می‌بخشد.

امام رضا (ع) می‌فرمایند :

انجیر، بوی بد دهان را از بین برده، دهان و استخوان‌ها را استحکام می‌بخشد و مو را می‌رویاند.

امام کاظم (ع) می‌فرمایند :

در روز جمعه شستشوی سر با ختمی از سنت است که پوست و مو را نکو می‌کند و مایه ایمنی از سردرد است و روزی را سرشار کرده و فقر را باز می‌دارد.

 

دعای ریزش مو,دعای ریزش موی,دعای ریزش مو سریع الاثر,دعای ضد ریزش مو,دعای مخصوص ریزش مو,دعا جهت ریزش مو,دعا برا ریزش مو,دعا جهت ریزش موی سر,دعا رفع ریزش مو,دعای جلوگیری از ریزش مو,دعای ریزش موی سر,دعای جلوگیری از ریزش موی سر,دعا برای ریزش موی,دعا برای ریزش مو مجرب

 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *