خانه / دسته‌بندی نشده / دعای سریع الاثر برای بستن زبان دشمنان مجرب و فوری

دعای سریع الاثر برای بستن زبان دشمنان مجرب و فوری

دعای سریع الاثر برای بستن زبان دشمنان مجرب و فوری

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهایی قوی برای بستن زبان دشمن قرار داده ایم استفاده نکایید ان شاءالله زبان دشمن بسته می شود.

دعای بستن زبان دشمنان و نابودی دشمنان از شیخ بهایی,دعای بستن زبان دشمن از راه دور,دعای بستن زبان دشمن از راه دور,دعای بستن زبان دشمن گنجهای معنوی,دعای بستن زبان دشمن صم بکم,دعای بستن زبان دشمن زیر سنگ

دعای سریع الاثر زبانبند قوی
دعای سریع الاثر زبانبند قوی

دعای بستن زبان بدگویان

هر گاه شخصی از دست بدگویان در امان نبود و یا آن که می خواست زبان بدگویی بر او بسته گردد و نجات یابد ، باید دعای بستن زبان بدگویان که در زیر آمده است را روی کاغذ نوشته و سپس آن را در مکانی تاریک و مرطوب باید دفن کند و 101 مرتبه هم بر روی آن کاغذ دعای بستن زبان بدگویان را بخواند و هنگام نوشتن در مکانی خلوت باشد .

« بسم الله الرحمن الرحیم إِنَا نَحنُ نَزَلنَا الذِکرَ وَإِنَا لَهُ لَحَافِظُونَ. یا رب الارباب یا الله بستم زبان فلان بنت (ابن) فلان یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا الله.»

 

دعای بسیار قوی بستن زبان

این دعا بسیار تضمینی، قوی و فوری می باشد. از این دعا برای بستن زبان هر فردی که بخواهید، می توانید استفاده کنید. کافیست قبل از این که فرد مورد نظر را ملاقات کنید، این دعا را 7 مرتبه بخوانید.

« یَا صَانِعَ کُلِّ مَصْنُوعٍ یَا خَالِقَ کُلِّ مَخْلُوقٍ یَا رَازِقَ کُلِّ مَرْزُوقٍ یَا مَالِکَ کُلِّ مَمْلُوکٍ یَا کَاشِفَ کُلِّ مَکْرُوبٍ یَا فَارِجَ کُلِّ مَهْمُومٍ یَا رَاحِمَ کُلِّ مَرْحُومٍ یَا نَاصِرَ کُلِّ مَخْذُولٍ یَا سَاتِرَ کُلِّ مَعْیُوبٍ یَا مَلْجَأَ کُلِّ مَطْرُودٍ »

 

دعای قوری برای بستن زبان دشمن 

برای بستن زبان دشمن، بعد از ۳ روز روزه گرفتن، آيه زير را نوشته در ميان شيشه قرار داده و در زميني دفن كند زبان دشمنش بسته مي گردد و اگر بخواهد باز كند بايد آيه را بيرون آورد:

يا مَعْشَرَ الجِنِّ وَ الاِنْسِ اِنِ اسْتَطَعْتُمْ اَنْ تَنْفُذوا مِنْ اَقْطارِ السّمواتِ وَ الاَرْضِ فانفذوا لا …

 

دعای زبان بند قوی برای همه

اگر می خواهید کسی به در برابر شما چیزی نگوید و زبان همه در مقابل شما بسته باشد باید دعای زبان بند قوی برای همه که در زیر آمده است را قبل از ملاقات آن افراد مورد نظر بخوانید.

« یَا أَعظَمَ مِن کُلِ عَظِیمٍ یَا أَکرَمَ مِن کُلِ کَرِیمٍ یَا أَرحَمَ مِن کُلِ رَحِیمٍ یَا أَعلَمَ مِن کُلِ عَلِیمٍ یَا أَحکَمَ مِن کُلِ حَکِیمٍ یَا أَقدَمَ مِن کُلِ قَدِیمٍ یَا أَکبَرَ مِن کُلِ کَبِیرٍ یَا أَلطَفَ مِن کُلِ لَطِیفٍ یَا أَجَلَ مِن کُلِ جَلِیلٍ یَا أَعَزَ مِن کُلِ عَزِیزٍ »

همه ی دعاهای زبان بند که در بالا آمده است برای بستن زبان دشمنان ، حسودان ، بدگویان و اشخاص مورد نظر شما بسیار مفید است. سعی کنید در کنار خواندن دعا به یادگیری مهارت ها و تکنیک هایی بپردازید که بتوانید افراد مضر را از اطراف خود دور کنید و بتوانید با آرامش زندگی کنید.

 

 

 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *