خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای فوری و قوی رفع کدورت و آشتی بین زن و شوهر

دعاهای فوری و قوی رفع کدورت و آشتی بین زن و شوهر

دعا برای آشتی زن و شوهر روی نمک,دعا برای آشتی زن و شوهر از راه دور,دعا برای آشتی زن و شوهر ,دعا برای آشتی زن و شوهر روی نمک ,دعا برای آشتی زن و شوهر از راه دور,دعا برای آشتی بین زن و شوهر از راه دور,دعا برای آشتی سریع زن و شوهر,دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز

دعای آشتی زن و شوهر و جلوگیری از طلاق
دعای آشتی زن و شوهر و جلوگیری از طلاق

 

دعا برای آشتی زن و شوهر روی نمک 

 معمولاً جهت اختلاف های مادی زن و شوهر بوده و هر گاه مرد یا زنی از شرایط مادی دیگری گله داشته و برای همین قهر و لجبازی می کرده استفاده می شده است.

بهتر است از نمک دریایی بجای نمک معمولی استفاده شود.

دعای زیر را که به دعا برای آشتی زن و شوهر روی نمک معروف است باید 21 مرتبه در صبح روز چهارشنبه بعد از نماز صبح قرائت کرده بر یک قاشق کوچک نمک بدمید و در غذا حل نمایید و هر دو از آن غذا میل کنید.

اگر ایشان در دسترس نبودند نمک را بر درب خانه ای که همسرتان در آنجا زندگی می کند بپاشید.

همان طور که در دعای قوی آشتی زن و شوهر گفته شد قرائت نماز های پنج گانه از شرط های مهم اجابت اکثر دعاها از جمله دعا برای آشتی زن و شوهر روی نمک می باشد ).

« زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنطَرَۀِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّۀِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَۀِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاۀِ الدُّنْیَا وَاللّهُ عِندَهُ الْمَآبِ حُسْنُ »

 

دعا برای آشتی کردن و جلوگیری از طلاق

برای استجابت دعا و دوستی خلایق و بستن بدگویی و زبان دشمنان در مدت چهل روز هر روز 1333 مرتبه و اگر نتواند 666 مرتبه و اگر نتواند 66 مرتبه بخواند :

یس وَالْقُرْآنِ الْحَکِیمِ ص وَالْقُرْآنِ ذِی الذِّکْرِ ق وَالْقُرْآنِ الْمَجِیدِ ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

بهترین دعا برای آشتی زن و شوهری که از هم دور هستند

 

دعای فوری برای رفع کدورت بین زن و شوهر

یک مرتبه صلوات و خواندن سوره نسا پس از آن یازده بار صلوات به نیت مهر و محبت و رفع کدورت بسیار موثر است و موجب حل اختلاف بین زن و مرد می شود.

خواندن دعای

بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَی وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَی مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَی وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَی وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَی أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَی وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَی وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَی فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه . به نیت ایجاد محبت در دل شخص مورد نظر بسیار موثر است .

اگر با همسر خود بحث کرده اید و فکر می کنید محبت بینتان کاسته شده است آیه ۲۶ سوره ال عمران ۹۵ باربخوانید و از خداوند درخواست محبت کنید.

 

دعای آشتی زن و شوهر از راه دور,دعای آشتی زن و شوهر ,دعای آشتی زن و شوهر از راه دور,دعای آشتی زن و شوهر فوری,دعای اشتی زن و شوهر از فاصله دور,دعای آشتی زن و شوهر مجرب,دعا برای آشتی زن و شوهر روی نمک,دعا برای آشتی زن و شوهر روی نمک

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *