خانه / دسته‌بندی نشده / دعا برای دفع رقیب عشقی و جلوگیری از زن دوم مجرب

دعا برای دفع رقیب عشقی و جلوگیری از زن دوم مجرب

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهایی برای دفع رقیب عشقی و جلوگیری از گرفتن همسر دوم قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله به نتیجه خواهید رسید.

دعا دفع رقیب عشقی,دعای دفع رقیب عشقی ,دعای دفع رقیب کاری,حذف رقیب عشقی,دعای حذف رقیب عشقی,حذف رقیب,حذف رقیب کاری,حذف رقیب کاری,طلسم حذف رقیب کاری,طلسم حذف رقیب عشقی,طلسم برای حذف رقیب عشقی,حذف رقیب ,دعای حذف رقیب,طلسم حذف رقیب,دعا برای حذف رقیب,دعای ,دعا برای حذف رقیب عشقی

دعای پیروزی بر رقیب 

برای پیروزی بر رقیب نیت کرده و با ایمانی خالص و همراه با فروتنی به درگاه پروردگار و در مکان پاک و با رعایت کامل آداب و شرایط ذکر شریف زیر را تلاوت کنید که از اسماء اعظم بوده و رقیب عشقی را از زندگی شما دور می کند. یا هو یا من لا هو الا هو و در ادامه این دعا را که از امام سجاد نقل شده است بخوانید :

اللهم انى اسئلک باسمک اللّه اللّه اللّه اللّه اللّه لا اله الا هو رب العرش العظیم

سپس دعای زیر را تلاوت کنید :

یا رب الارباب و یا مسبب الاسباب و یا مفتح الابواب و یا معتق الرقاب الهى فى السماء عرشک و فى الارض قدرتک یا حى یا قیوم یا ذالجلال و الاکرام

و در پایان ذکر شریف یا حی یا قیوم را هفتاد مرتبه قرائت نمایید . پس از پایان این دعاها و اذکار ، آیه آخر از سوره مبارکه حشر را هفت بار بخوانید.

 

دعایی برای زن دوم نگرفتن همسر 

فردی كه نمی خواهد شوهرش همسر دوم اختيار كند و به نحوی ميخواهد كه زندگيش به اذن و اراده پروردگار از دوام و استحكام بهتر برخوردار باشد، و مهر و محبت شوهرش هم نسبت به او بيشتر شود ، اگر آيه شريفه ذيل را با گلاب و زعفران در سه برگه نوشته، اولی را به مطلوب بنوشاند . برگه دوم را زير يا داخل بالش مطلوب بگذارد و برگه سوم را با خود به همراه داشته باشد ان شاءالله به اذن باريتعالی به خواست خود خواهد رسيد.

آيه شريفه اين است :

( لا يحل لك النساء من بعد والا ان تبدل بهن من ازواج ولو اعجبك حسنهن الا زوجتك ).

توجه شود :

اسم خودش و مادرش را هم در ورقه بنويسد و شرايط عمومی نوشتن دعا را رعايت كند.

مثل با وضوء بودن ٬ رو به قبله نشستن حین نوشتن دعا ٬ اصراف عمار را انجام دادن ٬ دعای تبدیل نحس به سعد

 

برگرفته از سایت ملکوتیها 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *