خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای تجربه شده و مجرب برای ازدواج سریع و آسان

دعاهای تجربه شده و مجرب برای ازدواج سریع و آسان

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهایی قوی و تحربه شده برای ازدواج سریع قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله ازدواج سریعتر برای جوانان صورت می گیرد.                                                               

دعاهای تجربه شده و مجرب برای ازدواج سریع و آسان, ازدواج سریع,دعای ازدواج سریع,دعای ازدواج سریع بعد از طلاق,دعای ازدواج سریع با معشوق,دعای ازدواج سریع با قانون جذب,دعای ازدواج سریع پسر,ازدواج سریع در یک هفته,دعای ازدواج دعای سریع بعد از شکست عشقی

توسل به امام جواد علیه السلام برای ازدواج 

از امور مجربه توسل به امام جواد علیه السلام میباشد . آن را ۱۴ مرتبه در ۹ روز بخوانید برای رسیدن به حوائج و خصوصا فروش منزل و ازدواج کردن مجرب است .

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِحَقِ‏ وَلِیِّکَ‏ مُحَمَّدِ بْنِ‏ عَلِیٍ‏ إِلَّا جُدْتَ‏ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَى مَنْ وَسِعَکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ أَغْنَیْتَنِی عَمَّنْ سِوَاکَ وَ جَعَلْتَ حَاجَتِی إِلَیْکَ وَ قَضَاهَا عَلَیْکَ إِنَّکَ لِمَا تَشَاءُ قَدِیرٌ

تحفة الرضویة ص ۲۱۵ و ۲۱۶ 

دعای موثر برای ازدواج

گفته می شود آیه 29 سوره فاطر را دختر بی خواستگار پیوسته و به طور منظم روزانه تلاوت کند ، این عمل مجرب است و بسیار موثر در بخت گشایی. نتایج و عجایب بسیار دارد. ان شاءالله تعالی.

«إِنَ الَذِینَ یَتلُونَ کِتَابَ اللَهِ وَأَقَامُوا الصَلَاةَ وَأَنفَقُوا مِمَا رَزَقنَاهُم سِرًا وَعَلَانِیَةً یَرجُونَ تِجَارَةً لَن تَبُورَ.»

برخی به حسب تجربه خواندن و مداومت بر تلاوت آیه 21 سوره روم را برای این منظور کارساز و مفید می دانند و آن آیه چنین است :

«وَ مِن آیاتِهِ أَن خَلَقَ لَکُم مِن أَنفُسِکُم أَزواجا لِتَسکُنُوا إِلَیها وَ جَعَلَ بَینَکُم مَوَدَةً وَ رَحمَةً إِنَ فِی ذلِکَ لَآیاتٍ لِقَومٍ یتَفَکَرُونَ»

تلاوت آیه 41 از سوره فاطر را به مدت چهل روز به طور مرتب انجام داده و در اوقات مختلف ادامه دهید. بهترین زمان ، پس از انجام فریضه نماز است. روزانه چهل مرتبه خوانده شود مطلوب است. پس از نماز حتما از خداوند طلب بخت نیکو کنید. توجه کنید که قبل و بعد از طلب حاجت صلوات بفرستید.

دعای ازدواج سریع 

حضرت امیرالمؤمنین امام علی(ع) فرمودند : هر یک از شما که خواست ازدواج کند باید ابتدا دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت سوره فاتحه الکتاب و سوره یس را بخواند، وقتی که از نماز فارغ شد بعد از حمد و ثنای پروردگار، این گونه بگوید :
اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَهً صَالِحَهً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَی أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سُرَّتْ وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ قَسَمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا أَسْأَلُکَ وَ لَا أَجِدُ إِلَّا مَا قَسَمْتَ لِی.

دعا برای آسانی ازدواج

چون کسی عزب باشد و خواهند که به آسانی امر ازدواج دست دهد یا برای او فرزند عزیز حاصل شود سه روز متوالی روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم ( ایام البیض ) را روزه دارد و هر شب وقت خواب این آیات را بیست و یک بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند و از خداوند متعال حاجت خود را بخواهد و سپس به خواب رود . اگر در هر ماه یک بار به این دستور عمل کند مطلوب به آسانی و خوشی حاصل شود.

سوره فرقان آیه ۷۴

وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا ﴿۷۴﴾

 

برگرفته از سایت ملکوتیها

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *