خانه / دسته‌بندی نشده / چطور بفهمیم طلسم شده ایم؟ باطل کردن و دفع سحر و جادو و طلسم

چطور بفهمیم طلسم شده ایم؟ باطل کردن و دفع سحر و جادو و طلسم

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com برای آگاهی بیشتر شما در رابطه با باطل کردن سحر و جادو  و طلسم مطالبی در مورد اینکه چطور بفهمیم طلسم شده ایم؟ باطل کردن و دفع سحر و جادو و طلسم قرار داده ایم اگر علائمی که ذکر کرده ایم داشتید با خبر شوید و سحری که برای شما انجام شده را زیر نظر اساتید باطل نمایید .

دعای دفع سحر و جادو,دعای دفع سحر و جادو,دعای مخصوص دفع سحر و جادو,دعای قوی باطل کردن اثر سحر و جادو,دعای مجرب باطل كردن سحر و جادو قوي,طلسم قوی برای باطل سحر و جادو,دعای قوی باطل کننده سحر و جادو,دعای مجرب برای باطل شدن سحر و جادو,قویترین طلسم باطل سحر و جادو 

چطور بفهمیم طلسم شده ایم؟ باطل کردن و دفع سحر و جادو و طلسم
چطور بفهمیم طلسم شده ایم؟ باطل کردن و دفع سحر و جادو و طلسم

جادو با گره زدن نخ

جادو با گره زدن نخ ، جادو برای امر خیر ، جادوی سفید، جادوی محبت حلال دعای زبان بند با گره بر نخ بسیار قدرتمند است و از بسیاری از جادوهایی که در مورد زبان بند با گره بر نخ و موارد مرتبط وجود دارد قویتر و پایدارتر بوده است.

بعد از اتمام مرحله اول که در قسمت زبان بند با گره بر نخ گفته شد اینک به قسمت دوم می رسیم . تسبیح گفته شده را هر روز بعد از نماز صبح مادامی که زندگی می کنید برای تسبیحات حضرت زهرا استفاده نمایید

باطل کردن طلسم و دفع سحر و جادو 

عده ای از ساحران با روش های غیر شرعی و زشت خود سحر و جادو را باطل می کنند تا از دو طرف سود ببرند و اموالی را صاحب شوند ، حال آنکه مراجعه به این ساحران برای ابطال سحر، جادو، طلسم، دل سیاهی و یا هر بیماری دیگری به علت روش های غیر شرعی و نادرست این ساحران ، از لحاظ شرعی حرام و ممنوع می باشد.

در این میان روش درست و شرعی باطل کردن سحر ، استفاده از آیات قرآنی و اذکار نبوی و امور دیگری است که رسول الله صلی الله علیه و علی آله و سلم برای باطل کردن سحر به آن اشاره و ارشاد فرموده اند.

چگونه بفهمیم طلسم جادو شدیم ؟ 

بعد از يک اتفاق در زندگی آرام آرام متوجه يکسری تغييرات در زندگی خود می شويد. برای مثال جريان يک خواستگاری بهم ميخورد و بعد از آن اغلب خواستگاريها با مشکلات بسيار پيش پا افتاده بهم ميخورد.

يا اينکه شما علاقه زيادی به ازدواج داريد و هر لحظه از خدا می خواهيد که اين اتفاق رخ دهد ولی وقتی موقع خواستگاری می شود طرف مقابل به چشم شما بسيار زشت و يا اينکه اين ذهنيت در شما پرورانده می شود که او لياقت با شما بودن را ندارد.

از ديگر نشانه ها می شود گفت شما هميشه احساس می کنيد که کسي با شما هست و تمام مدت شما را تحت نظر دارد (در بعضی شرايط)

شما در همه کارها بسيار موفق هستيد ولی در يک کار بخصوص نه!

شما شبها احساس اضطراب الکی داريد!

شبها کابوس می بينيد!

موقع خواب احساس می کنيد کسی روی شما افتاده!

و هزاران نشانه ديگر که آنها می تواند، دقت کنيد می تواند نشانه ای از سحر و جادو برای شما باشد. البته آن نشانه ها ميتواند برای مسايل ديگری هم باشد.

بر اساس تحقيقات انجام شده اغلب طلسمها وقتی برای شما نوشته می شود که کسی از شما دلخوری خاصی بصورت مستقيم يا غير مستقيم پيدا می کند.

معمولا اين افراد آدمهایی هستند که از نظر قدرت مقابله با حقايق آدمهای ضعيفی هستند و چون نمی توانند در مقابل شما و يا رفتارهای شما عکس العمل مناسبی انجام دهند و در مقابل شما احساس حقارت می کنند برای گرفتن انتقام به دعا نويسی و طلسم مبادرت می کنند. جايگاه اين افراد در جهنم است. چه در اين دنيا و چه در آخرت.

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *