خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای سریع الاتاثیر و مجرب برای دخترانی که خواستگار ندارند

دعاهای سریع الاتاثیر و مجرب برای دخترانی که خواستگار ندارند

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com  دعاهای سریع الاتاثیر و مجرب برای دخترانی که خواستگار ندارند یعنی دعاهایی قوی و محرب برای افرادی که خواستگار ندارند قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله برای شخص خواستگار خواهد آمد و ازدواج خوبی خواهند داشت . 

دعا ازدواج سریع,دعا ازدواج با معشوق,دعا ازدواج,دعا ازدواج دختر,دعا ازدواج موفق,دعا ازدواج با شخص مورد نظر,دعا ازدواج موقت,دعا ازدواج سریع پسر,دعای ازدواج دختر سن بالا,دعا برای ازدواج دختر سن بالا

دعاهای سریع الاتاثیر  و مجرب برای دخترانی که خواستگار ندارند
دعاهای سریع الاتاثیر و مجرب برای دخترانی که خواستگار ندارند

دعای مجرب برای ازدواج دخترانی که خواستگار ندارند

ظرف چینی و تمیزی تهیه کنید و در ان آب و گلاب بریزید و 40 بار سوره یس را بخوانید و هر بار خواندن به آن فوت کنید و سپس آن آب را بر سر خود بریزد .

در حین ریختن سه بار بگوید گشاده باد کار و بخت و اقبال و مشکلات نام خودش زاییده نام مادر خود  بِحَقِّ اَلباسِطَ

 

دعا برای دختری که خواستگار ندارد

خواهران محترمه ای که مشکل ازدواج و نداشتن خواستگار را دارند امیدشان به خدا باشد و از دعا و توسل غافل نباشند و لذا به علت ارائه راهکار عملی و چگونگی عرض حاجت برای گرفتن نتیجه در این بخش مطالبی را برایتان مینویسیم پيشنهاد مي‏كنيم راهكارهاي عملي زير را عمل کنيد امیدواریم همه جوانان در ازدواجشان موفق شوند.
1 – در خواص آیات سوره یاسین در حاشیه زاد المعاد علامه مجلسی (ره)فرموده اند که سوره یس آیه 13

وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلًا أَصْحَابَ الْقَرْيَةِ إِذْ جَاءَهَا الْمُرْسَلُونَ

را به جهت گشایش بخت بر کاغذ بنویسد و با گلاب بشوید و بخورد
2 – در کتاب جنه الواقیه مرحوم کفهمی و کتاب خواص الصور از امام صادق علیه السلام نقل شده است که سورع احزاب را بر پوست آهو یا کاغذی بنویسد و در کوزه کوچکی قرار دهد و آن کوزه را در خانه ای که دختر در آن خانه مانده و خواستگار ندارد قرار دهند ان شاء الله خواستگار دختر زیاد شود .

 

دعا برای آمدن فرد مورد علاقه به خواستگاری

اگر می خواهید فرد مورد علاقه ی تان به خواستگاری بیاید ختم نادعلی بسیار مجرب است. به این صورت که هر شب یک دستمال تمیز بردارید دعای نادعلی را بخوانید و به آن بدمید. سپس دستمال را در جایی در پاشنه ی در خود قرار دهید. تا صبح از جلوی آن رد شوید. ۱۵ شب این کار را انجام دهید و در شب ۱۵ام نماز حاجت بخوانید و دوباره به همین ترتیب ختم را ادامه دهید.

برگرفته از سایت دعا و ذکر دعایاب

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *