خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای سریع الاتاثیر محبت خوراندنی مجرب و قوی

دعاهای سریع الاتاثیر محبت خوراندنی مجرب و قوی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهای قوی محبت خوراندنی قرار داده ایم برای ایجاد محبت بیشتر فرد مورد نظرتان ان شاءالله محبتش به سمت شما زیاد خواهد شد .

دعای محبت خوراندنی,دعای محبت خوراندن به سگ,دعای محبت خوراندنی بر شیرینی,دعای محبت خوراندنی ,دعای جلب محبت خوراندنی,دعای محبت خوراندنی بر شیرینی,دعای محبت خوراندنی,دعای جلب محبت خوراندنی,دعای محبت روی خوراکی,دعای محبت خوراندنی,دعای محبت غیر خوراکی,دعای مهر و محبت خوراکی,دعای خوراکی محبت شدید,دعای خوراکی محبت

دعای محبت خوراندنی

دعای محبت فوری خوراندنی 

چنانچه فردی می خواهد هر چه سریع تر محبوبیت کسب کند کافی است دعای محبت فوری خوردنی را که در زیر آمده است، هنگام طبخ غذا ۱۱۰ مرتبه بخواند و آن غذا را به خورد فرد مورد نظر دهد تا دعای محبت فوری خوردنی خیلی سریع عمل کند و مهر شما را به دل فرد مورد نظر بیندازد.
لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین

 

دعای محبت قوی خوراندنی 

دعای محبت قوی خوراندنی بسیار فوری و بسیار قوی و سریع الاجابه است و باعث می شود تا قلب معشوقتان تسخیر کنید. دعای محبت فوری محبت معشوقتان را خیلی سریع جلب می کند و کمک می کند تا علاقه بینتان شدید شود.

دعای محبت فوری که در زیر آمده را بر روی یک چیز شیرین مانند خرما شکلات و … 3 بار بخوانید و بدمید و به طرف بدهید تا بخورد محبت آن شخص با شما طوری می شود که حتی فکرش را هم نمی کردید
یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ

 

دعای محبت با قند 

یکی از مجرب ترین دعاها برای دعای محبت روی خوراکی فوری و همیشگی، دعای محبت با قند می باشد. این دعا را 5 مرتبه به چند حبه قند بخوانید و به همراه چایی به معشوق خود بخورانید. این دعا باعث بیقراری شدید معشوق می شود.

« إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ »

 

دعا برای جلب محبت 

برای محبت در سیب سرخ هفت مرتبه بخواند و به مطلوب بخوراند :

بسم الله الرحمن الرحیم

و لقد جعلنا فی السماء بُروجاْ و زَیــّناها للناظرین و حَفِظناها من کل شیطان رجیم.

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *