خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای سربع الاثر و مجرب برای آشتی و رفع کدورت

دعاهای سربع الاثر و مجرب برای آشتی و رفع کدورت

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهایی مجرب برای آشتی و رفع کدورت قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله آشتی ایجاد می شود و کدورت ها از بین می رود . 

دعای آشتی فوری زن و شوهر از راه دور,دعای آشتی با خدا,دعای آشتی دادن دو نفر,دعای آشتی,دعای آشتی بین دو نفر,دعای آشتی بین دو دوست,دعای آشتی بین دو خواهر,دعای آشتی فوری از راه دور,دعای آشتی دادن دو نفر,دعای آشتی دادن زن و شوهر,دعای آشتی دادن دو دوست,دعای آشتی دادن بین زن و شوهر,دعای آشتی دادن خانواده 

دعای آشتی و رفع کدورت
 دعای آشتی و رفع کدورت

 

دعای سریع الاثر برای آشتی 

برای افرادی که می خواهند هر چه زودتر دعوا و قهر را از بین ببرند، دعای سریع الاجابه برای آشتی بسیار کارامد است و جزو دسته ی مجرب ترین دعای آشتی فوری می باشد. دعای سریع الاجابه برای آشتی که در زیر آمده است را بایستی در نیمه شب 110 مرتبه خواند. این دعا با جلب محبت محبوب باعث آشتی می شود.

« الَّذِی جَعَلَ لَکُمْ مِنَ الشَّجَرِ الْأَخْضَرِ نَارًا فَإِذَا أَنْتُمْ مِنْهُ تُوقِدُونَ » 

 

ذکر مجرب آشتی با فردی خاص 

در مواردی که با فرد خاصی قهر هستید و می خواهید هرچه سریعتر با وی آشتی کنید می توانید از دعای آشتی فوری که در مجموعه مجرب ترین دعای آشتی فوری بین افراد است.

این دعا را روزی یک بار بین نماز مغرب و عشا بخوانید.

« عَسَی اللهُ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَ بَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَةً وَ اللهُ قَدیرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحیمٌ » 

 

دعای مجرب آشتی بین زن و شوهر 

بسیار اتفاق می افتد که بین زن و شوهر قهر بوجود بیاید. اگر می خواهید هر چه زودتر دعوای زن و شوهر بر طرف شود ، این دعا را هنگام پخت غذا بخوانید و غذا را به خورد فرد مورد نظر دهید. این دعا باعث عزیز شدن در نزد هم شده و صلح و آشتی را بین زن و شوهر برقرار می کند.

« یُحِبونَهُم کَحُبِ الله اَلذینَ امَنوا اَشَدَ حُبا لِله » 

 

دعای فوری برای آشتی از راه دور 

اگر می خواهید با شحصی که از او دور افتاده اید و بین شما دعوا و قهری پیش آمده است آشتی کنید دعای زیر بسیار مجرب است. نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند این دعا را به مقداری مشک بخوانید و به لباس خود بزنید.

« اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم » « اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم» «اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ » 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *