خانه / دسته‌بندی نشده / دعاها و ذکرهای قوی برای جلب محبت همسر سریع الاثر

دعاها و ذکرهای قوی برای جلب محبت همسر سریع الاثر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاها و ذکرهای قوی برای جلب محبت همسر سریع الاثر یعنی دعاهایی قوی و تجربه شده برای جلب محبت همسر قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله محبت همسرتان نسبت به شما بیشتر می شود . 

دعای جلب محبت همسر ,دعای محبت همسر از راه دور,دعای محبت همسر در حد عشق,دعای جلب محبت همسر فوری,دعای جلب محبت همسر در حد عشق ,دعای محبت همسر سریع,دعای محبت همسر مجرب,دعای محبت شوهر,دعای جلب محبت همسر از راه دور,دعای جلب محبت همسر و خانواده,دعای جلب محبت شوهر,دعای جلب محبت شوهر ,دعای جلب محبت همسر با فلفل سیاه,دعای جلب محبت زن,دعای جلب محبت شوهر  

ذکر و دعا برای محبت همسر 

دعای زیر را ۱۱ مرتبه بخواید به این نیت که شخص مورد نظرتان سریع به محبت شما احضار گردد .

بسم الله الر حمن الرحیم 

وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا  فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه 

دعا برای به دست آوردن دل مرد 

به یاد داشته باشید برای موفقیت در ایجاد روابط عاشقانه و ازدواج لازم است دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید :

وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: 39 و 40)

و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.

به همین دلیل به شما توصیه می شود حتما از سایت روانشناسی نوین بینش دیدن فرمایید. در این سایت به شما آموزش داده می شود چگونه برای رسیدن به اهداف تان تلاش کنید و دانش لازم را نیز در زمینه ی روابط عاشقانه و ازدواج بدست آورید.

دعای جلب محبت همسر از خداوند 

دعا و طلب از خدا هم همیشه مهم است. در عین این كه با كسب كمالات خود را دوست داشتنی می سازیم، باید از خدا هم بخواهیم ما را محبوب بندگان خودش كند و عرض كنیم :

« اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِكَ حَتَّى لَا یكُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِكَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِكَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم »

« اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم »

« اللهم حَبِّبنی إلَیكَ وَ إلى مَلائكَتِكَ وَ إلى رُسُلِكَ وَ إلى عِبادِكَ الصاّلِحینَ »

برگرفته از سایت ملکوت786

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *