خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای تجربه شده برای رفع عصبانیت و کنترل اعصاب سریع الاثر

دعاهای تجربه شده برای رفع عصبانیت و کنترل اعصاب سریع الاثر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهای تجربه شده برای رفع عصبانیت و کنترل اعصاب سریع الاثر قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله افرادی که زود عصبانی می شوند و خشم دارند خشمشان می خوابد و اعصابشان آرام خواهد شد .

دعای رفع عصبانیت کودک,دعای رفع عصبانیت شوهر,دعای رفع عصبانیت همسر,دعای رفع عصبانیت شدید,دعای رفع عصبانیت با چاقو,دعای رفع عصبانیت از راه دور,دعای درمان عصبانیت,دعای رفع عصبانی,دعای رفع عصبانیت شوهر,دعای رفع عصبانیت کودک,دعای رفع عصبانیت از راه دور,دعای رفع عصبانیت همسر,دعای رفع عصبانیت با چاقو,دعای درمان عصبانیت,دعای رفع عصبانیت شدید

دعاهای تجربه شده برای رفع عصبانیت و کنترل اعصاب سریع الاثر
دعاهای تجربه شده برای رفع عصبانیت و کنترل اعصاب سریع الاثر

دعا برای رفع عصبانیت 

در کتاب مکارم الاخلاق آمده است در هنگام عصبانیت بر محمد و آل محمد صلوات بفرستید و این دعا را پس از صلوات بخوانید تا عصبانیت زایل گردد

اللهم صل علی محمدٍ و آل محمدٍ. اللهم اغفِر ذَنبِی وَ اذهِب غَیظَ قَلبِی وَ اَجِرنِی مِنَ الشَّیطانِ الرَّجِیم و لا حَولَ و لا قُوَةَ اِلّا بِالله العلی العَظِیم.
(مکارم الاخلاق؛ ص 350)

دعا مجرب برای کنترل عصبانیت شخص

بر روی یک چاقو ٬‌ اسم شخصی که میخواهید عصبانیت او را از بین ببرید ٬ نوشته و آن را نزدیک دهان خود کرده و بر آن هفت بار سوره انشراح را به این شکل بخوانید :

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

الم نشرح لک صدرک و وضعنا عنک وزرک الذی انقض ظهرک و رفعنا لک ذکرک فان مع العسر یسرا ٬ ان مع العسر یسرا اللهم اِطفِیِء غضبَ فلان بن فلانه کَما اَطفَیتُ هذِهِ السَّکین فاذا فَرَغتَ فَانصَب و الی ربُّکَ فارغَب

و اگر طرف مونث بود بگوید فلان بنت فلانه

نکته بسیار مهم :

شش بار به شکلی که گفته شد بخوانید و دفعه آخر را نگهدارید . حالا چاقو را بر روی آتش نگه داشته تا سرخ شود و بعد از سرخ شدن دفعه هفتم را بخوانید و آن را در یک ظرف آب سرد فرو کنید و این آب را به شخص بخورانید و اگر امکان خوراندن مستقیم آن به شخص و جود ندارد آن را در شربت یا چای یا غذای او بریزید به اذن خدا همانطور که چاقو در آب سرد میشود عصبانیت های آن شخص هم سرد میشود !

دعا برای رفع عصبانیت و خشم 

الف: وضو گرفتن

در روایت دیگر آمده است : « الغضب من الشّیطان و الشّیطان خلق من النّار و الماء یطفی النّار » خشم از شیطان است و شیطان از آتش پدید آمده و آتش را به آب می توان خاموش کرد؛ وقتی یکی از شما خشمگین شود، وضو گیرد.

(نهج الفصاحه، ص: ۵۸۶)

ب: غسل کردن

در حدیث دیگر آمده است که هنگام غضب و عصبانیت غسل نمایید. «… فَاِذا غَضِبَ اَحَدکمْ فَلْیَغْتَسِل». وقتی یکی از شما خشمگین شود، غسل نماید. (نهج الفصاحه ۵۸۶)

منبع : مکارم الاخلاق؛ ص ۳۵۰

برگرفته از سایت دعا 786

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *