خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای تجربه شده برای آزادی از بند زندان سریع الاثر

دعاهای تجربه شده برای آزادی از بند زندان سریع الاثر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com  دعاهای تجربه شده برای آزادی از بند زندان سریع الاثر قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله زندانی از بند آزاد می شود و افرادی که در دادگاه مشکلی دارند پیروز خواهند شد .

دعایی سریع الاجابه برای آزاد شدن فوری از زندان و حبس,دعایی قوی برای خلاصی از زندان,بهترین دعا برای آزاد شدن از زندان,دعای قوی برای خلاصی از حبس,دعای مجرب و قوی مخصوص رهایی و نجات از زندان و حبدعایی سریع الاجابه برای آزاد شدن فوری از زندان و حبس,دعایی قوی برای خلاصی از زندان

دعاهای تجربه شده برای آزادی از بند زندان سریع الاثر
دعاهای تجربه شده برای آزادی از بند زندان سریع الاثر

دعای امام جواد برای آزادی از زندان 

شیخ کلینی در اصول کافی نقل کرده است :

علی ابن مهزیار از امام جواد (ع) دعایی برای محمد ابن حمزه که به دنبال رهایی از زندان بوده را درخواست کرد. امام جواد (ع) این دعا را به او آموخته و مداومت در آن را به ویژه بعد از نماز توصیه کرده اند. نقل است که چندی بعد از مداومت در این دعا ، محمد ابن حمزه آزاد شد :

امَن یَکفِی مِن کُلِ شَی‏ءٍ وَ لَا یَکفِی مِنهُ شَی‏ءٌ اکفِنِی مَا أَهَمَنِی مِمَا أَنَا فِیهِ. (اصول کافی ، ج 2، ص560)

 

دعای موقع حضور در دادگاه

هر کس که سوره ی طه را بعد از اذان صبح و قبل از طلوع افتاب بخواند دلها برای او نرم میگردد و بر دشمن غلبه خواهد کرد همچنین روزی او فراخ می گردد و از جایی که گمان نداشته باشد خدا برای او روزی برساند .

به کسانی که دادگاه داشته باشند پیشنهاد می شود صبح آن روز خصوصا این سوره را با شرایط تلاوت نمایند که بسیار مجرب است .

 

قویترین دعا برای آزاد شدن زندانی

دعاى حضرت فاطمه زهرا علیها السّلام در خلاصى از زندان و حبس و تنگى مروى است که شخصى در شهر شام مدّت مدیدى محبوس بود و در شدّت آزار بود . پس در خواب دید که حضرت فاطمه علیها السّلام آمد و به او گفت که : این دعا را بخوان.

پس آن شخص این دعا را یاد گرفت و چون بیدار شد، این دعا را خواند (پس از حبس نجات‏ یافت و به خانه خود رفت).

و دعا این است :
اللَّهُمَّ بِحَقِّ الْعَرْشِ وَ مَنْ عَلَاهُ وَ بِحَقِّ الْوَحْیِ وَ مَنْ أَوْحَاهُ وَ بِحَقِّ النَّبِیِّ وَ مَنْ نَبَّأَهُ وَ بِحَقِّ الْبَیْتِ وَ مَنْ بَنَاهُ یَا سَامِعَ کُلِّ صَوْتٍ یَا جَامِعَ کُلِّ فَوْتٍ یَا بَارِئَ النُّفُوسِ بَعْدَ الْمَوْتِ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ أَهْلِ بَیْتِهِ وَ آتِنَا وَ جَمِیعَ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْمُؤْمِنَاتِ فِی مَشَارِقِ الْأَرْضِ وَ مَغَارِبِهَا فَرَجاً مِنْ عِنْدِکَ عَاجِلًا بِشَهَادَهِ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ وَ أَنَّ مُحَمَّداً عَبْدُکَ وَرَسُولُکَ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ عَلَى ذُرِّیَّتِهِ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ وَ سَلَّمَ تَسْلِیماً کَثِیراً.

 

برگرفته از سایت ملکوتیها

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *