خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای قوی و تجربه شده برای خوش شانسی و خوشبختی

دعاهای قوی و تجربه شده برای خوش شانسی و خوشبختی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهای قوی و تجربه شده برای خوش شانسی و خوشبختی قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله در امور زندگی خوش شانس و خوش بخت خواهید شد .

دعای خوش شانسی ,دعای خوش شانسی قوی,دعای خوش شانسی روز جمعه,دعای خوش شانسی در قران ,دعای خوش شانسی در ازدواج,دعای خوش شانسی ,دعای خوش شانسی,دعای خوش شانسی اهل سنت,دعای خوشبختی برای خواهر,دعای خوشبختی برای دوست,دعای خوشبختی,دعای خوشبختی برای دخترم,دعای خوشبختی عروس و داماد,دعای خوشبختیت بو دکم,دعای خوشبختی و عاقبت بخیری,دعای خوشبختی

دعاهای قوی و تجربه شده برای خوش شانسی و خوشبختی
دعاهای قوی و تجربه شده برای خوش شانسی و خوشبختی

دعای خوشبخت شدن (سوره ای برای خوش شانسی )

اگر بخواهیم که آیه ای از قرآن مجید را به عنوان مجرب ترین آیه برای افزایش رزق و روزی و همچنین گشایش کسب و کار، خیر و برکت معرفی کنیم، بدون تردید آن آیه، آیات 2 و 3 سوره مبارک طلاق می باشد که این آیات به «و من یتق الله» مشهور هستند . از خواص این آیات که بزرگان فرمودند، اثرات آن بر گشایش روزی و برکت در رزق است که بسیار مجرب و تضمین شده است به شرط آنکه با اخلاص و به طور مداوم خوانده شود.

همچنین پیامبر اسلام (ص) می فرماید : من آیه ای را در قرآن می شناسم که اگر همه انسان ها به آن رجوع کنند و دست به دامن آن شود برای رفع مشکلات شان کفایت می کند و آن آیات 2 و 3 سوره طلاق می باشد.

 

ذکر برای خوش شانسی

هر كس می خواهد شانس بر او روی آورد، در شب جمعه 7 مرتبه دعای زیر را بخواند.

” الهی بِـحُرْمَةِ طه وَ مَنْ تَلاها وَ بِـحُرْمَةِ يس وَ مَنْ قَرَأَهَا وَ بِـحُرْمةِ كَعْبَة وَ مَنْ بَناها وَ بـِحُرْمَةِ العَصْرِ وَ مَنْ صَلّاها بَلِّغْ نَفْسي اِلي مُناها.”

سپس 70 مرتبه صلوات بفرستد.

این کار را هر هفته تکرار کنید تا تاثیر آن را مشاهده نمایید.

 

دعای خوش شانسی

بعد از هر نماز بعد از بسم الله و صلوات ۱۰ مرتبه بگویید :
« اللهم یا علی یا متعال و یاعالم بحالی و أحوالی أرسل مفاتیحک و حل أقفالی و ارزقنی برزق واسع و أنا فی مکانی یا من لا یغیب عنی و لا ینسانی اللهم أنت لها و لکل حاجة فاقضها بفضل بسم الله الرحمن الرحیم ما یفتح الله للناس من رحمته فلا ممسک لها »
دعا برای خوش شانسی در تمام مراحل زندگی

برگرفته از سایت ادعیه و اذکار دعاسایت

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *