خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای مجرب برای بیرون رفتن مهر از دل بریدن مهر معشوق

دعاهای مجرب برای بیرون رفتن مهر از دل بریدن مهر معشوق

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهای مجرب برای بیرون رفتن مهر از دل بریدن مهر معشوق قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله از معشوق خود دل سرد خواهید شد و می توانید عشق او را فراموش کنید . 

دعای بریدن مهر و محبت,دعای بریدن مهر,دعای بریدن مهر,دعای دل کندن از عشق قبلی,دعای دلسرد شدن از معشوق,دعای فراموشی عشق قبلی,دعای رهایی و خلاصی از عشق,دعای فراموش کردن مهر و محبت عشق قبلی,دعای بریدن مهر و محبت,دعای بریدن مهر,دعای بریدن مهر,دعای دلسرد شدن,دعای دلسردی بین دو نفر,دعای دلسردی قوی از راه دور,دعای دلسردی از مکان,دعای دلسرد شدن از خانه 

دعاهای مجرب برای بیرون رفتن مهر از دل بریدن مهر معشوق
دعاهای مجرب برای بیرون رفتن مهر از دل بریدن مهر معشوق

دعای بریدن مهر 

دعای بریدن مهر که در زیر آمده است نیز یکی از دعاهای فراموشی عشق می باشد. برای آن بایستی عبارت زیر را به یک لیوان آب بخوانید و سپس آب را بنوشید به امید آنکه هر چه سریعتر حاجت روا گردید.

« اللهم فرقت بین فلان زاده فلان علی بغض و کدوره فلان زاده فلان کما فرقت بین الماء و النار فرقت بین الکفر و الایمان فرقت بین الیهود و النصاری بحق هذه الایه وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ » 

 

دعا برای بیرون رفتن مهر از دل 

برای فراموش کردن عشق شخص خاص از ذهن و قلب و بیرون رفتن مهر او از دل، آیه ۲۷ از سوره مبارکه ابراهیم را هفت مرتبه قرائت کنید و بر کف دست های خود بدمید و سپس دست هایتان را به صورت و بدن بکشید . عشق و محبت به آن فرد را فراموش خواهد شد. برای نتیجه گیری کامل بهتر است که این عمل را یک هفته انجام دهید.

یُثَبِّتُ اللّهُ الَّذِینَ آمَنُواْ بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِی الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَفِی الآخِرَهِ وَیُضِلُّ اللّهُ الظَّالِمِینَ وَیَفْعَلُ اللّهُ مَا یَشَاءُ 

 

دعا برای از بین رفتن عشق 

آیه اول سوره فتح را در شب جمعه 4 بار با خود کار سبز بر روی یک تکه کاغذ به نیت بیرون رفتن مهرشخص مورد نظر از دل خود نوشته و سپس در گلاب انداخته و بنوشید .

توجه : این عمل فقط برای خود شخص نتیجه میدهد.
4 – آیه‌ ۵۴ از سوره‌ سبا
وَحِیلَ بَیْنَهُمْ وَ بَیْنَ مَا یَشْتَهُونَ  کَمَا فُعِلَ بِأَشْیَاعِهِمْ مِنْ قَبْلُ إِنَّهُمْ کَانُوا فِی شَکٍّ مُرِیبٍ 

ترجمه‌ی آیه : و میان آنان و میان آنچه [به آرزو] مى‏ خواستند حایلى قرار مى‏ گیرد همان گونه که از دیرباز با امثال ایشان چنین رفت زیرا آنها [نیز] در دودلى سختى بودند.در برخی از منابع گفته شده، برای فراموش کردن عشق گذشته، این آیه را چهل بار بخوانید و اگر برای شخص دیگری می‌خوانید، آن شخص را در نظر داشته‌ باشید و دعا را زمزمه کنید.

 

برگرفته از سایت اهنوس

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *