خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای مجرب برای خوشبختی و ازدواج دختر سریع الاثر

دعاهای مجرب برای خوشبختی و ازدواج دختر سریع الاثر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهای مجرب برای خوشبختی و ازدواج دختر سریع الاثر قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله دختر خوشبخت خواهد شد و ازدواج خوبی خواهد داشت .

دعای خوشبختی برای خواهر,دعای خوشبختی برای دوست,دعای خوشبختی,دعای خوشبختی برای دخترم,دعای خوشبختی و عاقبت بخیری,دعای خوشبختی عروس و داماد,دعای خوشبختی,دعای خوشبختیت بو دکم,دعای خوشبختی زن و شوهر,دعا برای خوشبختی دختر دم بخت,دعا برای خوشبختی دختر,دعای مادر برای خوشبختی دخترش

دعاهای مجرب برای خوشبختی و ازدواج دختر سریع الاثر
دعاهای مجرب برای خوشبختی و ازدواج دختر سریع الاثر

دعا برای خوشبختی دختر و ذکر خوشبخت شدن 

برای خوشبختی دختر سوره ی شریفه ناس کاربرد سریع و قوی دارد. نوین اطلس دات کام به شما توصیه می کند برای خوشبختی دختر سوره ی ناس را در سه پارچه ی روشن بنویسید و این پارچه ها را در سه جایی که دختر زیاد در آن حضور دارد قرار دهید. (مثلا محل کار و اتاق خواب و خانه ی او یا خانه ی کسی که زیاد رفت و آمد دارد). در کنار آن دختر باید روزی سه بار صبح و ظهر و شب و در هر وعده سه مرتبه سوره را تلاوت کند. برای خوشبخت شدن ذکر سوره ی فلق بسیار مجرب است. این سوره را هر روز ۱۰ بار بخوانید. بعد از هربار قرائت سوره ذکر “یا حلیم” را ۱۰۰ مرتبه تکرار کنید. این کار را هم قبل از ازدواج و هم بعد از ازدواج تا می توانید انجام دهید. هم خود دختر و هم مادر دختر می تواند این عمل را انجام دهد و نتیجه را به چشم ببیند.

 

دعا برای خوشبختی دختر

خواندن این دعای قرآنی نیز مفید است : « رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر» ؛ « خدایا ! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم ». (قصص، آیه 24). قرآن مجید می فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

 

نماز برای ازدواج موفق

حضرت علی می فرماید : دو رکعت نماز بخواند . در هر رکعت بعد از حمد سوره ی “یس ” را خوانده وبعد از نماز حمد الهی را بجا اورد (الحمدالله را ۱۰۰ مرتبه بگوید) و ثنای الهی را بجا آورد .

نماز برای ازدواج موفق و خوشبختی زوجین سپس این دعا را بخواند :

اَللهمَ ارْزُقْنی زَوْجَهً صالِحَهً وَدوداً وَلوُداً شَکوُراً قََنوعاً غَیوراً اِنْ اَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَاِنْ اَسَاءْتُ غَفَرَتْ وَاِنْ ذَکَرْتُ اَللّهَ تَعالیَ اَعانَتْ وَاِنْ نَسیتُ ذَکَّرَتْ وَاِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِها حَفِظَتْ وَ اِنْ دَخَلْتُ عَلَیْها سَرَّتْنی وَاِنْ اَمَرْتُها اَطاعَتْنی وَ اِنْ اَمَرْتُها اَطاعَتْنی وَاِنْ اَقْسَمْتُ عَلَیْها اَبَرَّتْ قَسَمِی وَاِنْ غَضَبْتُ عَلَیْها اَرْضَتْنی یا ذَالْجَلالِ وَالْاِکْرامِ هَبْ لی ذالِکَ فَاِنَّما اَسْئَلَهَ وَلا اَجِدُ اِلّا ما مَنَنْتَ وَاَعَْطََیْتَ

 

برگرفته از سایت دعا786

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *