خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی بسیار قوی جهت ترک شراب و ترک مواد مخدر سریع الاثر

دعایی بسیار قوی جهت ترک شراب و ترک مواد مخدر سریع الاثر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعایی بسیار قوی جهت ترک شراب و ترک مواد مخدر سریع الاثر قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله شخصی که دچار مواد مخدر و مشروبات الکلی شده ترک خواهد کرد .

دعا مخصوص ترک کردن شراب ,دعای نجات از مشروبات الکلی, دعای خلاصی از شرب خمر, دعای نخوردن مشروب و شرب خمر،دعا برای ترک کردن فسق ,دعا برای ترک شرب خمر,دعایی برای ترک شرب خمر و کارهای بد,دعای ترک شرابخواری,دعا ترک شراب,دعای ترک مشروب خوردن,دعا برای ترک شراب,دعا جهت ترک مواد مخدر,دعای قوی برای ترک مواد مخدر,دعای ترک اعتیاد,دعای ترک اعتیاد,دعای ترک اعتیاد تریاک,دعای ترک اعتیاد همسر,دعای ترک اعتیاد از بهجت

دعایی بسیار قوی جهت ترک شراب و ترک مواد مخدر سریع الاثر
دعایی بسیار قوی جهت ترک شراب و ترک مواد مخدر سریع الاثر

دعایی جهت ترک شراب و الکل

 خمر و قمار دو عملی است که شیطان به مدد آنها بین انسانها دشمنی و نفاق ایجاد کرده و فسق و فجور را به وسیله آنها اشاعه داده و آدمی را از رحمت الهی محروم می کند . انسانی که طالب عزت و سلامتی خود و خانواده اش میباشد ، باید به هیچ روی دور این امور نگردد و از محاسنی که به آن امور میپردازند دوری گزیند .

دعا این است : بسم الله الرحمن الرحیم یا ایها الناس قد جاءتکم موعظه من ربکم و شفاء لما فی الصدور و هدی و رحمه للمؤمنین یا ایها الذین امنوا انما الخمر المیسر و الا نصاب و الازلام رجس من عمل الشیطان فاجتنبوه لعلکم تفلحون انما یرید الشیطان ان یوقع بینکم العدواه و البغضاء فی الخمر و المسیر و یصدکم عن ذکر الله و عن الصلوه فهل منتهون واما ینزغنک من الشیطان نزع فا ستعذ باللّٰه انه سمیع علیم و قل رب اعوذ بک من همزات الشیاطین و اعوذ بک رب ان یحضرون قل جاء الحق ما یبدی البطل و ما یعید ذلک الفضل من اللّٰه و کفی بالله علیماً و توکل علی اللّٰه و کفی باللّٰه وکیلاً و للّٰه علم السموات و الارض و اللّٰه کل شی قدیر .

توجه : نوشتن و حمل آیات فوق یا شستن آیات با گلاب و خوردن از آن و غسل کردن با آن باعث ترک اعمال می کردد .

 

دعا برای ترک اعتیاد به مواد مخدر

اعتیاد بلای خانمان سوز است و ذکرها و دعاهای مجرب زیادی برای ترک اعتیاد به مواد مخدر سنتی و صنعتی وجود دارد و در ادامه بهترین دعا برای ترک اعتیاد به مواد مخدر را تهیه و گردآوری کرده ایم . امام صادق(ع) می‌فرماید : هنگام بیمارى، در حالى که زیر آسمان قرار می‌گیرى، دست‌ها را بلند کن و بگو :

« اللَّهُمَّ انَّکَ عَیَّرْتَ اقْواماً فى کِتابِکَ، فَقُلْتَ : “قُلِ ادْعُوا الَّذینَ زَعَمْتُمْ مِنْ دُونِهِ فَلا یَمْلِکُونَ کَشْفَ الضُّرِّ عَنْکُمْ وَ لا تَحْویلًا”. فَیا مَنْ لا یَمْلِکُ کَشْفَ ضُرّى وَ لا تَحْویلَهُ عَنّى احَدٌ غَیْرُهُ، صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ اکْشِفْ ضُرّى، وَ حَوِّلْهُ الى مَنْ یَدْعُو مَعَکَ الهاً آخَرَ، فَانّى اشْهَدُ انْ لا الهَ غَیْرُکَ »

خدایا ! براستى تو اقوامى را در قرآنت سرزنش نموده، و [به پیامبرت] گفتى : بگو کسانى را که غیر از خدا [معبود خود] می‌پندارید بخوانید آنها نه می‌توانند مشکلى را از شما بر طرف سازند و نه تغییرى در آن ایجاد کنند . پس اى که جز او کسى نمی‌تواند مشکلى را از من برطرف کرده و نه تغییرى در آن ایجاد کند ، بر محمّد و خاندان پاکش درود فرست ، و مشکلم را برطرف کن و آن‌را بر کسى قرار ده که همراه تو معبود دیگرى را می‌خواند ، چرا که من گواهى می‌دهم که معبودى جز تو نیست .

برگرفته از سایت دعاسایت

 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *