خانه / دسته‌بندی نشده / دعاها و طلسم های مجرب افزایش ثروت و فراوانی مال

دعاها و طلسم های مجرب افزایش ثروت و فراوانی مال

دعا و طلسم مجرب برای افزایش مال و ثروت در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاها و طلسم های مجرب افزایش ثروت و فراوانی مال قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله به ثروت عظیم خواهید رسید و رزق و روزی شما زیاد می شود .

دعای ثروت عظیم در موم عسل,دعای ثروت عظیم مانند قارون,دعای ثروت عظیم ,دعای ثروت زیاد,دعای ثروت زیاد ,دعای رسیدن به ثروت عظیم,دعای ثروت و گنج عظیم,دعای ثروت فراوان نقل از پیامبر,دعای ثروت زیاد,دعای مجرب برای ثروت فراوان,دعای ثروت از غیب,دعای ثروت شش ملک,دعای ثروت,دعای ثروت فوری,دعای ثروت ذوالقرنین,دعای ثروت عظیم,دعای ثروت سلیمان,دعای ثروت روز جمعه 

دعاها و طلسم های مجرب افزایش ثروت و فراوانی مال
دعاها و طلسم های مجرب افزایش ثروت و فراوانی مال

دعای برای افزایش مال و ثروت 

هرگاه در ساعت اول روز 308 مرتبه بگوید یا رزاق روزی او وسیع می گردد.
هر که در میان نماز مغرب و عشاء 1060 مرتبه بگوید یا غنی صاحب ثروت خواهد شد.
جهت تنگی روزی و رفع فقر 40 روز روزی یک مرتبه سوره مبارکه مزمل را بخواند

 

طلسم ثروت عظیم یهودی

از امام صادق (ع) روایت شده
هر که سوره صافات را در هر روز جمعه قرائت نماید، همواره در حفظ و امان الهی بوده و آفت ها و بلاها در زندگی دنیایی، از او دفع می شود . روزی فراوانی از جانب خداوند به او داده می شود و از سوی شیطان و حاکمان ستمگر، آسیبی به مال و فرزندان و بدن او نمی رسد و اگر در همان روز یا شب جمعه بمیرد خداوند او را شهید به شمار آورده و در رمز قیامت در شمار شهدا خواهد بود و در بهشت هم درجه با شهیدان است .

 

طلسم ثروت

از قول حضرت سید الساجدین امام سجاد علیه السلام نقل کرده اند که دستور طلسم زیر موجب ثروت عامل و حامل است. این طلسم از مجربات قطعی در ازدیاد ثروت و رزق و روزی می باشد.

مرحوم جناب لواسانی در صفحه 135 و 136 کتاب منتخب الختوم از قول حضرت سید الساجدین امام سجاد علیه السلام نقل کرده اند که دستور طلسم زیر موجب ثروت عامل و حامل است . این طلسم از مجربات قطعی در ازدیاد ثروت و رزق و روزی می باشد . حضرت امام سجاد علیه السلام فرموده اند که : هر که طالب ثروت است ، در هفتم هر ماه (قمری) این شکل را نوشته و در میان کیسه (کیف پول، جیب) خود قرار دهد. در هفتم ماه بعد، دوباره آن را نوشته و طلسم ماه قبلی را در آب روان بیاندازد.

ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل
ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل
ذو الطول ذو الطول ذو الطول
ذو الطول ذو الطول ذو الطول

 

برگرفته از سایت ملکوتیها 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *