خانه / دسته‌بندی نشده / دعا و طلسم مجرب برای محبت شوهر و وابسته کردن شوهر

دعا و طلسم مجرب برای محبت شوهر و وابسته کردن شوهر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعا و طلسم مجرب برای محبت شوهر و وابسته کردن شوهر قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله همسر وابسته شما خواهد شد .

دعای محبت شوهر به زنش,دعای محبت شوهر به زن از راه دور,دعای محبت شوهر,دعای محبت شوهر به همسرش,دعای محبت شوهر به خانواده زن,دعای محبت شوهر به زن,دعای محبت شوهر از راه دور,دعای محبت شوهر فوری

دعا و طلسم مجرب برای محبت شوهر و وابسته کردن شوهر
دعا و طلسم مجرب برای محبت شوهر و وابسته کردن شوهر

طلسم محبت شوهر

برای اینکه بتوانید محبت شوهر خود را جلب کنید و او را به سمت خود وابسته کنید باید طلسم محبت شوهر که در زیر آمده است را هر شب قبل از خواب 7 مرتبه بخوانید.

« بسم الله الر حمن الرحیم. وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َفهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه »

طلسم هایی که در این مقاله برای شما عزیزان جمع آوری شده است همگی برای امر حلال در جهت طلسم و مطیع کردن شوهر به زن می باشد. این طلسم رام کردن شوهر بسیار موثر است و باعث می شود شوهرتان را به هر سمتی می خواهید رام کنید. اما در کنار دعا و طلسم بهتر است راه هایی را نیز بیاموزید که بتوانید با استفاده از مهارت ها و نحوه ی رفتار، شوهرتان را به کاری که می خواهید متقاعد کنید تا اثر بیشتری داشته باشد و برای همیشه بتوانید مهارت لازم را کسب کرده و از آن بهرمند شوید.

 

دعا برای حرف شنوی شوهر و وابسته کردن شوهر

برای اینکه خانمی بتواند همسرش را وابسته و مطیع خود کند توصیه شده است دعای وابسته کردن شوهر که در زیر آمده است را بخواند و به سمت همسرش فوت کند تا با بیقراری شدید شوهر او را وابسته و مطیع خود کند.

« اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ »
در پایان لازم است به این نکته اشاره کنیم که تمامی دعاهای آورده شده در این مقاله از سایت دعاجو در زمینه دعا برای عزیز شدن نزد شوهر کاربردی بوده و به افزایش محبوبیت شما کمک خواهد کرد.

اما همانطور که خداوند خود به بنده خویش فرموده است که از تو حرکت از من برکت.

پس بایستی در کنار تمام این دعاها، روش ها و مهارت های لازم برای زندگی کردن و رفتار کردن با همسر خود را بدانید تا بتوانید همواره برای وی و خانواده اش عزیز و محبوب باشید و نیاز است سیاست های زنانه لازم در این باره را آموخته و در زندگی به کار ببرید تا بتوانید زندگی شیرینی برای خود رقم بزنید.

 

برگرفته از سایت ملکوت 786 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *