خانه / دعا / طلسم قوی و مجرب زبانبند با گره زدن نخ و طلسم سنجاق قفلی

طلسم قوی و مجرب زبانبند با گره زدن نخ و طلسم سنجاق قفلی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طلسم قوی و مجرب زبانبند با گره زدن نخ و طلسم سنجاق قفلی قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله زبان دشمن و حسود بسته خواهد شد . 

دعای بستن زبان شوهر با قفل,دعای زبان بند با نخ,دعای زبان بند با نخ,دعای زبان بند با نخ مشکی,دعای زبان بند با سنجاق قفلی,دعای بستن زبان با چاقو,بستن زبان با سوزن,دعای بستن زبان شوهر,دعای بستن زبان دشمن,دعای بستن زبان شوهر,دعای بستن زبان همه,دعای بستن زبان بدگویان,دعای بستن زبان زن,دعای بستن زبان مخالفان ازدواج,دعای بستن زبان مادر شوهر

طلسم قوی زبانبند با گره زدن نخ و طلسم سنجاق قفلی
طلسم قوی زبانبند با گره زدن نخ و طلسم سنجاق قفلی

طلسم با سنجاق قفلی 

برای دیدن خواب همسر آینده ، پنج برگ بو ی تازه و پنج سنجاق قفلی بردارید . یک برگ بو را با سنجاق به وسط بالش و چهار برگ دیگر را به چهار گوشه ی بالش سنجاق کنید و بالش را برگردانید . شب خواب او را می بینید .

طلسم با گره زدن نخ 

پشم گوسفند سفید ماده ای را که هنوز نزاییده باشد نخ کنید. 41 مرتبه دعای بخش زبان بند با گره بر نخ که گفته شد را قرائت کرده و هر بار یک گره بر نخ بزنید . طلسم را نزد خود نگاه دارید تا مدت سه ماه بعد دوباره این عمل را تکرار کنید . مدت و قدرت طلسم با گره زدن نخ که عرض شد سه ماه بیشتر پایدار نیست و توصیه می شود محبوبیت خود را در همان سه ماه اول گسترش داده تا دیگر نیاز به استفاده دوباره از طلسم با نخ نباشد . در زمان فعال شدن طلسم با گره زدن نخ باید توجه داشته باشید به هیچ عنوان مجری طلسم نباید دروغ بگوید . طلسم زبان بند قوی یهودی را همراه با طلسم با گره زدن نخ اجرا کنید تا از بدگویان احتمالی در آینده جلوگیری شود .

زبان بند با گره بر نخ 

یک تسبیح را باز کنید بدون اینکه مهره های تسبیح را در بیاورید ، دوباره با هفت گره دو سره ابتدا و انتهایش را گره بزنید . قبل از گره زدن یک دور دعای زبان بند با گره بر نخ که در زیر آمده است را بخوانید . این عمل باید در صبح اولین چهارشنبه ماه مبارک رمضان بعد از خوردن سحری و خواندن نماز صبح اجرا شود . بعد از هفت گره و هفت بار قرائت دعای زبان بند با گره بر نخ و روزه گرفتن به مدت سه روز ، مرحله اول اجرای قویترین دعای زبان بند با گره بر نخ جهان را انجام داده ایم .

« صمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ ( نام دشمنان را ذکر کنید ) لَایَتَکَلَّمُونَ ولا یَنطِقُونَ إلا بخیر أو یَصَمَتونْ شَتَّتْ الله شَمَلَهُمْ قَلَلْ الله عَدَهُم نَکَسْ الله جَیْشَهُم خَرَبْ الله دِیارَهُم جَعَلَ الله الدائِرَة عَلَیْهُمْ الله أکبر الله أکبر الله أکبر فَلَمَّا رَأَیْنَهُ أَکْبَرْنَهُ وَقَطَّعْنَ أَیْدِیَهُنَّ وَقُلْنَ حَاشَ لِلَّهِ مَا هَٰذَا بَشَرًا إِنْ هَٰذَا إِلَّا مَلَکٌ کَرِیمٌ » 

 

برگرفته از سایت ملکوت786 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

یک دیدگاه

  1. سلام خوبید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *