خانه / دسته‌بندی نشده / طلسم و دعاهای تجربه شده برای ازدواج و بخت گشایی سریع الاثر

طلسم و دعاهای تجربه شده برای ازدواج و بخت گشایی سریع الاثر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طلسم و دعاهای تجربه شده برای ازدواج و بخت گشایی سریع الاثر قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله ازدواج سریع و خوبی خواهید کرد و به مقصود دل خود خواهید رسید . 

طلسم قوی و مجرب برای ازدواج دختران و پسران جوان,طلسم قوی ازدواج,طلسم مجرب ازدواج,طلسم سریع الاجابه ازدواج,طلسم ازدواج سریع,بهترین طلسم ازدواج,طلسم گشایش بخت و ازدواج,طلسم تضمینی مخصوص ازدواج, طلسم برای ازدواج سریع با معشوق,طلسم برای ازدواج با شخص مورد نظر,طلسم برای ازدواج با پسر مورد علاقه,طلسم برای ازدواج,طلسم برای ازدواج سریع دختر,طلسم برای ازدواج سریع با معشوق ,طلسم برای ازدواج پسر,طلسم برای ازدواج موفق

طلسم و دعاهای تجربه شده برای ازدواج و بخت گشایی سریع الاثر
طلسم و دعاهای تجربه شده برای ازدواج و بخت گشایی سریع الاثر

طلسم  برای ازدواج دختران و پسران جوان

برای بخت گشایی ذکر یا لطیف را هر روز ۱۲۹مرتبه بخواند .

۲- آیه وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ( ۳۲نور)

را به وقت اذان بخواند .

شمارۀ ۲

این آیه شریفه زیر را به جهت بخت گشایی بخوانید :

« وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَهِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ »

آیه ای مجرب جهت ازدواج با دوست پسر

اگر فردی عاشق هستید که به دنبال ازدواج هرچه سریعتر با معشوق خود هستید می توانید دعای فوری ازدواج با معشوق که در زیر آمده است را روزی ۱۰۰ مرتبه بخوانید. انشاالله دعای فوری برای ازدواج با معشوق اثر کرده و هر چه سریعتر با معشوق خود ازدواج خواهید کرد. دعا ازدواج با دوست پسر
« بسم الله الرحمن الرحیم. آلّا تَعلواعَلَیَّ وَأتونی مُسلِمینَ. لَولااَن رَبَطنا عَلیَ قَلبِهالِتَکوُنَ مِنَ المومِنین »

ذکر مجرب ازدواج با معشوق تضمینی

ذکر امن یجیب یکی از مجرب ترین اذکار برای ازدواج با معشوق است. از سوی عالمان نقل شده است هرکس هر روز بعد از نماز مغرب و عشا از درگاه خداوند استغفار کند و سه دوره تسبیح ذکر امن یجیب که در زیر آمده است را با نیت ازدواج با معشوق خود بخواند خداوند صدایش را شنیده و خواسته اش را مستجاب می کند. ذکر امن یجیب به عنوان دعا برای برای ازدواج با معشوق تضمینی در نظر گرفته می شود.
« اَمَّن یُجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوء »

 

برگرفته از سایت اهنوس 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *