خانه / دسته‌بندی نشده / دعاها و ذکر سریع الاثر برای حل گرفتاریها و حل مشکلات

دعاها و ذکر سریع الاثر برای حل گرفتاریها و حل مشکلات

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاها و ذکر سریع الاثر برای حل گرفتاریها و حل مشکلات قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله از غم و اندوه و گرفتاری رهایی می یابید و به آرامش خواهید رسید . 

دعای سریع الاجابه حل مشکل و گرفتاری به صورت ختم ذکر,دعای تضمینی حل مشکل,دعای قوی برای رفع گرفتاری,ختم ذکر یا الله برای رفع مشکل,دعای حل مشکل قوی,دعای حل مشکل و گرفتاری فوری,دعای رفع گرفتاری فوری,دعای رفع گرفتاری مالی,دعای رفع گرفتاری ,دعای رفع گرفتاری و مشکلات,دعای رفع گرفتاری فوری ,دعای رفع گرفتاری و بلا,دعای رفع گرفتاری امام علی,دعای رفع گرفتاری فوری

دعاها و ذکر سریع الاثر برای حل گرفتاریها و حل مشکلات
دعاها و ذکر سریع الاثر برای حل گرفتاریها و حل مشکلات

نماز مجرب و دعا برای رفع اندوه و گرفتاری ها

1. امام سجاد(ع) فرمودند :

هرگاه در رابطه با امری اندوهگین شدید، نظیف ترین لباس خود را پوشیده و وضو بگیرید و بر بلندی چهار رکعت نماز بگذارید :

دو رکعت اول : رکعت اول بعد از حمد سوره زلزال و در رکعت دوم بعد از حمد سوره اذا جاء نصرالله.

دو رکعت دوم : در رکعت اول بعد از حمد سوره کافرون و در رکعت دوم بعد از حمد سوره قل هو الله احد بخوانید .

بعد از سلام آخر دست ها را به آسمان بلند نموده و این دعا را بخوانید :

اَللّـهُمَّ اِنّی اَسْأَلُکَ بأسمائک الَّذی اِذا دُعیتَ بِهِ عَلی مَغالِقِ اَبْوابِ السَّمآءِ لِلْفَتْحِ بِالرَّحْمَةِ انْفَتَحَتْ، و َاِذا دُعیتَ بِهِ عَلی مَضآئِقِ اَبْوابِ الاَْرْضِ لِلْفَرَجِ انْفَرَجَتْ، و أسألک بأسمائک التی َاِذا دُعیتَ بِهِ عَلَی العُسْرِ لِلْیُسْرِ تَیَسَّرَتْ ، و َاِذا دُعیتَ بِهِ عَلَی الاَْمْواتِ لِلنُّشُورِ انْتَشَرَتْ، صلّ علی محمد و آل محمد و اقلبنی بقضاء حاجتی.

ختم یا الله برای حل مشکل

از سید بحرالعلوم نقل شده که فرمود : بعد از « تهذیب اخلاق » چهل شبانه روز به ختم « یا الله » مشغول شدم (۶۶ بار هر نوبت) و شروط ختم را از « تقوى »  مراعات مى کردم . شب چهل ، شب عرفه بود در حرم مطهر حضرت امام حسین (ع) ، نزدیک قبور شهدا شخصى آمد و سیبى به دست من داد و من آن سیب را بوئیدم ، بوى مشک و عنبر مى داد. نزدیک بود بیهوش شوم ، بعدها دانستم آن چه دانسته ام از برکت آن سیب است . پس باید ختم گیرنده « تقوا » را رعایت کند .

ختم سوره حمد برای حل مشکل

هر که بین نماز صبح و نافله اش سوره حمد را ۴۱ مرتبه چهل روز بدون فاصله بخواند، خداوند حاجت او را برآورده مى کند هرچه که باشد (البته حاجت شرعى) حتى اگر به نیت اولاد باشد خدا اولاد روزى او مى کند .

سوره حمد را ۲۱ بار بخواند بعد از نماز صبح و ۲۲ بار بعد از نماز ظهر و ۲۳ نویت بعد از نماز عصر و ۲۴ بار بعد از نماز مغرب و ۱۰ مرتبه بعد از نماز عشاء که جمع آن ۱۰۰ مرتبه می شود برای هر حاجتی که دارد نافذ است . البته به شرطی که هر روز این عمل را ادامه دهد تا زمانی که حاجت روا شود.

 

برگرفته از سایت ادعیه و اذکار دعاسایت 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *