خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای قوی برای باطل کردن سحر و جادو سریع الاتاثیر و مجرب

دعاهای قوی برای باطل کردن سحر و جادو سریع الاتاثیر و مجرب

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهای قوی برای باطل کردن سحر و جادو سریع الاتاثیر و مجرب قرار داده ایم استفاده کنید ان شاءالله سخر و جادو از زندگی شما دفع خواهد شد و دعاها بسیار مچرب می باشند . 

دعای باطل کردن سحر و طلسم دائمی,طلسم دائمی چیست,روش باطل کردن سحر دائمی,سحر و جادو دائمی,باطل کننده سحر و طلسم قوی,دعای باطل السحر و طلسم قوی و دائمی,دعای سحر و جادو با سوزن,دعای سحر و جادو برای ازدواج,دعای رفع سحر و جادو,دعای رفع سحر و جادو در مفاتیح,دعا سحر و جادو,دعاهای سحر و جادو,دعای باطلی سحر و جادو

دعاهای قوی برای باطل کردن سحر و جادو سریع الاتاثیر و مجرب
دعاهای قوی برای باطل کردن سحر و جادو سریع الاتاثیر و مجرب

طلسم و دعای باطل کردن سحر و جادو 

این نوع سحر و طلسم بر روی خاک یا آب یا روغن یا عطر یا پودر و یا نجاسات و از این قبیل چیزها صورت می گیرد .

طلسم کننده در این موارد، از اسم فرد و مادر یا پدرش و یا تصویر و در مواردی اشیاء فرد مورد نظر (مثل مو، ناخن و از این قبیل) استفاده می کند .

سپس فردی که طلسم را می نویسد عزیمتهای خاصی را بر آن قرائت میکند که به آن طلسم قدرت خاصی را می بخشد و انجام این نوع طلسم را موکل خاص همان طلسم بر عهد می گیرد .

در اینجا به توصیه بعضی از کتب و روایات برای از بین بردن سحر می پردازیم ، که از باب نمونه به چند مورد اشاره می شود :

۱. محمد بن عیسی گوید از حضرت رضا(ع) درباره سحر پرسیدم : حضرت فرمود :

سحر واقعیت دارد و به اذن خدا اثر می کند. هر گاه تو را سحر کردند دستت را تا مقابل صورتت بالا ببر و این دعا را بخوان : « بِسْمِ اللَّهِ الْعَظِیمِ بِسْمِ اللَّهِ الْعَظِیمِ رَبِّ الْعَرْشِ‏ الْعَظِیمِ‏ إِلَّا ذَهَبَتْ‏ وَ انْقَرَضَت‏ ؛ در ادامه حدیث آمده است ؛ راوی گوید : از آن حضرت پرسیدم چشم زخم واقعیت دارد ؟ فرمود : آری هر گاه تو را چشم زنند کف دستت را مقابل صورتت قرار ده و سوره « حمد » و « قل هو اللَّه أحد » و « معوّذتین » را قرائت کن و هر دو کف را به صورتت بکش . خداوند تو را از گزند آن حفظ می کند .» (مکارم الأخلاق، ص: ۴۱۳)

 

دعای باطل السحر قوی و فوری از قرآن کریم  

اگر گرفتاری‌ها و سختی‌هایی تازه باعث شده که زندگی شما از روند عادی خود دور شود ، حتماً دعای قوی و تجربه شده باطل کردن سحر را بخوانید . چنانچه فردی با چنین موقعیتی دو آیه زیر را با نیت خالص و ایمان بخواند سحر و جادو بر او اثر نمی‌کند :

۱ آیه ۱۰۳ آل عمران برای باطل کردن سحر و جادو
واعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ وَاذْکُرُواْ نِعْمَتَ اللّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ کُنتُمْ أَعْدَاء فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِکُمْ فَأَصْبَحْتُم بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَکُنتُمْ عَلَىَ شَفَا حُفْرَهٍ مِّنَ النَّارِ فَأَنقَذَکُم مِّنْهَا کَذَلِکَ یُبَیِّنُ اللّهُ لَکُمْ آیَاتِهِ لَعَلَّکُمْ تَهْتَدُونَ 

 

برگرفته از سایت اهنوس

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *