خانه / دسته‌بندی نشده / دعا و نماز مجرب و قوی هفت بانو برای بخت گشایی سریع الاثر

دعا و نماز مجرب و قوی هفت بانو برای بخت گشایی سریع الاثر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعا و نماز مجرب و قوی هفت بانو برای بخت گشایی سریع الاثر قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله در بخت گشایش ایجاد می شود و ازدواج سریع انجام می شود 

دعای هفت بانو برای ازدواج,نماز هفت بانو برای بخت گشایی,بخت گشایی تضمینی,بخت گشایی,بخت گشایی با نمک,بخت گشایی با خرما,بخت گشایی فوری,بخت گشایی با خرما ,بخت گشایی ۱۴۰۰,بخت گشایی تضمینی,نماز هفت بانو چیست,نماز هفت بانو برای ازدواج,نماز هفت بانو,نماز هفت بانو برای ازدواج ,نماز هفت بانو برای حاجت

دعا و نماز مجرب و قوی هفت بانو برای بخت گشایی سریع الاثر
دعا و نماز مجرب و قوی هفت بانو برای بخت گشایی سریع الاثر

دعا مجرب برای بخت گشایی و ازدواج فوری 

برای ازدواج سریع دختر خانمها، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای ذیل را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد. ان شاءالله پس از چهل روز در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد ازدواج خواهد نمود . آن دعا این است :
( لا اله الا الله والله اکبر أسالک اللهم بعد أربعین ورحمتک ان تتفضل على فلانه بنت فلانه ببعل مبارک فإنها بیدک ولا یملکها غیرک یا ذو الفضل العظیم والوجه الکریم والإحسان القدیم وصلى الله على محمد واله الطیبین الطاهرین ) . 

توجه :
به جای فلانه بنت فلانه نام خود و مادرش را بنویسد .

 

نماز هفت بانو 

1_حضرت خدیجه
2_حضرت فاطمه
3_حضرت فاطمه بنت اسدد مادر حضرت علی
4_حضرت ام البنین
5_حضرت زینب
6_حضرت فاطمه معصومه دختر موس بن جعفر
7_حضرت نرجس خاتون

برای هر یک از هفت بانوی والامقام دو رکعت نماز به جا آورد و پس از هر دو رکعت صد صلوات بفرستد ، می تواند به جای صلوات سوره مبارکه یس را (یک بار) تلاوت کند این سوره هفت مبین دارد در انتهای هر مبین دست ها را به سوی آسمان بلند کرده و بگوید به حق حضرت خدیجه به من عروس یا دامادخوب عطا فرما . درهر مبین خداوند را به حق یکی از بانوان سوگند دهد .
( پسران و دختران) ( این ختم را باید مادر انجام دهد اگر کسی مادرش همکاری نمی کند و یا درقید حیات نیست از این دستورالعمل صرف نظر نماید) در ابتدا و انتهای ذکرها ، دعاها و آیات بیان شده چهارده صلوات ذکر شود. صلوات رمز استجابت دعاست و عدد ۱۴ به تعداد چهارده معصوم آمده که خود مقدس و راه گشاست .

چه کنیم بخت ها راحت تر باز شوند :

خداوند فرموده است : دوست دارم بنده من به در گاه من بسیار دعا کند که نوع دعا و شرایط دعا مهم است. برای هر دعایی یک سازمان خاصی وجود دارد که از نوع دعا استفاده می شود .

از عوامل قوی برای استجابت دعا این است :

اگر کسی خدا را به اسم اعظم او صدا بزندحاجتش روا می شود . در روایات آمده که اسم اعظم در سوره حمد است. برخی یا حی یا قیو م بعضی ذوالجلال و الاکرام و عده ای بسم الله الرحمن الرحیم را اسم اعظم دانسته اند. گروهی می گویند اسم اعظم در سوره های حمد ، توحید و قدر و در آیه الکرسی می باشد . بعضی سه آیه آخر سوره حشر و سه آیه آخر سوره بقره گفته اند.تا هفت هفته هم باید تکرار بشه .

 

برگرفته از سایت دعا786

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *