خانه / دسته‌بندی نشده / متوسل شدن به حضرت ابوالفضل عباس (ع) برای گشایش بخت دختران 

متوسل شدن به حضرت ابوالفضل عباس (ع) برای گشایش بخت دختران 

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com متوسل شدن به حضرت ابوالفضل عباس (ع) برای گشایش بخت دختران قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله بخت دختر باز خواهد شد و زندگی خوبی حواهد داشت و به خوشبختی  می رسد .

متوسل شدن به حضرت ابوالفضل (ع) برای بخت گشایی دختران,توسل به حضرت عباس (ع) مخصوص باز شدن بخت دختران,رفتن به خانه بخت و خوشبختی با توسل به حضرت ابوالفضل (ع),متوسل شدن به نخودکی,متوسل شدن به امام زمان برای ازدواج,متوسل شدن به علی اکبر برای بخت گشایی,متوسل شدن به باب الحوائج برای گشایش بخت 

متوسل شدن به حضرت ابوالفضل عباس (ع) برای گشایش بخت دختران 
متوسل شدن به حضرت ابوالفضل عباس (ع) برای گشایش بخت دختران

دستوری مجرب برای گشایش بخت دختران

نماز قضا نداشته باشید و اگر تا به امروز نماز نمی خواندید حتما اول تا ۷ روز نماز را شروع کنید و بعد این نسخه را انجام دهید اگر پدر و مادرتون در قید حیاط هستند از آنها بخواهید تا برای شما در قنوت نماز دعا کنند.اگر هم فوت شده هستند سر مزارشان بروید و دو رکعت نماز ایستاده در سر مزارشان بخوانید و بعد از آنها بخواهید برای شما دعا کنندبا مردهای نامحرم هیچ رابطه ای نداشته باشید وقتی این نسخه را انجام میدهید در مورد این نسخه جز خانواده خود با کسی حرفی نزنید

و اما نسخه بخت گشایی متوسل به حضرت ابوالفضل :

روز پنج شنبه یک سفره برای حضرت ابوالفضل بگیرید.و قبل از سفره اگر در جایی دعای بخت گشایی گرفتید و بیشتر از یک ماه گذشته و نتیجه نداد همه را باطل کنید و در آب روان قرار دهید.

شما یک سفره حضرت عباس بگیرید و در این سفره ختم انعام کنید در این سفره باید ۱۲ قلم جنس باشد.(منظور از ۱۲ قلم جنس یعنی خرما,چای,حلوا,نان خشک,و . . . ).و حداقل هم ۱۴ نفر را در این سفره دعوت کنید.و حتما خودتان در این سفره چای و خرما برای مهمانان تعارف کنید. شما قبل از اینکه مهمانان بیایند,سوره فلق و سوره نصر را در کاغذ سفید بنویسید با هفت عدد گل سرخ و هفتاد بار صلوات داخل کاغذ بخوانید. و گل سرخ ها را داخل کاغذ قرار دهید و در زیر سوره ها نیت خود را عنوان کنید. و تا آخر مجلس این کاغذ را در سفره قرار دهید.

بعد از اینکه سفره تمام شد کاغذ و گل سرخ ها را در چاه آب خوردن قرار دهیدسپس در روز جمعه یک تیکه پوست مار دو شاخ تهیه کنید و بین دو پای خود بسوزانید.

در روی سفره غذای روزانه با اعضای خانواده, تحت هیچ شرایطی صحبت نکنید.دوران عادتی هم از گفتن اذکار خارج شوید. و تحت هیچ شرایطی در دوران عادت ذکر نگویید فقط در دل خود هفت بار بسم الله الرحمن الرحیم بگویید.

از زمانی که سفره گرفتید تا ۴۰ روز هم به قبرستان نروید و تحت هیچ شرایطی از وسط گله های گاو و گوسفند عبور نکنیدحتی در این ۴۰ روز به جنگل هم نروید وتحت هیچ شرایطی شبها حمام نروید مخصوصا شب چهار شنبه.

 

برگرفته از سایت ادعیه اذکار دعاسایت

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *