خانه / دسته‌بندی نشده / نشانه های جادوی سیاه چیست؟ و روشهای ابطال جادوی سیاه

نشانه های جادوی سیاه چیست؟ و روشهای ابطال جادوی سیاه

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com نشانه های جادوی سیاه چیست؟ و روشهای ابطال جادوی سیاه قرار داده ایم استفاده کنید برای از بین بردن جادوی سیاه دعاهای قوی و سریع بسیار تاثیر گذار می باشند .

طلسم سیاه ,طلسم سیاه دل,طلسم سیاهی و جدایی,طلسم سیاه دانه,طلسم سیاهی و جدایی ,طلسم سیاهی و جدایی چیست,طلسم سیاهی فوری,طلسم سیاه مرگ,طلسم سیاه چیست,هدف از طلسم سیاه باطل کردن,جادوی سیاه ابطال طلسم سیاه,سحر تعریف طلسم و جادوی سیاه,طلسم سیاه ,طلسم سیاه دل,طلسم سیاهی و جدایی,طلسم سیاه دانه,طلسم سیاهی و جدایی ,طلسم سیاهی و جدایی چیست,طلسم سیاهی فوری,طلسم سیاه مرگ,طلسم سیاه چیست,هدف از طلسم سیاه باطل کردن,جادوی سیاه ابطال طلسم سیاه,سحر تعریف طلسم و جادوی سیاه

نشانه های جادوی سیاه چیست؟ و روشهای ابطال جادوی سیاه
نشانه های جادوی سیاه چیست؟ و روشهای ابطال جادوی سیاه

نشانه های جادوی سیاه 

گرچه روزانه اتفاقات مختلفی رخ می دهد، اما اینکه به یکباره به برخی حالات دچار شویم بطوری که سردرگم و کلافه شویم می تواند نگران کننده باشد. از جمله نشانه های جادو سیاه در شخص عبارتند از : 

فاصله گرفتن افراد از شما بطور ناگهانی 
بدن درد بدن دلیل
نفرت یا علاقه ناگهانی
بیزاری از همسر و زندگی به یکباره
شکست مالی و شکست یکباره در شغل
بدشانسی و بد بیاری های مکرر 
بی علاقگی و نفرت نسبت به مسائل عبادی
احساس تعقیب
احساس درد هنگام خواب و بی خوابی های مکرر
تاثیر جادوی سیاه به وضعیت ماه نیز بستگی دارد، از اینرو در صورتی که به جادوی سیاه گرفتار شده باشید، 5 روز قبل و بعد از ماه کامل، به طرز شدیدی انرژی منفی را احساس می کنید.

از آنجایی که تصور اینکه گرفتار جادوی سیاه شده باشیم بسیار ترسناک و دلهره آور است، باید هرچه سریعتر برای باطل کردن آن اقدام کنیم. از آنجایی که در جادوی سیاه از خون، پوست یا موی فرد استفاده می شود، باطل کردن آن کار ساده ای نیست. در ادامه چند روش برای باطل کردن جادوی سیاه را در اختیار شما قرار داده ایم.  

راهکار برای باطل کردن جادو سیاه 

همراه داشتن قرآن کوچک
تلاوت روزانه سوره های ناس و فلق (3 مرتبه اول صبح، 3 مرتبه اول شب)
خواندن سوره یونس
خواندن آیت الکرسی در انتهای نماز
لعن شیطان و مداومت بر ذکر اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
خواندن آیات 51 و 52 سوره قلم
روزه گرفتن
رفتن به زیارتگاه و مکان های مذهبی
صدقه دادن
برای باطل شدن جادوی سیاه روزی 7 مرتبه آیه 81 سوره اسراء  وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقاً  را در لیوانی از آب بخوانید و از آب بنوشید.
یک راه برای باطل کردن جادوی سیاه این است که اگر فردی که شما را سحر کرده می شناسید، به خانه او بروید و در نقاط مختلف خانه او 7 مرتبه آیه زیر را بخوانید : 
بسم الله و بالله قَالَ سَنَشُدُّ عَضُدَكَ بِأَخِيكَ وَنَجْعَلُ لَكُمَا سُلْطَانًا فَلَا يَصِلُونَ إِلَيْكُمَا ۚ بِآيَاتِنَا أَنْتُمَا وَمَنِ اتَّبَعَكُمَا الْغَالِبُونَ     

 

برگرفته از سایت ملکوت786

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *