خانه / دسته‌بندی نشده / طلسم محبت ماهی با بخور زار و قویترین طلسم محبت صبی

طلسم محبت ماهی با بخور زار و قویترین طلسم محبت صبی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طلسم محبت ماهی با بخور زار و قویترین طلسم محبت صبی قرار داده ایم استفاده نمایید برای افزایش محبت بیشتر بسیار مجرب برای محبت بیشتر می باشد . 

طلسم افزایش مهر و محبت ماهی,طلسم محبت با بخور زار,نحوه نوشتنن طلسم محبت صبی ماهی,قویترین طلسم جلب محبت با ماهی,طلسم قوی و مجرب محبت با بخور زار,انواع طلسم عشق و محبت صبی,طلسم ماهی مهر و محبت,طلسم محبت سوزاندنی,طلسم محبت شدید,طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه,طلسم محبت دفنی,طلسم محبت سوزاندنی روز دوشنبه,طلسم محبت حیران,طلسم محبت با لباس معشوق,طلسم محبت سوزاندنی روی کاغذ

طلسم محبت ماهی با بخور زار و قویترین طلسم محبت صبی
طلسم محبت ماهی با بخور زار و قویترین طلسم محبت صبی

طلسم محبت با ماهی 

طلسم محبت صبی : شایعات زیادی در ضمینه انواع طلسم محبت صبی وجود دارد که اکثرا دروغ و غیر واقعی هستند از مهمترین این شایعات نوشتن یا نگارش طسم صبی بر روی بدن اشخاص است که به هیچ وجه وجود خارجی ندارد . در واقع همین موضوع دروغ سبب تخریب ذهن برخی افراد شده است و این باور را در ذهن آنها ساخته است که باید برای یک طلسم صبی قدرتمند دست به دامن چنین رفتارهایی شد.تمامی طلسمات صبی بر پایه ی قربانی کردن حیوانات حلال گوشت یا دود دادن با بخورات خاص شکل میگیرند .

در این مقاله به آموزش بهترین و بالاترین نمونه های طلسم محبت صبی خواهیم پرداخت . از مهترین و قدیمی ترین نمونه های طلسم محبتی میتوان به طلسم محبت با ماهی و بخور زار اشاره کرد .

بهتر است تا نگاهی توام با بررسی به طلسم محبت معرفی شده توسط داشته باشیم . در یکی از طلسمات محبتی که معروف به طلسم محبت ماهی است طبق اصول طلسم نویسی معرفی شده در این سایت عمل شده است و در طلسم قسمتی با عنوان تعیین موکل رحمانی جهت ایجاد محبت و قسمتی جهت معرفی صاحب طلسم و قسمتی هم جهت معرفی شخص خواسته شده یا دعوت شده به عشق وجود دارد .

حال این سوال پیش می آید که طلسم محبت آموزش داده شده جز دسته طلسمات محبت یهودی است یا طلسمات صبی ؟ در نگاهی کلی و توضیحی جامع باید گفت که طلسم صبی در حالت اعلاء به طلسم یهودی مبدل می شود .

با ذکر چندین زیر عنوان این موضوع را قابل فهم تر می کنیم .

طلسم محبت صبی با متغیر : پیش تر گفتیم که طلسم صبی در حد اعلاء خود به طلسم یهودی تبدیل می شود ، خب این حد اعلاء دقیقا همینجاست . یعنی زمانی که شما در طلسم به طور مستقیم نام و نام مادر یا پدر شخص مقابل را میگذارید، یعنی عینا خود اسم را می نویسید ، طلسم به حالت طلسم صبی تبدیل می شود .

اما زمانی که طلسم را با جداولی عبری به عدد و حروف تبدیل می کنید در واقع طلسم صبی را به اوج خود رسانده و به طلسم یهودی تبدیل می کنید .

البته نگران تبدیل اسمها به متغیر (حروف و عدد) نباشید چون در کانالی که معرفی کردیم این کار را برای شما انجام می دهند .

متغیر در طلسم محبت صبی : متغیر طلسم در واقع هیچ چیز جز اسم خود شخص نیست ! در بیشتر طلسمات محبتی اینترنتی و معمولی این موضوع مشاهده می شود که دارای دو قسمت هستند ، یک قسمت برای صاحب طلسم محبت و قسمتی دیگر برای کسی که باید جذب صاحب طلسم شود و معمولا در طلسمات عادی در این دو قسمت نام کوچک و نام مادر شخص را می نویسند .

اما در طلسم محبت یهودی یا طلسم محبت صبی در اعلا ترین حالت ، بجای نوشتن مستقیم نام اشخاص آن را در جداولی خاص قرار داده و نام افراد را به شکل عدد و حروف استخراج می کنند .

این موضوع نیاز به داشتن علمی خاص در درجات بالا دارد یا نیاز به داشتن جداولی برای محاسبه این متغیرها .

بطور مثال کلمه : منصور پسر مریم ،برای طلسمات معمولی به شکل منصور ابن مریم نوشته می شود اما برای دقت بالاتر در طلسم بهتر است به شکل متغیر (عدد و حروف) نوشته بشود .

در محاسبه متغیر نام طلسم هم موثر است، مثلا محاسبه متغیر برای اسم منصور ابن مریم در طلسم محبت صبی میشود: ۷ ۱ ط ۶ ۵ ص ۵ ۶ ص

و یا متغیر همین اسم زمانی که در طلسم بستن شهوت استفاده می شود : ۸ ۲ س ۸ ۹ ک ۹ ۸ ک

طلسم محبت یهودی : اینکه بخواهیم طلسم محبت یهودی را از طلسم محبت صبی جدا بدانیم امری کاملا اشتباه است.این دو نمونه ، یعنی طلسم صبی و طلسم یهودی هردو برابر و به یک صورت هستند و هیچ تفاوتی باهم ندارند .

موضوعی که تا امروز سبب این ذهنیت شده است که این موضوعات باهم تفاوت دارند این است که بیشتر طلسمات صبی با طلا و نگارش بر روی لوح طلا انجام میشده است و این سبک نگارش نیاز به خلاصه سازی شدید داشته و با انجام این خلاصه سازی ها ظاهر طلسم تغییر می یافت.همین تغییر ظاهر به مرور باعث شد تا طلسم صبی را از طلسم یهودی جدا بدانند .

این مطلب صرفا برای آشنایی با این نوع طلسم قرار داده شده است …

 

برگرفته از سایت  ملکوت786

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *